Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka usluga izrade idejnog projekta sanacije tablastih zatvarača na ustavi Krupa-SP CHE Čapljina
OBAVIJEST O NABAVI
799-1-2-113-3-103/17
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv JP ELEKTROPRIVREDA HRVATSKE ZAJEDNICE HERCEG BOSNE D.D. MOSTAR
IDB/JIB 4227248350007
Kontakt osoba Jasna Raspudić
Adresa Mile Budaka 106a
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 335-703
Faks (036) 335-787
Elektronička pošta sektor.nabave@ephzhb.ba
Internet adresa www.ephzhb.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorsko ugovorno tijelo iz članka 5. ZJN
I 5.b. Razina
Entitetska razina,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izrada idejnog projekta sanacije tablastih zatvarača na ustavi Krupa – SP CHE Čapljina
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izrada idejnog projekta sanacije tablastih zatvarača na ustavi Krupa – SP CHE Čapljina
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71242000-6 | Izrada projekta i nacrta, procjena troškova |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
35.000,00 KM
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
35000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Čapljina, SP CHE Čapljina
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
3 (tri) mjeseca
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje izvršenih usluga izvršit će se nakon završetka ugovorenih usluga u ugovorenom obimu u roku od 30 (trideset) dana
od dana ispostavljanja računa.
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Što se tiče profesionalne sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti u smislu čl. 46 Zakona, ponuditelji moraju biti
registrirani za obavljanje profesionalne djelatnosti koja je u vezi s predmetom nabave, odnosno ponuditelj mora biti
registiran za obavljanje poslova projektiranja.
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Ne zahtijeva se.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) uspješno iskustvo u realizaciji najmanje 2 (dva) ugovora u posljednje tri (3) godine, čiji su karakter i kompleksnost
slični onima koji se odnose na predloženi ugovor. Pod sličnim uslugama Ugovorno tijelo podrazumjeva usluge projektiranja
izrade i/ili sanacije hidromehaničke opreme elektrane;
b) Ponuditelj raspolaže sa stručnim timom koji će neposredno vršiti ugovorene usluge, koji se sastoji od najmanje
dvije (2) osobe (od kojih će jedna od osoba biti imenovana za voditelja tima), u skladu sa sljedećim minimalnim kriterijima:
- najmanje jedan (1) diplomirani inženjer strojarstva/magistar inženjer strojarstva u radnom odnosu s položenim
stručnim ispitom i s najmanje 5 (pet) godina radnog staža u struci nakon položenog stručnog ispita, koji će biti imenovan za
voditelja tima;
- najmanje jedan (1) diplomirani inženjer građevinarstva/magistar inženjer građevinarstva s položenim stručnim
ispitom i s najmanje 5 (pet) godina radnog staža u struci nakon položenog stručnog ispita;
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Ne
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
2.3.2017.
IV 3.c. Novčana naknada za preuzimanje tenderske dokumentacije
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade u KM
23,40 KM (s uračunatim PDV-om)
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 14.3.2017. 11:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 14.3.2017. 12:00:00
Adresa i mjesto Ul. Mile Budaka 106a Mostar
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti svakog radnog dana od 08-14 h na adresi iz Odjeljka I uz prethodnu najavu na
telefon +387 36 335 717, fax. +387 36 335 773, počevši od dana objave obavijesti o nabavi na portalu javih nabava do
02.03.2017. godine.
Za preuzimanje tenderske dokumentacije plaća se iznos od 23,40 KM (s uračunatim PDV-om).
Prilikom preuzimanja tenderske dokumentacije zainteresirani ponuditelji su dužni predočiti dokaz o uplati nepovratne
naknade od 23,40 KM (s uračunatim PDV-om) na žiro račun Ugovornog tijela broj 3381002200811294 (za uplate u KM) ili
broj 501 0120-48-06-003539 (za uplate u EUR-ima) BIC: UNCRBA22XXX, IBAN:BA393380604800353987 kod UniCredit Bank
d.d., Ul. Kardinala Stepinca bb, Mostar, s naznakom "Izrada idejnog projekta sanacije tablastih zatvarača na ustavi Krupa –
SP CHE Čapljina“.
Tenderska dokumentacija dostavlja se na pisani zahtjev ponuditelja, na jedan od sljedećih načina koji zahtjeva zainteresirani
ponuditelj:
• Osobno preuzimanje u prostorijama ugovornog tijela
• Putem pošte (preporučena pošiljka s povratnicom običnom ili brzom poštom (u slučaju da se dostavljanje vrši brzom
poštom troškove dostavljanja snosi ponuditelj)
• Putem elektroničke pošte
Svi zainteresirani ponuditelji imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju prije otkupa.
Uvid će se omogućiti svakom zainteresiranom ponuditelju koji dostavi pisani zahtjev, na jedan od sljedećih načina koji
zahtjeva ponuditelj:
• U prostorijama ugovornog tijela
• Dostavljanjem poštom preporučeno s povratnicom i
• Dostavljanjem elektroničkom poštom u zaštićenom, nepromjenjivom obliku.
Dostavljanje tenderske dokumentacije na uvid ne znači da je zainteresirani ponuditelj otkupio tendersku dokumentaciju i
neće se smatrati sudionikom u predmetnom postupku dok istu ne otkupi.
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Jasna Raspudić, tel. +387 36 335 717, fax. +387 36 335 773, e-mail:
jasna.raspudic@ephzhb.ba
Adresa Mile Budaka 106a
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 335-717
Faks (036) 335-773
Elektronička pošta sektor.nabave@ephzhb.ba
Internet adresa www.ephzhb.ba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
799-1-2-113-3-103/17
-
BORO-TERM d.o.o. Doboj - Solunskih dobrovoljaca C3 L4 lokal 7 74000 Doboj
-
HERCEG d.o.o. Srebrenik - Ulica Industrijska bb 75350 Srebrenik
-
TEHNOPETROL d.o.o. Tuzla - Ul. Đorđa Mihajlovića br. 4 75000 Tuzla
-
INTERKONT-KOMERC d.o.o. - ul. Nikole Pašića br.8 78000 Laktaši
-
Alstom Hrvatska d.o.o. Karlovac - Mala Švarča 155 47000 Karlovac
-
ENEK B&E d.o.o. Sarajevo - Ul. Vilsonovo šetalište broj 10 71000 Sarajevo
-
PRIM CO COMPANY d.o.o. Donja Orahovica - Donja Orahovica, Polje bb 75320 Gračanica
-
Schachermayer d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 156 71000 Sarajevo