Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.07.2017. 10:36
Nabavka i isporuka madraca-pasivni antidekubitalni
OBAVIJEST O NABAVI
835-1-1-121-3-50/17
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv ZAVOD ZA ZBRINJAVANJE MENTALNO INVALIDNIH OSOBA BAKOVIĆI
IDB/JIB 4236135900000
Kontakt osoba Jedinko Katava
Adresa Bakovići bb
Poštanski broj 71270 Fojnica (bhp sa)
Općina/Grad Fojnica
Telefon (030) 803-198
Faks (030) 803-093
Elektronička pošta info@zavod-bakovici.ba
Internet adresa www.zavod-bakovici.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravna osoba iz članka 4. stavak (1) točka b) ZJN
I 5.b. Razina
Entitetska razina,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Socijalna skrb
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabava i isporuka madraca
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabava i isporuka madraca-pasivni antidekubitalni
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39143112-4 | Madraci |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
17 komada
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
3400,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod Bakovići, Bakovići bb, 71 270 Fojnica, skladište u krugu Zavoda.
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
60 dana od dana potpisivanja
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U TD
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U TD
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
U TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U TD
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Vodootpornost navlake 5,00 %
2 Antifungi navlake (protiv gljivica) 10,00 %
3 Vatrootpornost navlake 10,00 %
4 Paropropusnost navlake 15,00 %
5 Cijena 60,00 %
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Da
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
19.8.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 29.8.2017. 08:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 29.8.2017. 09:00:00
Adresa i mjesto Zgrada uprave, u krugu Zavoda
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Izravan kontakt na broj: 030/803-093, kontakt osoba Jedinko Katava
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Meding d.o.o. Banja Luka, u stečaju - Ulica Sime Miljuša bb 78000 Banja Luka
-
Army Shop d.o.o. Sarajevo, u stečaju - Ejuba Ademovića 6 71000 Sarajevo
-
SONO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Terezija broj 36 71000 Sarajevo
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
HRVATSKO PLANINARSKO DRU TVO VITEZ VITEZ - H BRANITELJA VITEZ 72250 Vitez
-
DELIBAŠIĆ-POLIURETANI d.o.o. Kakanj - Čatići bb 72240 Kakanj
-
DEZIS-COMPANY d.o.o. Banja Luka - Ul. Tarasa Ševčenka br 7A 78000 Banja Luka
-
Bauerfeind d.o.o. Sarajevo - ul. Bulevar Meše Selimovića br. 19 71000 Novo Sarajevo
-
PROMA d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Mulića broj 48 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
AGROKOMBINAT d.o.o. Banja Luka - Ulica Zmaj Ognjenog Vuka broj 140 78000 Banja Luka