Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 12.12.2016. 12:28

Nabavka usluga sječe i izrade, izvoza i iznosa šumskih drvnih sortimenata na području Š.G. Gorica, Šipovo

Izvor: Akta.ba, 08.12.2016.

PŠ „ŠUME REPUBLIKE SRPSKE" a.d. SOKOLAC

ŠG „GORICA"

ŠIPOVO

Broj: 01-3301/16

Dana, 08.12.2016. godine

 

JAVNI POZIV ZA DOSTAVLjANjE PONUDA ZA UČEŠĆE

U POSTUPKU DODJELE UGOVORA O USLUGAMA IZ ANEKSA II. DIO B ZAKONA O

JAVNIM NABAVKAMA

 

Ovim Pozivom za dostavljanje ponuda za učešće, pozivate se da dostavite ponude za učešće u postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II. dio B Zakona o javnim nabavkama, o nabavci za izvršenje usluga sječe i izrade, izvoza i iznosa šumskih drvnih sortimenata na području Š.G. "Gorica", Šipovo u ime JPŠ „Šume Republike Srpske" a.d. Sokolac, ŠG „Gorica", Šipovo.

 

1. INFORMACIJE O UGOVORNOM ORGANU

Naziv ugovornog organa: JPŠ „Šume Republike Srpske" a.d. Sokolac, ŠG „Gorica", Šipovo.

Adresa: Prve Šipovačke brigade 1

Identifikacioni broj (JIB): 4400632340004

Telefon: 050/371-420

E-mail: gorica@sumers.org

 

Lice koje je ovlašteno da vodi komunikaciju u ime ugovornog organa sa kandidatima/ponuđačima: Borivoj Jović Malinović, tel. 050/371-250, e-mail: gorica@sumers.org

Ponuđači se upozoravaju_da sve_informacije u vezi sa postupkom  javne nabavke (uvid i preuzimanje tenderske dokumenacije, zahtjev za pojašnjenje i druge infrrmaiije) mogu da dobiju isključivo od nadležne/ih kontakt osobe/a (ili Službe) iz tačke 1,. u protivnom drugi način korespodencije ugovorni organ ne smatra validnim.

Ponuđači se upozoravaju_da sve_informacije u vezi sa postupkom  javne nabavke (uvid i preuzimanje tenderske dokumenacije, zahtjev za pojašnjenje i druge infrrmaiije) mogu da dobiju isključivo od nadležne/ih kontakt osobe/a (ili Službe) iz tačke 1,. u protivnom drugi način korespodencije ugovorni organ ne smatra validnim.

 

U slučaju da je za pripremu ponude neophodno obići mjesgo ili lokaciju gdje će se pružiti usluge ili izvoditi radovi, zainteresovani ponuđači su dužni pismeno najaviti prisustvo prilikom obilazaka mjesta ili lokacije, a ugovorni organ će omogućiti obilazak mjesga ili lokacije za sve zainteresovane ponuđače istog dana u isto vrijeme.

Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespodencija) ugovornog organa i ponuđača treba se voditi u pisanoj formi, na način da se ista dostavlja poštom ili lično na adresu naznačenu u tenderskoj dokumentaciji. Izuzetno se komunikacija između ugovornog organa i ponuđača može obavljati i putem faksa i e-maila na broj faksa i e- mail adresu označenu u ovom pozivu.

 

2. PREDMET NABAVKE

2.1 Predmet nabavke je nabavka usluga sječe i izrade, izvoza i iznosa šumskih drvnih sortimenata na području Š.G. "Gorica" Šipovo, prema PF planu za prvu polovinu 2017. godine.

2.2 Nabavka se provodi na osnovu Odluke, broj: 02-8323/16. od 08.12.2016. godine.

2.3 Vrsta ugovora: usluge u šumarstvu 77200000-2(JRJN).

2.3.1 Procijenjena vrijednosg nabavke (bez PDV-a) za navedene usluge u šumarstvu je 1.660.612.36 KM.

Broj lotova i odjela kao i vrijednost i količina usluga prikazana je u tabeli koja slijedi:

2.1. Mjesto izvršenja usluge je na području ŠG „Gorica", Šipovo.

 

2.5. Ponuđač može dosgaviti ponudu za jedan lot ili nekoliko lotova ili sve lotove. Ponuđači su dužni dostaviti popunjen obrazac za cijenu ponude u skladu sa svim zahtjevima koji su definisani, za sve sgavke koje su sadržane u obrascu.

U slučaju da ponuđač propusti popuniti obrazai u skladu sa posgavljenim zahtjeaima, za sve stavke koje su navedene, njegova ponuda će biti odbačena.

2.6. Ponuđač za svaki lot može dostaviti samo jednu ponudu. Ponude ponućača koji preda ili učestvuje u više ponuda, samosgalno ili u okviru grupe ponućača za isti lot, biće odbačene sve njegove ponude za taj lot.

2.7. Ponuđačima nije dozvoljeno da dostavljaju alternativne ponude.

2.8. Plaćanje predmetnih usluga će se vršiti u roku 15 dana, od dana ispostavljanja fakture.

2.9. Ugovor se zaključuje za svaki lot posebno, a ako je jedan ponuđač najuspješniji za dva ili više lotova, ugovorni organ može zaključiti jedan ugovor za sve lotove na kojima je ponuđač pobijedio (član 16. ZJN BiH).

2.10. Rok za završetak usluga odrećuje ugovorni organ - 250 dana od uvođenja u posao za svaki lot, navedeni rok se ne može mijenjati i obaveza svakog ponućača je da prihvati isti.

 

NAPOMENA:

Ugovorni organ će izvršiti plaćanje za izvršene usluge u roku od 15 dana po ispostavljanju fakture, a to znači da svaki ponuđač mora prihvatiti navedeni rok da bi njegova ponuda bila tehnički ispravna i uzeta u dalje razmatranje, tj. da 6i se poredila sa ostalima prema kriterijumu najniže cijene.

3. MJESTO, DATUM I VRIJEME PODNOŠENjA PONUDA

3.1. Rok za podnošenje ponuda ističe dana 26.12.2016. godine u 8,00 sati, a otvaranje ponuda će biti istog dana u 9.00 sati. Sve ponude koje budu dostavljene nakon isteka navedenog roka će biti vraćene kandidatu/ponuđaču neotvorene.

Ugovorni organ će javno otvaranje ponuda kvalifikovanih kandidata provesti u skladu sa odredbama Pravilnika o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II. dio B (Sl. gl. BiH, br. 66/16), Zakona o javnim nabavkama.

3.2. Ponude se podnose na slijedeću adresu: JPŠ "ŠUME REPUBLIKE SRPSKE" ŠG„Gorica", Šipovo. Prve Šipovačke brigade 1.

Ponuda ponuđača mora biti dostavljena do datuma i sata naznačenog u pozivu za dostavljanje ponuda i za ugovorni organ nije relevantno kada je ona poslata niti na koji način. Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene dobavljaču neotvorene.

3.3. Na koverti ponude mora biti naznačeno:

- naziv i adresa ugovornog organa,

- naziv i adresa ponuđača u lijevom gornjem uglu koverte,

- evidencijski broj nabavke,

- naziv predmeta nabavke, odnosno lota na koji se ponuda odnosi,

- naznaka „ne otvaraj".

3.4. Kada ponućač neposredno dostavlja ponudu, izmjenu ponude, dopunu ponude ili zahtjev za odustajanje od ponude, ugovorni organ je obavezan o tome izdati pisanu potvrdu ponućaču. Postupanje sa zaprimljenim ponudama se vrši na način propisan članom 15. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda.

4. SADRŽAZ PONUDE

Ponuda treba sadržavati slijedeće elemente (član 58. Zakona):

a) Obrazac za dostavljanje ponude, popunjen u skladu sa šemom koja je data u aneksu 2.;

b) Obrazac za cijenu ponude, popunjen u skladu sa šemom koja je data u aneksu 3.;

s) Rješenje o registraciji ili Opštinsko rješenje kod UD, SZR, SP, itd. - sa ovjerom ne starijom od tri mjeseca;

s!) Spisak radnika ovjeren od nadležne Poreske uprave, kao dokaz kvalifikacione strukture (original ili sa ovjerom ne starijom od tri mjeseca); e) Izjava o tehničkoj opremljenosgi (popisna lisga osnovnih sredstava - dokaz o pristupu osnovnim sredstvima - mot. pile, traktori, animalna zaprega - dokaz o vlasništvu, ugovor o iznajmljivanju, ugovor o zajedničkom nastupu i tome slično); 0 Referens lista;

d) Garancija za ozbiljnost ponude - 1,5 % od procijenjene vrijednosti usluga

(za vrijednosti Lota veće od 100.000,00 KM);

I) Sastavni dio ponude je Izjava ponuđača da ispunjava uslove iz člana 45. stav

(1) tačka od a) do d) ZJN BIH, potpisana i popečaćena te uredno ovjerena od nadležne institucije (opštinski organ ili notar) popunjena u skladu sa šemom datom u aneksu 4;

|) Sasgavni dio ponude je Izjava ponuđača da ispunjava uslove iz člana 50. tačke d), e) i g) ZZN BIH, potpisana i popečaćena od strane ponuđača, popunjena u skladu sa šemom datom u aneksu 5;

j) Sastavni dio ponude je Izjava ponuđača da ispunjava uslove iz člana 52. stav

(2) ZJN BIH, potpisana i popečaćena od strane ponuđača, popunjena u skpadu sa šemom datom u aneksu 6 (sa ovjerom opštinskog organa ili notara, ne sgarijom od tri mjeseca); k) Rješenje o ispunjenosti minimalnih uslova za izvođenje radova u šumarstvu-LICENCA Minisgarstva šumarstva, poljoprivrede i vodoprivrede ili drugog nadležnog Minisgarstva (bitan je datum važenja licence i datum ovjere koji ne smije biti stariji od tri mjeseia), a rok za dostavljanje jedo potpisivanja Ugovora:

I) Sastavni dio ponude je Obrazac povjerljivih informacija (aneks 9);

1j) Sadržaj ponude - popis dokumentacije koja je priložena u ponudi (aneks 2. strana 4 od 2).

NAPOMENA:

Ponuđač može uz Izjavu odmah dosgaviti i tražene dokaze koji su navedeni u Izjavi. Ovim se ponuđač oslobađa obaveze naknadnog dostavljanja dokaza ako bude izabran.

5. KRITERIJ ZA DODJELU UGOVORA

5.1. U skladu sa članom 64. ZJN BiH, kriterij za dodjelu ugovora je najniža cijena tehnički prihvatljive ponude. Ugovor se dodjeljuje ponuđaču koji je ponudio najnižu ukupnu cijenu tehnički prihvatljive ponude.

 

NAPOMENA:

U slučaju da budu zaprimljene dvije ili više ponuda sa identičnom ukupnom cijenom za isti predmet nabavke, prilikom ocjenjivanja ponuda prednost će imati ponuda ponuđača koji je ranije predao ponudu, odnosno ponuda koja je ranije zaprimljena.

Ponude sa većim cijenama od planiranih ekonomskih cijena iz projekta Javnog preduzeća smatraju se neprihvatljivim u skladu sa članom 1. stav 3. Pravilnika o izmjeni pravilnika o javnim nabavkama usluga i radova u šumarsgvu i nadzoru nad njihovim izvođenjem br. 01-3785/15, od 11.6.2015. godine, izdatog od strane JPŠ „Šume Republike Srpske" a.d. Sokolac.

Ponude moraju važiti do 90 dana računajući od isteka roka za podnošenje ponuda. Sve dok ne istekne period važenja ponuda, ugovorni organ ima pravo da traži od ponuđača u pisanoj formi da produže period važenja njihovih ponuda do određenog datuma. Ponuđači mogu odbiti takav zahtjev, a da time ne izgube pravo na garanciju za ponudu. Ponuđač koji prisgane da produži period važenja svoje ponude i o tome u pisanoj formi obavijesti ugovorni organ, produžit će period važenja ponude i dostaviti produženu garanciju za ponudu. Ponuda se ne smije mijenjati. Ako dobavljač ne odgovori na zahđev ugovornog organa u vezi sa produženjem perioda važenja ponude ili ne dostavi produženu garanciju za ponudu, smatrat će se da je dobavljač odbio zahtjev ugovornog organa, te se njegova ponuda neće razmatrati u daljem toku postupka. Period važenja ne može biti kraći od roka navedenog u ovom pozivu. Ukoliko ponuđač u ponudi ne navede period njenog važenja, smatra se da ponuda važi za period naznačen u ovom pozivu.

PONUDA MORA BITI ČVRSTO UVEZANA DEMSTVENIKOM, A SVE STRANICE PONUDE NUMERISANE. OSIM GARANCIDE ZA OZBILjNOST PONUDE.

7. NEPRIRODNO NISKE PONUDE

7.1. Ako ugovorni organ ocijeni da su dostavljene ponude neprirodno niske u odnosu na ponuđene cijene usluga, ugovorni organ će pismeno zahtijevati od ponuđača da obrazloži ponuđenu cijenu. Ako ponuđač ne ponudi osnovano obrazloženje, koje može između ostalog sadržavati i poređenje sa cijenama na tržištu, ugovorni organ će odbiti takvu ponudu.

7.2. Ugovorni organ će obavezno zatražiti obrazloženje neprirodno niske ponude, u sljedećim slučajevima:

• ako je cijena ponude za više od 50% niža od prosječne cijene preostalih prihvatljivih ponuda, ako su primljene najmanje tri prihvatljive ponude, ili

• ako je cijena ponude za više od 20% niža od cijene drugorangirane prihvatljive ponude.

Ovo pravilo ne sprečava ugovorni organ da zatraži obrazloženje neprirodno niske ponude i iz drugih razloga propisanih članom 66. Zakona.

7.3. U slučaju da ponuđač odbije dati pismeno obrazloženje ili dostavi obrazloženje iz kojeg se ne može utvrditi da će ponuđač biti u mogućnosti pružiti uslugu/izvsti radove po toj cijeni, takvu ponudu može odbiti.

Po prijemu obrazloženja neprirodno niske cijene ponude, odluku će donijeti ugovorni organ i o tome obavjestiti ponuđača u pismenoj formi.

8. ISPRAVKA RAČUNSKIH GREŠAKA

8.1. Ugovorni organ će ispraviti bilo koju grešku u ponudi koja je čisto aritmetičke prirode, ukoliko se ista otkrije u toku ocjene ponuda. Ugovorni organ će neodpožno dobavljaču uputiti obavještenje o svakoj ispravci i može nastaviti sa postupkom, sa ispravljenom greškom, pod uslovom da je dobavljač pisanim putem prihvatio ispravku u roku koji je odredio ugovorni organ. Ako dobavljač ne prihvati predloženu ispravku, ponuda se odbacuje i garancija za ponudu, ukoliko postoji, se vraća ponuđaču.

8.2. Ugovorni organ će ispraviti greške u računanju cijene u slijedećim slučajevima:

a) kada postoji razlika između iznosa izraženog u brojevima i riječima - u tom slučaju prednost ima iznos izražen riječima, osim ukoliko se na taj iznos ne odnosi aritmetička greška;

b) ako postoji razlika između jedinične cijene i ukupnog iznosa koji se dobije množenjem jedinične cijene i količine, jedinična cijena koja je navedena će imati prednost i potrebno je ispraviti konačan iznos;

c) ako postoji greška u ukupnom iznosu u vezi sa sabiranjem ili oduzimanjem podiznosa, podiznos će imati prednost, kada se ispravlaa ukupan iznos.

Iznosi koji se islrave na taj način će biti obavezujući za ponuđača. Ako ih ponuđač kao takve ne prihvata, njegova ponuda se odbija. Jedinična cijena stavke se ne smatra računskom greškom, odnosno ne može se ispravljati.

9. ZAŠTITA PRAVA PONUĐAČA

9.1. Svaki ponuđač koji ima opravdan interes za ugovor o javnoj nabavci i smatra da je ugovorni organ u toku postupka javne nabavke izvršio povrede Zakona i/ili podzakonskih akata, ima pravo da uloži žalbu na postupak u roku koji je određen u članu 101. Zakona.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: