Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.08.2020. 07:25
(aukcija) Nabavka usluga transporta, instalacije, servisa prilikom puštanja u rad, obuka osoblja i zakonska verifikacija ventilatora ACM812A
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1095-1-2-137-3-34/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FEDERALNA UPRAVA CIVILNE ZAŠTITE
IDB/JIB 4200332400006
Kontakt osoba/Služba za kontakt Adnan Hrapović
Adresa Vitomira Lukića 10
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Ilidža
Telefon (033) 779-450
Faks (033) 779-499
Elektronska pošta kabinet@fucz.gov.ba
Internet adresa www.fucz.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Transport, instalacija, servis prilikom puštanja u rad, obuka osoblja i zakonska verifikacija ventilatora ACM812A
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Transport, instalacija, servis prilikom puštanja u rad, obuka osoblja, i zakonska verifikacija ventilatora ACM812A
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 51000000-9 | Usluge instaliranja (osim programske podrške) |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
dato u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
dato u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
dato u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
dato u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
7.9.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 07.09.2020. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Vitomira Lukića 10, Ilidža, Sarajevo
Datum i vrijeme 07.09.2020. 12:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ne
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Transport, instalacija, servis prilikom puštanja u rad, obuka osoblja ventilatora ACM812A
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Transport, instalacija, servis prilikom puštanja u rad i obuka osoblja za ventilatore ACM812A, proizvođača Beijing Aerospece
Changfeng Co u zdravstvenim objektima u F BiH
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 51410000-9 | Usluge instaliranja medicinske opreme |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
150000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
dato u TD
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
dato u TD
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 07.09.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 07.09.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 07.09.2020. 12:30
X Dodatne informacije
Ne
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Zakonska verifikacija ventilatora ACM812A
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Zakonska verifikacija ventilatora ACM812A proizvođača Beijing Aerospace Changfeng Co u zdravstvenim ustanovama u F BiH
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 51410000-9 | Usluge instaliranja medicinske opreme |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
40000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
dato u TD
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
dato u TD
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 07.09.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 07.09.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 07.09.2020. 12:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
DSC d.o.o. Sarajevo - ul. Ante Fijamenga br. 14 B 71000 Novo Sarajevo
-
KALELEKTRIK d.o.o. Živinice - Industrijska zona Ciljuge II 75270 Živinice
-
ELEKTROCENTAR Petek d.o.o. Tuzla - ul.Tomislava Ramnjaka broj 54 75000 Tuzla
-
VmS group d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića 17 71320 Vogošća
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
Verlab d.o.o. Sarajevo - ul. Ferhadija br. 27 71000 Stari Grad
-
BIOSISTEMI d.o.o. Sarajevo - Ul. Džemala Bijedića br. 160 F 71000 Sarajevo
-
KRAJINAGROUP d.o.o. Banja Luka - Novakovići bb 78000 Banja Luka
-
SEDŽAN-INGENERING d.o.o.Sarajevo - ul.Igmanska bb Sarajevo-Vogošća 71000 Sarajevo
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina