Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 16.01.2020. 11:33

(aukcija) Izvođenje radova na izgradnji zgrade opštine Bratunac

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 16.01.2020.


OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

133-1-3-6-3-3/20



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPŠTINA BRATUNAC
IDB/JIB 4401444710003
Kontakt osoba Rada Veselinović
Adresa Svetog Save 88
Poštanski broj 75420 Bratunac (sp bl)
Opština/Grad Bratunac
Telefon (056) 410-176
Faks (056) 410-337
Elektronska pošta bratopst@teol.net
Internet adresa www.opstinabratunac.com

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Opštinski nivo (RS),Bratunac

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Izgradnja zgrade opštine Bratunac

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

građevinsko-zanatski radovi na izgradnji zgrade opštine Bratunac, maksimalnih horizontalnih gabarita 14,15 m1
h 44,45 m1 , bruto površine 2781,23 m2 (neto korisne površine 2114,00 m2 i građevinske površine 2304,59 m2),
spratnosti St+P+3,

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

definisano tenderskom dokumentacijom

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1965810,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Radovi se izvode na području opštine Bratunac, u ul.Svetog Save

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Rok za izvođenje radova je 450 kalendarskih dana

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Ukupna ugovorena cijena plaćaće se sukcesivno, na slijedeći način:
• Cijena za izvođenje radova plaćaće se u roku od 30 dana po mjesečno ispostavljenim privremenim i
okončanoj situaciji/fakturi;
• Privremene situacije/fakture se ispostavljaju do 5-og u tekućem mjesecu za radove izvršene u prethodnom
mjesecu, a okončana situacija/faktura po primopredaji radova ;
• 10% od ukupne vrijednosti ugovorenih radova platiće se u roku od 30 dana po uspješno obavljenom
tehničkom prijemu, završenoj primopredaji i konačnom obračunu radova.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

definisano tenderskom dokumentacijom

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

definisano tenderskom dokumentacijom

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

definisano tenderskom dokumentacijom

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

28.2.2020.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 2.3.2020. 11:00:00

IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 2.3.2020. 11:30:00
Adresa i mjesto Opština Bratunac, Trg Miloša Obilića br.9, sala za sastanke
(kancelarija br.34 )


INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name Municipality Bratunac
UIN 4401444710003
Contact person Rada Veselinovi'
Address Svetog Save 88
Postal code 75420 Bratunac (sp bl)
Municipality/City Bratunac
Telephone (056) 410-176
Fax number (056) 410-337
Email address bratopst@teol.net
Website address www.opstinabratunac.com

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Municipality level (RS),Bratunac

I 3.c. Main activity of contracting authority

Executive Branch

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, General construction of building and civil
engineering works

II 1.a. Title of the object of the contract

Construction of the building Municipality Bratunac

II 1.b. Description of the object of the contract

construction craft works of the building Municipality Bratunac, maximum horizontal dimensions 14,15 m1 h 44,45 m1 , gross
area 2781,23 m2 , net usable area 2114,00 m2 , and building surfaces 2304,59 m2 , floors St+P+3

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 45000000-7 Construction work

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

defined by tender documentation

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

28.2.2020.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

Yes

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 2.3.2020. 11:00:00
Address and place Municipality Bratunac, Square Miloš Obilić No.8, Caunter hall

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: