Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 08.04.2021. 15:14
Usluge održavanja čistoće postrojenja i objekata termoelektrane
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"
Matično preduzeće Trebinje
Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik
Broj: 7626/21.
Dana, 29.03.2021. godine.
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav l.,2., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama(„Službeni glasnik BiH" broj: 39/14) i člana 57. Statuta Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik, na Preporuku Komisije za javne nabavke broj: 7225/21 od 25.03.2021. godine u predmetu „Nabavka usluge održavanja čistoće postrojenja i objekata termoelektrane"-putem otvorenog postupka interni broj: 24/21 Uprava Preduzeća na sjednici održanoj dana 25.03.2021. godine donosi:
ODLUKU
o izboru najbolje ocjenjenog ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka usluge održavanja čistoće postrojenja i objekata termoelektrane" - putem otvorenog postupka interni broj: 24/21
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 7225/21 od 25.03.2021. godine , te Ugovor o javnoj nabavci, u predmetu: „Nabavka usluge održavanja čistoće postrojenja i objekata termoelektrane" - putem otvorenog postupka interni broj: 24/21 se dodjeljuje ponuđaču „PREDUZEĆE ZA ZAPOŠLJAVANJE INVALIDA „BORS-PREPOROD" d.o.o. Ugljevik čija cijena ponude iznosi 400.000.00 KM bez PDV-a, kao ponuđaču koji je dostavio prihvatljivu ponudu.
Član 2.
Prijedlog ugovora o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 10 dana, računajući od dana od kada je ponuđač obaviješten o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Služba komercijale Preduzeća.
Član б.
Ova Odluka se dostavlja ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
OBRAZLOŽENJE
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne Odluke Uprave preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 2118/21 od 03.02.2021. godine i Posebne Odluke o davanju saglasnosti M.H. „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d. Trebinje broj: 01-422-2/21 od 10.02.2021. godine.
Javna nabavka je sprovedena putem otvorenog postupka - rezervisani ugovor za preduzeća koja imaju zaposleno više od 50% invalidnih lica.
Procijenjena vrijednost nabavke bez PDV-a je 400.000,00 KM
Obavještenje o nabavci je objavljeno na portalu javnih nabavki pod brojem 1276-1-2-121-3-181/21 od 23.02.2021. godine i sažetak obavještenja u SI. Glasniku BiH broj 12/21.
Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj: 6733/21 od 22.03.2021. godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 25.03.2021. godine Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 7224/21 od 25.03.2021. godine i Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu ugovora broj: 7225/21 od 25.03.2021. godine u postupku javne nabavke „Nabavka usluge održavanja čistoće postrojenja i objekata termoelektrane" - putem otvorenog postupka interni broj: 24/21 .
U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu ponude i o tome sačinila odgovarajući zapisnik, u kojem je utvrđeno sljedeće: Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 22.03.2021. godine do 1000 časova) je zaprimljena jedna ponuda za predmetnu nabavku, koja je predmet analize:
Blagovremene ponude/datum i vrijeme prijema |
Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a |
Neblagovreme no primljene ponude |
||
1 |
PREDUZEĆE ZA ZAPOŠLJAVANJE INVALIDA „BORS-PREPOROD" d.o.o. Ugljevik |
6782/21 od 22.03.2021. u 0848 |
400.000,00 KM |
|
Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 22.03.2021. godine do 1000 časova. |
||||
Komisija je 22.03.2021. godine izvršila otvaranje prispjele ponude i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik broj: 6844/21 od 22.03.2021. godine.
Zatvoreni sastanak Komisija za javne nabavke je održala dana 25.03.2021 godine. (Prilog: Zapisnik broj: 7224/21 od 25.03.2021. godine) a na kojem je izvršena analiza pristigle ponude:
ANALITIČKI PRIKAZ ZAHTJEVANIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA
OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI |
Ponuđač 1 - PREDUZEĆE ZA ZAPOŠLJAVANJE INVALIDA „BORS-PREPOROD" d.o.o. Ugljevik |
Obrazac za dostavljanje ponude, Aneks 2 |
Dostavljen |
Obrazac za cijenu ponude, Aneks 3 |
Dostavljen |
Obrazac za Povjerljive informacije, Aneks 4 |
Dostavljen |
Ovjeren i potpisan Nacrt ugovora ,Aneks 5 |
Dostavljen |
Popis izvršenog ugovora,Aneks 6 |
Dostavljena |
Potvrda o uspiješno realizovanom ugovoru |
Dostavljena |
Ovjerena i popunjena Izjava za član 45. ZJN |
Dostavljena |
Ovjerena i popunjena Izjava za član 47. ZJN i potvrda banke da račun nije bio blokiran u poslednjih 6 mjeseci |
Dostavljena |
Izvod iz sudskog registra |
Dostavljen |
Ovjerena i popunjena Izjava za član 52. ZJN |
Dostavljena |
Potvrda Fonda za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje invalida |
Dostavljena |
Garancija za ozbiljnost ponude |
Dostavljena |
Analizom dokumentacije pristigle ponude utvrđeno je sljedeće:
Uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije Komisija je utvrdila da za postupak „Nabavka usluge održavanja čistoće postrojenja i objekata termoelektrane" - putem otvorenog postupka interni broj: 24/21, ponuda ponuđača PREDUZEĆE ZA ZAPOŠLJAVANJE INVALIDA „BORS-PREPOROD" d.o.o. Ugljevik ispunjava sve tehničke, ekonomske, formalno-pravne zahtjeve i minimum kvalifikacionih uslova zahtjevanih tenderskim dokumentom. Pored toga, imenovani ponuđač je u svojoj ponudi dostavio i dokaz iz tačke 6.1 pod j) tenderskog dokumenta, odnosno Uvjerenje Fonda za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje invalida Prijedor broj: 01-1050/21 od 03.03.2021. godine, da isti zapošljava više od 50% lica sa invaliditetom, obzirom da se u konkretnom slučaju radi o rezervisanom ugovoru, u skladu sa članom 9. ZJN BiH.
Tačkom 8.2 tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku zaprimljena i prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa Članom 3. stav 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) E-aukcija se ne može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje -ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se predati žalba Kancelariji za razmatranje žalbi putem Ugovornog organa na adresu ul. Ugljevik bb, 76330 Ugljevik, putem pošte, lično ili elektronskim putem, u roku od 10 dana od dana prijema Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke. Žalba se dostavlja u najmanje 3 primjerka.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Niskogradnja d.o.o. Laktaši - Ulica Karađorđeva broj 63 78250 Laktaši
-
OKI upravitelj d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša br. 6 71000 Centar
-
SM 99 d.o.o. Kotor Varoš - Naselje Slatina bb 78220 Kotor Varoš
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
OŠIJAN d.o.o. Sarajevo - Ul. Safeta Zajke br. 458 71000 Sarajevo
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
VRBANJA ŠUME d.o.o. Kotor Varoš - Obodnik bb 78220 Kotor Varoš
-
EDO d.o.o. Šiprage, Kotor Varoš - Šiprage bb 78220 Kotor Varoš
-
JENAS d.o.o. Šiprage, Kotor Varoš - Šiprage bb 78224 Kotor Varoš
-
D.O.O. PETROVIĆ Kotor Varoš za PUT - Ulica Aleksandra Karađorđevića bb 78220 Kotor Varoš
-
Potok d.o.o. Široki Brijeg - Trnska cesta br. 156 88220 Široki Brijeg