Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.02.2021. 12:39
(aukcija) Nabavka usluga štampe hologramskih naljepnica
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1349-7-2-16-3-10/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP ZAVOD ZA UDZBENIKE I NASTAVNA SREDSTVA A.D.
IDB/JIB 4400540060005
Kontakt osoba/Služba za kontakt JELICA POROBIĆ
Adresa Nikole Tesle 58
Poštanski broj 71123 Istočno Sarajevo (sp bl)
Opština/Grad Istočno Novo Sarajevo (Istočno Sarajevo)
Telefon (057) 340-084
Faks (057) 340-056
Elektronska pošta mzuins@teol.net
Internet adresa www.zunsrs.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Obrazovanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge izdavaštva i štampanja na bazi tarife ili ugovora
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
24700,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Štampa hologramskih naljepnica
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Štampa hologramskih naljepnica
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22450000-9 | Štampani materijal zaštićen od falsifikovanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
600000
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
DDP (klauzulapariteta iz „Incoterms 2010“)
skladišta Zavoda prema dispoziciji naručioca.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
-
III 4. Ograničenja za učešće
Član 45 ZJN sa svim dokazima od a)-d)
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači trebaju u ponudi dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućim profesionalnim ili drugim
registrima zemlje u kojoj su registrovani ili da osiguraju posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa
kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi s predmetom
nabavke.
Dokazi o registraciji moraju biti precizno definisani, sa jasno definisanim dokumentom koji
nedvosmisleno dokazuje da ponuđač u vrijeme predaje ponude je registrovan za predmetnu djelatnost.
- za ponuđače iz BiH: ponuđač u svrhu dokaza o ispunjavanju uslova iz člana 46. ZJN dužan je
dostaviti Aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjavu/potvrdu nadležnog organa iz koje se vidi
da je ponuđač registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet nabavke .
- za ponuđače čije je sjedište izvan BiH: odgovarajući dokument koji odgovara zahtjevu iz člana
46. Zakona, a koji je izdat od nadležnog organa, sve prema važećim propisima zemlje u kojoj je
ponuđač registrovan.
Dokaz se dostavlja kao original ili ovjerena kopija originala.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
- Popunjena i ovjerena izjava o ispunjenosti uslova iz člana 47. Zakona o javnim nabavkama
„Službeni glasnik BiH “broj 39/14 ) ( Prilog broj 3. TD ).
Ponuđači trebaju u ponudi dostaviti dokaz da je transakcijski račun ponuđača aktivan.
Dokazom se smatra dokument koji izdaje banka ponuđača, a kojim se dokazuje ispunjenje navedenog
uslova da je transakcijski bankarski račun ponuđača aktivan u posljednja tri mjeseca, računajući od
dana predaje ponude. Navedeni dokaz dostavlja se kao neovjerena kopija zajedno sa izjavom koju
ovjerava ponuđač (Prilog broj 3.), čija je forma propisana od strane Agencije za javne nabavke i dio je
ove tenderske dokumentacije.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
- Popunjena i ovjerena izjava o ispunjenosti uslova iz člana 48. 50. (Tehnička i profesionalna
sposobnost u postupku nabavke usluga) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj
39/14) ( Prilog broj 4. TD).
7
- Ponuđači kao satavni dio ponude maraju dostaviti uzorak hologramskih naljepnica prema
zahtjevima iz tenderske dokumentacije (5 naljepnica na podlozi).
- Ponuđači trebaju u ponudi dostaviti dokaz da je uredno izvršen najmanje jedan ugovor, čiji je
predmet isti ili sličan kao što je predmet nabavke u ovoj tenderskoj dokumentaciji i čija je minimalna
ukupna ugovorena vrijednost 24.700,00 KM ili više pojedinačnih ugovora gdje je zbir vrijednosti
ugovora isti ili veći od procjenjene vrijednosti nabavke, za period od posljednje tri godine računajući od
dana objave obavještenja o nabavci.
Dokazom se smatra spisak izvršenih ugovora koji sačinjava sam ponuđač, na svom memorandumu i
najmanje jedna potvrda o realizaciji ugovora, koje daje druga ugovorna strana. U slučaju da se takva
potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane, vrijedi izjava ponuđača o uredno
izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takva potvrda osigura.
Potvrda o uredno izvršenim ugovorima mora sadržavati sljedeće podatke:
a) naziv i sjedište ugovornih strana;
b) predmet ugovora;
c) vrijednost ugovora;
d) vrijeme i mjesto izvršenja ugovora;
e) navode o uredno izvršenim ugovorima
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
25.2.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.2.2021. 11:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Nikole Tesle 58, Istočno Novo Sarajevo
Datum i vrijeme 26.2.2021. 12:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
-
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MAX PAPIR Banja Luka d.o.o. - Ul. Braće Pantića broj 9 78000 Banja Luka
-
Salon Bankarske Opreme d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 18 71000 Novo Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
FINRAR d.o.o. Banja Luka - Ulica Mirka Kovačevića broj 13-A 78000 Banja Luka
-
ATLANTIK BB d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
JP NIO Službeni list BiH Sarajevo - Džemala Bijedića 39 71000 Sarajevo
-
SVJETLOST GRAF obrtnička djelatnost Sarajevo - Mustafe Kamerića bb 71000 Sarajevo
-
Grafotex d.o.o. Banja Luka - Bulevar vojvode Stepe Stepanovića 8 78000 Banja Luka
-
J.U. Centar za kulturu, sport i informisanje - Ul.Cara Dušana bb 78220 Kotor Varoš
-
Svjetlost-BH print d.o.o. - ul. Ismeta Alajbegovića Šerbe br. 3 71210 Ilidža
-
dm drogerie markt d.o.o. Sarajevo - ul. Lužansko polje br. 40b 71210 Ilidža
-
NSB d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Begić broj 38II 71000 Sarajevo