Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 12.05.2021. 13:31
Izvođenje radova na rekonstrukciji terminala tečnih naftnih derivata Bihać
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1138-1-3-64-3-21/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPERATOR - TERMINALI FEDERACIJE D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200977100007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Nefa Keco
Adresa Mustajbega Fadilpašića br. 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 214-278
Faks (033) 214-316
Elektronska pošta protokol@terminali.ba
Internet adresa www.terminali.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Drugi građevinski radovi koji uključuju posebne
zanatske radove
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
NABAVKA RADOVA NA REKONSTRUKCIJI TERMINALA TEČNIH NAFTNIH DERIVATA BIHAĆ
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka je nabavka radova na rekonstrukciji terminala tečnih naftnih goriva Bihać, u skladu s Projektom za
izvođenje radova (Glavni-izvedbeni projekt), što podrazumijeva nabavku, isporuku, ugradnju, ispitivanje i funkcionalno
povezivanje opreme, nabavku i isporuku materijala, izvođenje radova sanacije, rekonstrukcije i izgradnje, probni rad i
puštanje u pogon, kompletiranje dokumentacije za primopredaju radova i izrada projektne dokumentacije izvedenog stanja,
a prema sadržaju i opisu iz Tehničkih zahtjeva i specifikacija, datih u Aneksu 13 tenderske dokumentacije, Opštih uslova za
ugovaranje radova i usluga u građenju datih u Aneksu 16 i predmjeru radova Aneksu 2 tenderske dokumentacije.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45454000-4 | Radovi na rekonstrukciji |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u Aneksu 13
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
9700000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
. Izvođenje radova vršit će se na lokaciji terminala tečnih naftnih goriva u Bihać u naselje Ribić (ul. Orljenskih ljiljana b.b.), u
periodu od 365 do 425 dana od uvođenja izvođača radova u posao, i bit će utvrđen kao period/rok za izvođenje radova iz
najbolje ocijenjene prihvatljive ponude iz tačke 9.1.1. KRITERIJ ZA DODJELU UGOVORA.
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
period od 365 do 425 dana od uvođenja izvođača radova
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Tačka 9.8. TD-ije, Nacrt ugovora- Aneks 4
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Tačka 7.2. TD-ije
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Tačka 7.3. TD-ije
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Tačka 7.4. TD-ije
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 60,00 %
2 Garantni rok za kvalitetu izvedenih radova (G) 20,00 %
3 Rok izvršenja radova 10,00 %
4 uslovi plaćanja 10,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
31.5.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 21.06.2021. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Mustajbega Fadilpašića 1
Datum i vrijeme 21.06.2021. 13:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Detaljnije informacije date u TD-iji
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Nefa Keco
Adresa Mustajbega Fadilpašića br. 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 214-278
Faks (033) 214-316
Elektronska pošta protokol@terminali.ba
Internet adresa www.terminali.ba
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name "Operator-Terminali Federacije" d.o.o. Sarajevo
UIN 4200977100007
Contact person Nefa Keco
Address Mustajbega Fadilpašića br. 1
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 214-278
Fax number (033) 214-316
Email address protokol@terminali.ba
Website address www.terminali.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, Other construction works involving special
trades
II 1.a. Title of the object of the contract
Reconstruction works in oil terminals in Bihac.
II 1.b. Description of the object of the contract
Reconstruction works in accordance with the main project of renovation, reconstruction oil terminals in city Bihac. Scope of
works includes purchase and installation equipment and materials, performing works on reconstruction, installation and
connecting equipment with appropriate pipelines, including mechanical , electrical , constructions and integral protection
works, as well as testing and commissioning and others requirements according to the technical specification of the tender
documents
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 45454000-4 | Restructuring work |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As in Aneks 13
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
31.5.2021.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 21.6.2021. 12:00:00
Address and place Mustajbega Fadilpašića 1. Sarajevo, BiH
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
More detailed information given in TD
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Doming d.o.o. Čitluk - ul. Kralja Tomislava 170 88260 Čitluk
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
EKO-GRADNJA d.o.o. Sarajevo - Munira Gavrankapetanovića broj 106 71210 Ilidža
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
ALMY-GRADNJA d.o.o. Zenica - Pečuj, Vrandučka bb 72000 Zenica
-
D.o.o. RENOVIR Brčko distrikt BiH - Gredice II, bb 76100 Brčko
-
GALAX - NISKOGRADNJA d.d. Brčko - Safeta Pašalića 20 76000 Brčko Distrikt
-
21.06.2022
(poništenje) Izvođenje radova na rekonstrukciji terminala tečnih naftnih derivata Bihać
-
26.07.2021
(izmjena) Izvođenje radova na rekonstrukciji terminala tečnih naftnih derivata Bihać
-
15.06.2021
(obustava postupka) Izvođenje radova na rekonstrukciji terminala tečnih naftnih derivata Bihać