Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 08.04.2021. 15:14

Usluge održavanja čistoće postrojenja i objekata termoelektrane

Izvor: Akta.ba, 30.03.2021.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično preduzeće Trebinje

Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik

 

Broj: 7626/21.

Dana, 29.03.2021. godine.

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav l.,2., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama(„Službeni glasnik BiH" broj: 39/14) i člana 57. Statuta Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik, na Preporuku Komisije za javne nabavke broj: 7225/21 od 25.03.2021. godine u predmetu „Nabavka usluge održavanja čistoće postrojenja i objekata termoelektrane"-putem otvorenog postupka interni broj: 24/21 Uprava Preduzeća na sjednici održanoj dana 25.03.2021. godine donosi:

 

ODLUKU

o izboru najbolje ocjenjenog ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka usluge održavanja čistoće postrojenja i objekata termoelektrane" - putem otvorenog postupka interni broj: 24/21

 

Član 1.

 

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 7225/21 od 25.03.2021. godine , te Ugovor o javnoj nabavci, u predmetu: „Nabavka usluge održavanja čistoće postrojenja i objekata termoelektrane" - putem otvorenog postupka interni broj: 24/21 se dodjeljuje ponuđaču „PREDUZEĆE ZA ZAPOŠLJAVANJE INVALIDA „BORS-PREPOROD" d.o.o. Ugljevik čija cijena ponude iznosi 400.000.00 KM bez PDV-a, kao ponuđaču koji je dostavio prihvatljivu ponudu.

 

Član 2.

 

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 10 dana, računajući od dana od kada je ponuđač obaviješten o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

 

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

 

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com,  istovremeno sa upućivanjem ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

 

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Služba komercijale Preduzeća.

 

Član б.

 

Ova Odluka se dostavlja ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

OBRAZLOŽENJE

 

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne Odluke Uprave preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 2118/21 od 03.02.2021. godine i Posebne Odluke o davanju saglasnosti M.H. „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d. Trebinje broj: 01-422-2/21 od 10.02.2021. godine.

 

Javna nabavka je sprovedena putem otvorenog postupka - rezervisani ugovor za preduzeća koja imaju zaposleno više od 50% invalidnih lica.

 

Procijenjena vrijednost nabavke bez PDV-a je 400.000,00 KM

Obavještenje o nabavci je objavljeno na portalu javnih nabavki pod brojem 1276-1-2-121-3-181/21 od 23.02.2021. godine i sažetak obavještenja u SI. Glasniku BiH broj 12/21.

 

Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj: 6733/21 od 22.03.2021. godine.

Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 25.03.2021. godine Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 7224/21 od 25.03.2021. godine i Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu ugovora broj: 7225/21 od 25.03.2021. godine u postupku javne nabavke „Nabavka usluge održavanja čistoće postrojenja i objekata termoelektrane" - putem otvorenog postupka interni broj: 24/21 .

 

U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu ponude i o tome sačinila odgovarajući zapisnik, u kojem je utvrđeno sljedeće: Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 22.03.2021. godine do 1000 časova) je zaprimljena jedna ponuda za predmetnu nabavku, koja je predmet analize:

 

Blagovremene ponude/datum i vrijeme prijema

Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a

Neblagovreme no primljene ponude

1

PREDUZEĆE ZA ZAPOŠLJAVANJE INVALIDA „BORS-PREPOROD" d.o.o. Ugljevik

6782/21 od 22.03.2021. u 0848

400.000,00 KM

 

Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 22.03.2021. godine do 1000 časova.

         

 

Komisija je 22.03.2021. godine izvršila otvaranje prispjele ponude i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik broj: 6844/21 od 22.03.2021. godine.

Zatvoreni sastanak Komisija za javne nabavke je održala dana 25.03.2021 godine. (Prilog: Zapisnik broj: 7224/21 od 25.03.2021. godine) a na kojem je izvršena analiza pristigle ponude:

 

ANALITIČKI PRIKAZ ZAHTJEVANIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI

Ponuđač 1 -

PREDUZEĆE ZA ZAPOŠLJAVANJE INVALIDA „BORS-PREPOROD" d.o.o. Ugljevik

Obrazac za dostavljanje ponude, Aneks 2

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude, Aneks 3

Dostavljen

Obrazac za Povjerljive informacije, Aneks 4

Dostavljen

Ovjeren i potpisan Nacrt ugovora ,Aneks 5

Dostavljen

Popis izvršenog ugovora,Aneks 6

Dostavljena

Potvrda o uspiješno realizovanom ugovoru

Dostavljena

Ovjerena i popunjena Izjava za član 45. ZJN

Dostavljena

Ovjerena i popunjena Izjava za član 47. ZJN i potvrda banke da račun nije bio blokiran u poslednjih 6 mjeseci

Dostavljena

Izvod iz sudskog registra

Dostavljen

Ovjerena i popunjena Izjava za član 52. ZJN

Dostavljena

Potvrda Fonda za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje invalida

Dostavljena

Garancija za ozbiljnost ponude

Dostavljena

 

Analizom dokumentacije pristigle ponude utvrđeno je sljedeće:

 

Uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije Komisija je utvrdila da za postupak „Nabavka usluge održavanja čistoće postrojenja i objekata termoelektrane" - putem otvorenog postupka interni broj: 24/21, ponuda ponuđača PREDUZEĆE ZA ZAPOŠLJAVANJE INVALIDA „BORS-PREPOROD" d.o.o. Ugljevik ispunjava sve tehničke, ekonomske, formalno-pravne zahtjeve i minimum kvalifikacionih uslova zahtjevanih tenderskim dokumentom. Pored toga, imenovani ponuđač je u svojoj ponudi dostavio i dokaz iz tačke 6.1 pod j) tenderskog dokumenta, odnosno Uvjerenje Fonda za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje invalida Prijedor broj: 01-1050/21 od 03.03.2021. godine, da isti zapošljava više od 50% lica sa invaliditetom, obzirom da se u konkretnom slučaju radi o rezervisanom ugovoru, u skladu sa članom 9. ZJN BiH.

 

Tačkom 8.2 tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku zaprimljena i prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa Članom 3. stav 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) E-aukcija se ne može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

 

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje -ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

 

Protiv ove Odluke može se predati žalba Kancelariji za razmatranje žalbi putem Ugovornog organa na adresu ul. Ugljevik bb, 76330 Ugljevik, putem pošte, lično ili elektronskim putem, u roku od 10 dana od dana prijema Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke. Žalba se dostavlja u najmanje 3 primjerka.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: