Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 15.02.2018. 07:49

Licence za MS Office 365

Izvor: Akta.ba, 02.02.2018.

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b)., člana 70. stav 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14), te na osnovu preporuke Komisije za nabavke, a po provedenom postupku za nabavku roba putem otvorenog postupka, Rukovodilac Stmčne službe za poslove gradonačelnika, donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se preporuka Komisije za nabavke, te se ugovor za nabavku licenci za MS Office dodjeljuje ponuđaču DOO "LOGOSOFT" SARAJEVO koji je dostavio ponudu broj: 001-13-SA/18 od 26.01.2018. godine u kojoj je ponuđena ukupna cijena bez PDV-a od 18.183,10 KM, odnosno 21.274,23 KM sa uračunatim iznosom PDV-a.

 

Član 2.

Ova odluka se dostavlja ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 3.

Ova odluka objavit će se na web-stranici ugovornog organa (www.tuzla.ba) istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 14-14-1132018 od 10.01.2018. godine. Postupak nabavke je proveden putem otvorenog postupka za koji je objavljeno Obavještenje o nabavci broj: 1004-1-1-2-3-5/18 na Portalu javnih nabavki dana 12.01.2018. godine.

Postupak nabavke provela je Komisija za nabavke imenovana Rješenjem broj: 14-14-113-2018 od 10.01.2018. godine.

U toku postupka javne nabavke Komisija je zaprimila pristigle ponude, izvršila njihovo otvaranje, te pregled i ocjenu ponuda prema zahtjevima i kriterijima iz tenderske dokumentacije.

 

U postupku javne nabavke utvrđeno je slijedeće:

- da je ukupan broj pristiglih ponuda 3 (tri);

- da su blagovremeno zaprimljene 2 (dvije) ponude;

- da je 1 (jedna) ponuda neblagovremena;

- da je jedna ponuda prihvatljiva a jedna ponuda neprihvatljiva.

 

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice daje Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, Ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za nabavke. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zvonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, i tenderskom dokumentacijom Uvidom u priloženu dokumentaciju utvrđeno je da je ponuđač DOO „LOGOSOFT" SARAJEVO jedini dostavio prihvatljivu ponudu koja je u skladu sa procijenjenom vrijednošću, te je odlučeno kao u članu 1. ove odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba Uredu za razmatranje žalbi putem ugovornog organa u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke.

 

Bosna i Hercegovina                                                                       

Federacija Bosne i Hercegovine  

Tuzlanski kanton

GRAD TUZLA

Stručna služba za poslove gradonačelnika

 

Rukovodilac službe

Svjetlana Kakeš

 

Broj: 14-14-113-2018

Tuzla, 02.02.2018. godine

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: