Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 04.02.2021. 10:21
(aukcija) Nabavka termoizolaterskih usluga
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
893-7-2-61-3-37/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS
IDB/JIB 4200089110002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Lejla Dumanjić
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-520
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta amina.suko@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge održavanja i popravki
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
15000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Pružanje termoizolaterskih usluga
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet javne nabavke je izbor najpovoljnijeg ponuđača za pružanje termoizolaterskih usluga kao što su poslovi:
- demontaža , uklanjanje postojeće oštećene toplotne izolacije (kamena / mineralna vuna) sa oblogom o
d aluminijskog lima i odvoz na gradsku deponiju
- postavljanje nove toplotne izolacije (kamena / mineralna vuna) na dijelove termoenergetskog sistema
grijanja (cjevovodi i lukovi, razdjelnici i sabirnici, izmjenjivači toplote, rezervoari i sl.) u sloju odgovarajuće debljine, te izrada
i postavljanje na toplotnu izolaciju obloge od aluminijskog lima sa odgovarajućim geometrijskim oblikom i dimenzijama
- demontaža i uklanjanje postojeće oštećene toplotne fleksibilne izolacije i odvoz na gradsku deponiju
- obnova antikorozione zaštite cjevovoda prije postavljanje nove toplotne fleksibilne izolacije
- postavljanje nove toplotne fleksibilne izolacije niske toplotne provodoljivosti i visokog otpora difuziji
vodene pare (kao npr. izolacija Armaflex, K-Flex i sl.) na dijelove termoenergetskog sistema hlađenja (cjevovodi i lukovi;
razdjelnici i sabirnici; armature; rezervoari i sl.)
- sitne popravke na postojećoj toplotnoj izolaciji
Svi poslovi se moraju dokumentovati u formi odgovarajućih zapisnika-protokola.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Definisano tenderskom dokumentacijom
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
- lokalitet Koševo, ulica Bolnička 25
- lokalitet Jezero, ulica Patriotske lige bb
- lokalitet Podhrastovi: kotlovnica Podhrastovi, zgrada Klinike za plućne bolesti i tuberkulozu Podhrastovi, ulica
Bardakčije 90, Sarajevo;
- lokalitet Ilidža: kotlovnica Ilidža, zgrada Instituta za fizijatriju Ilidža, ulica IV Viteške brigade 7
- radionice pružaoca usluga
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 4. Ograničenja za učešće
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
18.2.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.02.2021. 09:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Bolnička 25. Tehnički sektor -sala za sastanke
Datum i vrijeme 19.02.2021. 10:00
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Lejla Dumanjić
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-590
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta lejla.dumanjic@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIGRADNJA d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
FERHEM d.o.o Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
D.O.O. EUROSAN Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
FUEL BOSS d.o.o. Zenica - Ul. Goraždanska broj 80 72000 Zenica
-
Šamot Darosava Komerc export import d.o.o. Darosava - Darosava bb 34305 Partizani
-
NOVA TRGOVINA-S d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 146 72240 Kakanj
-
GPP BANOVIĆI d.o.o. Banovići - ul. Armije BiH br. 36 75290 Banovići
-
Općina Novi Grad Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića 97 71000 Sarajevo
-
05.03.2021
-
30.01.2023