Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 17.01.2017. 12:25

(poništene postupka) Nabavka usluga monitoringa polutanata u dimnim plinovima, monitoringa vanjske buke i prašine i tla (lot 3)

Izvor: Akta.ba, 16.01.2017.

Broj: 03-172/17

Đurđevik, 09.01.2017. godine

 

JP "Elektroprivreda BiH" d.d. - Sarajevo, Zavisno društvo RMU "Đurdevik" d.o.o. - Đurdevik razmatrajući Žalbu ponuđača "TQM" d.o.o. Lukavac od 04.01.2017. godine na Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača, a na osnovu člana 100. stav (3) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH" broj 39/14) direktor donosi:

 

O D L U K U

o usvajanju Žalbe Ponuđača "TQM" d.o.o. Lukavac i Odluku o poništenju

 

Ponuđač "TQM" d.o.o. Lukavac uložio je Žalbu broj 27/17 od 04.01.2017. godine na Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 03-8833/16 od 30.12.2016. godine za javnu nabavku usluga: Lot 3 - Monitoring tla, a koja je zaprimljena dana. 04.01.2017. godine putem fax-a, pod prijemnim brojem: 19-45-2/17.

Razmatrajući Žalbu u pisanoj formi, u smislu člana 100. stav (1) ZJN BiH utvrđeno je daje Žalba blagovremena, dopuštena i izjavljena od ovlaštenog lica.

U Žalbi se između ostalog navodi:

daje najpovoljniji ponuđač dostavio uslovnu ponudu, odnosno ponudu koja nije u skladu sa zahtjevim iz Tenderske dokumentacije,

daje najpovoljniji ponuđač dostavio obrazloženje neprirodno niske cijene za sva tri lota, a nije obrazložio neprirodno nisku cijenu po pojedinim lotovima, da ponuđači "Rudarski institut" d.o.o. Tuzla i "Dvokut Pro" d.o.o. Sarajevo nisu dostavili Cetrifikate, odnosno akreditaciju za obavljanje monitoring tla ili dokaz da su u postupku akreditacije.

Žalba se usvaja kao osnovana.

Ovom Odlukom stavlja se van snage Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 03-8833/16 od 30.12.2016. godine i poništava se postupak nabavke u cjelosti.

 

OBRAZLOŽE NJ E

Po obavještenju o nabavci za javnu nabavku usluge: LOT 3: Monitoring tla broj obavještenja: 350-7-2-627-3-245/16 objavljenom na Portalu javnih nabavki dana, 24.11.2016. godine, evidencijski broj nabavke 03-7803/16, Tendersku dokumentaciju u skladu sa članom 55. stav (1) tačka d) ZJN BiH preuzeli su sljedeći ponuđači a što se vidi iz izvještaja o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača sa Portala javnih nabavki \vww.ejn.gov.ba:

1.  "Sistem Qualita,S" d.o.o. Pale,

2. "Inspekt RGH" d.o.o. Sarajevo,

3. "Institut za građevinarstvo IG" d.o.o. Banja Luka,

4."BBS Europe" d.o.o. Istočno Sarajevo,,

5. "e-kapija" d.o.o.,

6.  "Infostrim" d.o.o. Beograd

7.  "Dit" do.o. Tuzla,

8. "Rudarski institut" d.d. Tuzla,

9.  "Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje" d.d. Tuzla,

10. "TQM" d.o.o. Lukavac.

11."RSCOM" d.o.o. Banja Luka,

12. "Rudarski Institut" d.d. Tuzla,

13. "Dvokut Pro" d.o.o. Sarajevo,

14. "IVL" d.o.o. Tuzla.

 

Rok za dostavu ponuda bio je 07.12.2016. godine do 11:00 sati, a javno otvaranje ponuda je zakazano za 07.12.2016. godine u 11:30 sati u prostorijama Rudnika.

 

Na osnovu poziva i Obavještenja o nabavci svoje ponude u datom roku su dostavili ponuđači:

1) Ponuda sa prijemnim brojem 19-8207/16 od 07.12.2016. godine, Ponuđač: "Dvokut Pro" d.o.o. Sarajevo.

2) Ponuda sa prijemnim brojem 19-8208/16 od 07.12.2016. godine, Ponuđač:"TQM" d.o.o. Lukavac.

3) Ponuda sa prijemnim brojem 19-8209/16 od 07.12.2016. godine, Ponudač:"Rudarski Institut" d.o.o. Tuzla.

4)  Ponuda sa prijemnim brojem 19-8215/16 od 07.12.2016. godine, "Inspekt RGH" d.o.o. Sarajevo.

Javno otvaranje ponuda je dana 07.12.2016. godine u 11:30 sati izvršila Komisija za provođenje postupka javne nabavke imenovana Rješenjem direktora broj: 03-7804/16 od 22.11.2016. godine

Javno otvaranje ponuda izvršeno je u skladu sa članom 63. Zakona o javnim nabavkama i sačinjen je Zapisnik o otvaranju ponuda. Javnom otvaranju ponuda prisustvovao je predstavnik ponuđača i njegovo ime je navedeno u zapisnik.

Zapisnik sa javnog otvaranja ponuda i zapisnik o zaprimanju ponuda je faksom dostavljen ponuđačima istog dana.

Odlukom o izboru broj: 03-8833/16 od 30.12.2016. godine kao najpovoljniji ponuđač izabran je "Inspekt RGH" d.o.o. Sarajevo. Na navedenu Odluku Žalbu je uložio ponuđač "TQM" d.o.o. Lukavac. Komisija je na osnovu navoda iz Žalbe izvršila ponovnu analizu dostavljenih ponuda i utvrdila sljedeće:

Ugovorni organ je prilikom definisanja tenderske dokumentacije, napravio propust i nije jasno i precizno konkretizovao uslov koji treba da ispunjavaju ponuđači da bi izvršili predmetnu uslugu. Naime. Tenderskom dokumentacijom (Izmjenom Tenderske dokumentacije) je definisano da je za obavljanje usluge Monitoringa tla obavezno da ponuđači dostave Certifikat, akreditaciju za obavljanje Monitoringa tla ili dokaz daje u postupku akrcditacije.

Obzirom da nije jasno definisano šta je dokaz kojim se dokazuje da su u postupku akreditacije, ponuđači su dostavili različite dokumente, a što je utvrđeno analiziranjem ponuda nakon uložene Žalbe, a što je dovelo do narušavanja osnovnih principa ZJN BiH, te se postupak poništava u skladu sa članom 100. Stav (3) ZJN BiH.

 

Pouka o pravnom lijeku

Protiv ove Odluke se može izjaviti žalba Uredu za razmatranje žalbi, putem Ugovornog organa u roku od pet dana počev od dana prijema Odluke.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: