Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.09.2019. 15:45
Hgijenska sredstva i sredstva za čišćenje
Javno preduzeće "Putevi Republike Srpske"
Broj: 02-01-JN-3875/19
Dana, 19.09.2019. godine
Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b), člana 70. stavovi (1), (3) i (6) Zakona o javnim nabavkama ("Sl. glasnik BiH" broj: 39/14) i članova 40. i 42. Pravilnika o javnim nabavkama JP "Putevi RS" d.o.o. Banja Luka, na preporuku Komisije za javnu nabavku u postupku javne nabavke roba "Nabavka higijenskih sredstava i sredstava za čišćenje", referenca 059/19, v.d. Direktor je donio
ODLUKU
O IZBORU NAJPOVOLjNIJEG PONUĐAČA
Član 1.
Prihvata se Izvještaj i preporuka Komisije za javnu nabavke broj: 02-01-JN-3875/15 od 19.09.2019. godine i ugovor za javnu nabavku "Nabavka higijenskih sredstava i sredstava za čišćenje", referenca 059/19, dodjeljuje ponuđaču "Biromark" s.p. Banja Luka kao najbolje ocijenjenom ponuđaču, za ponuđenu cijenu od 17.100,00 KM (bez PDV-a), 20.007,00 KM (sa PDV-om), ponuda broj: 01/09/19 od 09.09.2019. godine.
Član 2.
Izabrani ponuđač je dužan da u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke i obavještenja o rezultatima postupka javne nabavke dostavi dokaze o ispunjavanju uslova iz izjave iz tačke 2.1 tenderske dokumentacije, a u skladu sa članom 45. stav (1) tač. a) do d) Zakona o javnim nabavkama.
Član 3.
Prijedlog ugovora o nabavci biće dostavljen na potpis izabranom Ponuđaču u roku od 10 dana od dana kada su svi ponuđači obavješteni o izboru najpovoljnijeg ponuđača.
Član 4.
Za izvršenje ove Odluke zadužuje se i ovlašćuje Sektor za pravne poslove.
Član 5.
Ova Odluka će se objaviti na veb stranici www.putevirs.com isgovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav. 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 6.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke je pokrenut Odlukom Direktora o pokretanju postupka javne nabavke broj: 02-01-JN-3874/19 od 20.08.2019. godine. Javna nabavka je provedena putem postupka konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 21.367,50 KM. Obavještenje o nabavci broj: 750-7-1-94-3-124/19 je poslato na objavljivanje i objavljeno na Portalu javnih nabavki dana 23.08.2019. godine.
Komisija za javnu nabavku je imenovana Rješenjem Direktora broj: 02-01-JN-3874/19 od 28.08.2019. godine. Komisija za nabavku je dana 23.09.2019. godine dostavila v.d. Direktoru Izvještaj o radu sa preporukom za izbor najpovoljnijeg ponuđača broj: 02-01-JN-38675/19 od 19.09.2019. godine i Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 02-01-JN-3875/19 od 19.09.2019. godine u postupku javne nabavke roba "Nabavka higijenskih sredstava i sredstava za čišćenje", referenca 059/19.
U dostavljenom Izvještaju o radu i Zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda Komisija za javnu nabavku je konstatovala da je u toku provođenja predmetnog postupka nabavke blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu Je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 4 (četiri);
- da su blagovremeno zaprimljene 4 ponude;
- da nije bilo neblagovremenih ponuda;
- da su sve 4 (četiri) ponude prihvatljive ponude.
U postupku donošenja ove Odluke posebno su cijenjene činjenice da je Komisija za nabavku pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda u skladu sa kriterijumom za dodjelu ugovora iz tenderske dokumentacije. U postupku ocjene provedenog postupka, nisu nađeni razlozi, nepravilnosti, niti propusti u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija za nabavku u svemu pravilno postupila, te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.
Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač najbolje ocijenjeni ponuđač na osnovu izabranog kriterijuma "najniže cijene" kako slijedi:
|
Naziv i sjedište ponuđača |
Ponuđena cena bez PDV-a |
Ponuđena cena sa PDV-om |
1. |
"Biromark" s.p. Banja Luka |
17.100,00 |
20.007,00 |
2. |
"Defter" d.o.o. Sarajevo |
17.174,71 |
20.094,41 |
3. |
"Inter-com" d.o.o. Zenica |
21.354,25 |
24.984,47 |
4. |
„Keckom“ d.o.o. Banja Luka |
21.367,49 |
24.999,96 |
Izabrani ponuđač "Biromark" s.p. Banja Luka je izabran primjenom kriterijuma najniže cijene, koja je ponuđena u iznosu od 20.007,00 KM (sa PDV-om), dok su ostali ponuđači ponudili cijene kao u tabeli.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) Zakona o javnim nabavkama i članova 46. i 48. Pravilnika o javnim nabavkama JP "Putevi RS" d.o.o. Banja Luka, odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke.
Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno, elektronskim putem ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Javno preduzeće "Putevi Republike Srpske" društvo sa ograničenom odgovornošću Banja Luka, Trg Republike Srpske 8, 78000 Banja Luka.
Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
v. d. Direktor..
Nenad Nešić, dipl prav.
Dostaviti:
- Ponuđaču "Biromark" s.p. Banja Luka
- Ponuđaču "Defter" d.o.o. Sarajevo
- Ponuđaču "Inter-com" d.o.o. Zenica
- Ponuđaču „Keckom“ d.o.o. Banja Luka
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
TD HERCEGOVINAPROMET d.o.o. Mostar - Bišće polje bb. 88000 Mostar
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
PČELICA M d.o.o Tuzla - ul. Miška Jovanovića bb (kod kina Centar) 75000 Tuzla
-
GLAS SRPSKI - TRGOVINA a.d. Banja Luka - Ulica Skendera Kulenovića broj 93 78101 Banja Luka
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
ECOTIME d.o.o. Sarajevo - ul. Lužansko polje broj 7 71210 Ilidža
-
TROPIC MALOPRODAJA d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Gorana Kovačića bb 78000 Banja Luka