Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 13.04.2018. 09:31
(aukcija) Nabavka usluga provođenja detaljnih energijskih pregleda za višestambene objekte: Soliter – 1, Soliter – 2, Soliter – 3, općina Kakanj
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
792-7-2-10-3-12/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA KAKANJ
IDB/JIB 4218305690007
Kontakt osoba Meliha Neimarlija
Adresa Ulica branilaca
Poštanski broj 72240 Kakanj (bhp sa)
Općina/Grad Kakanj
Telefon (032) 771-812
Faks (032) 771-812
Elektronska pošta opcinaka@bih.net.ba
Internet adresa www.kakanj.com.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Kakanj
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Usluga provođenje detaljnih energijskih pregleda za višestambene objekte: Soliter – 1, Soliter – 2, Soliter – 3, općina Kakanj
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Usluga provođenje detaljnih energijskih pregleda za višestambene objekte: Soliter – 1, Soliter – 2, Soliter – 3, općina Kakanj
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71320000-7 | Usluge tehničkog projektiranja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljne informacije navedene u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
29000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Uža gradska jezgra, Ulica Alije Izetbegovića, općina Kakanj
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Period na koji se zaključuje ugovor za nabavku usluga je 60 dana od dana obostranog potpisivanja ugovora.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
30.4.2018.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.4.2018. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 30.4.2018. 12:00:00
Adresa i mjesto Upravna zgrada Općine Kakanj, Ulica branilaca, 72240 Kakanj
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Preuzimanje tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresovani privredni subjekti iz člana 2. stav (1) tačka c)
Zakona koji su registrovani u sistemu “E-nabavke”, bez naknade, preuzimaju tendersku dokumentaciju objavljenu u sistemu
"E – nabavke". Objavom tenderske dokumentacije u sistemu "E – nabavke" onemogućeno je dostavljanje iste na druge
načine predviđene članom 55. stav (1) tačka a) – c) Zakona. Također, za istu se ne zahtjeva novčana naknada za
preuzimanje.
Zahtjev za pojašnjenje tenderske dokumentacije i odgovora s pojašnjenjem može se vršiti samo u formi i na način kako je
definisano u sistemu „E-nabavke“.
Tenderska dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabavke. Ako korisnik sistema preuzme
tendersku dokumentaciju za isti postupak javne nabavke više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) tačka b) Zakona računa
se od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije.
Tenderska dokumentacija se može preuzeti isključivo putem sistema E-nabavke na portalu ( www.ejn.gov.ba.).
Za ovaj postupak nabavke predviđena je E-aukcija. Ugovorni organ će odrediti početak i vrijeme trajanja E-aukcije u sistemu
E-nabavke prihvatljivih ponuda. Svi ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude momentom zakazivanja E-aukcije bit će
obavješteni istovremeno putem sistema E-nabavke o sljedećem:
a. Datumu i vremenu početka E-aukcije,
b. Predhodno određenom trajanju E-aukcije,
c. Broju postupka javne nabavke,
d. Poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda,
e. Da li se na ponudu primjenjuje preferencijalni tretman domaćeg,
Nakon završene E-aukcije izabrani ponuđač dužan je dostaviti linearno umanjenje cijene za sve stavke iz Obrasca za cijenu
ponude, po lotovima u iznosu za koji je umanjio svoju početnu cijenu, u roku od 5 dana od dana okončanja E- aukcije.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DALEKOVOD d.o.o. Mostar - Dr Ante Starčevića bb. 88000 Mostar
-
Grijanje Invest d.o.o. Velika Kladuša - Sulejmana Topića bb 77230 Velika Kladuša
-
Energocontrol Zagreb d.o.o. Zagreb - Kovinska 30 10000 Zagreb
-
D.o.o. BUK PROMET Bijeljina - Pavlovića put 89 76300 Bijeljina
-
JP Bosanskohercegovačke šume p.o. Sarajevo - Maršala Tita 7 71000 Sarajevo
-
Institut za hidrotehniku d.d. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića broj 1 71000 Sarajevo
-
Općina Novi Grad Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića 97 71000 Sarajevo