Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.07.2018. 09:52
(izmjena) Nabavka konsultantskih usluga nadzora nad izgradnjom (probijanjem) tunela Hranjen
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
266-1-2-171-8-116/18
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 266-1-2-171-3-95/18
Datum objave obavještenja 31.5.2018.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE AUTOCESTE FBIH D.O.O. MOSTAR
IDB/JIB 4227691540005
Kontakt osoba Melika Alajbegović
Adresa Braće Fejića bb
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 512-300
Faks (036) 512-301
Elektronska pošta nabavke@jpautoceste.ba
Internet adresa www.jpautoceste.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3.b. mijenja se i glasi:
24.7.2018.
Odjeljak IV 6. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 25.7.2018. 10:00:00
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 25.7.2018. 10:30:00
Adresa i mjesto Hamdije Kreševljakovića 19, Sarajevo
Mijenja se INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY (III 2.b.,III 4.).
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name PC Motorways of Federation of Bosnia and Herzegovina Ltd.
UIN 4227691540005
Contact person Melika Alajbegović and Aida Zeba
Address Braće Fejića bb
Postal code 88000 Mostar (hp mo)
Municipality/City Mostar
Telephone (036) 512-300
Fax number (036) 512-301
Email address nabavke@jpautoceste.ba
Website address www.jpautoceste.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Architectural services; engineering services and integrated engineering services; urban planning and landscape
engineering services; related scientific and technical consulting services; technical testing and analysis services
II 1.a. Title of the object of the contract
Supervision of Tunnel "Hranjen" Construction
II 1.b. Description of the object of the contract
Consulting services for supervision of works, in accordance with the relevant BiH legislation and Engineer services (Design
review and project management) in accordance with FIDIC "Conditions of Contract for Plant and Design-Build", Yellow Book,
First Edition 1999; on the excavation and construction of the primary support of the main and service tunnel tube for the
Hranjen tunnel at the Sarajevo-Gorazde expressway.
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 71247000-1 Supervision of building work
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Given in Tender Documents
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
24.7.2018.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 25.7.2018. 10:00:00
Address and place Hamdije Kreševljakovića 19
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
INKOPROM d.o.o. Banja Luka - Nikole Pašića br. 60 78000 Banja Luka
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
EURO - ASFALT d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovac bb 71000 Sarajevo
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
JP Grijanje d.o.o. Kakanj - Alije Izetbegovića broj 51 72240 Kakanj
-
KALDERA COMPANY d.o.o. Laktaši - Kobatovci b.b. 78250 Laktaši
-
D.o.o. BUK PROMET Bijeljina - Pavlovića put 89 76300 Bijeljina
-
Design & QC d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 25D 71000 Sarajevo
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
DIVEL d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 5a 71000 Sarajevo
-
TRASA d.o.o. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića br.3 71000 Sarajevo