Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 13.04.2018. 09:31

(aukcija) Nabavka usluga provođenja detaljnih energijskih pregleda za višestambene objekte: Soliter – 1, Soliter – 2, Soliter – 3, općina Kakanj

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 13.04.2018.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

792-7-2-10-3-12/18



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPĆINA KAKANJ
IDB/JIB 4218305690007
Kontakt osoba Meliha Neimarlija
Adresa Ulica branilaca
Poštanski broj 72240 Kakanj (bhp sa)
Općina/Grad Kakanj
Telefon (032) 771-812
Faks (032) 771-812
Elektronska pošta opcinaka@bih.net.ba
Internet adresa www.kakanj.com.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Općinski nivo (FBIH),Kakanj

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Usluga provođenje detaljnih energijskih pregleda za višestambene objekte: Soliter – 1, Soliter – 2, Soliter – 3, općina Kakanj


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Usluga provođenje detaljnih energijskih pregleda za višestambene objekte: Soliter – 1, Soliter – 2, Soliter – 3, općina Kakanj

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71320000-7 Usluge tehničkog projektiranja


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Detaljne informacije navedene u tenderskoj dokumentaciji

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

29000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Uža gradska jezgra, Ulica Alije Izetbegovića, općina Kakanj

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Period na koji se zaključuje ugovor za nabavku usluga je 60 dana od dana obostranog potpisivanja ugovora.

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji

III 4. Ograničenja za učešće

Kao u tenderskoj dokumentaciji

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Konkurentski zahtjev

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

30.4.2018.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 30.4.2018. 11:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 30.4.2018. 12:00:00
Adresa i mjesto Upravna zgrada Općine Kakanj, Ulica branilaca, 72240 Kakanj

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Preuzimanje tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresovani privredni subjekti iz člana 2. stav (1) tačka c)
Zakona koji su registrovani u sistemu “E-nabavke”, bez naknade, preuzimaju tendersku dokumentaciju objavljenu u sistemu
"E – nabavke". Objavom tenderske dokumentacije u sistemu "E – nabavke" onemogućeno je dostavljanje iste na druge
načine predviđene članom 55. stav (1) tačka a) – c) Zakona. Također, za istu se ne zahtjeva novčana naknada za
preuzimanje.
Zahtjev za pojašnjenje tenderske dokumentacije i odgovora s pojašnjenjem može se vršiti samo u formi i na način kako je
definisano u sistemu „E-nabavke“.
Tenderska dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabavke. Ako korisnik sistema preuzme
tendersku dokumentaciju za isti postupak javne nabavke više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) tačka b) Zakona računa
se od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije.
Tenderska dokumentacija se može preuzeti isključivo putem sistema E-nabavke na portalu ( www.ejn.gov.ba.).
Za ovaj postupak nabavke predviđena je E-aukcija. Ugovorni organ će odrediti početak i vrijeme trajanja E-aukcije u sistemu
E-nabavke prihvatljivih ponuda. Svi ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude momentom zakazivanja E-aukcije bit će
obavješteni istovremeno putem sistema E-nabavke o sljedećem:
a. Datumu i vremenu početka E-aukcije,
b. Predhodno određenom trajanju E-aukcije,
c. Broju postupka javne nabavke,
d. Poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda,
e. Da li se na ponudu primjenjuje preferencijalni tretman domaćeg,
Nakon završene E-aukcije izabrani ponuđač dužan je dostaviti linearno umanjenje cijene za sve stavke iz Obrasca za cijenu
ponude, po lotovima u iznosu za koji je umanjio svoju početnu cijenu, u roku od 5 dana od dana okončanja E- aukcije.

 

NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: