Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.10.2019. 13:25
Nabavka konsultantskih usluga za izgradnju postrojenja za odsumporavanje dimnih gasova na bloku 7 u TE Kakanj
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
986-1-2-266-3-310/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE ELEKTROPRIVREDA BOSNE I HERCEGOVINE D.D. - SARAJEVO
IDB/JIB 4200225150005
Kontakt osoba Admir Bašić
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-000
Faks (033) 751-759
Elektronska pošta e.ridzal@epbih.ba
Internet adresa www.epbih.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge konsaltinga u menadžmentu i uz njih vezane usluge, osim usluga arbitraže i mirenja
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
2000024396/19 Nabavka konsultantskih usluga za izgradnju postrojenja za odsumporavanje dimnih gasova na bloku 7 u TE
Kakanj
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka konsultantskih usluga za izgradnju postrojenja za odsumporavanje dimnih gasova na bloku 7 u TE Kakanj
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71313000-5 | Savjetodavne usluge u području okolišne tehnike |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
2900000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Termoelektrana Kakanj
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Pojedinačni rokovi za izvršenje usluga su precizirani tehničkim dijelom tenderske dokumentacije, a krajnji rok je 51 mjesec
od dana potpisa ugovora.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da je ponuđač registrovan za obavljanje djelatnosti koja je vezana za predmet nabavke u skladu sa važećim propisima zemlje
u kojoj je registrovan.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtijeva se.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
1) Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog (1) ugovora čiji su karakter i kompleksnost isti ili slični onima za
predmetnu nabavku u zadnje 3 (tri) godine računajući od datuma objavljivanja tenderske dokumentacije na portalu javnih
nabavki ili od dana registracije ponuđača ukoliko je registrovan prije manje od tri godine, a što podrazumijeva iskustvo u
realizaciji jednog ili više sljedećih poslova:
- Usluge izrade idejnog projekta odsumporavanja termoblokova po mokrom postupku minimalne snage 100 MWe.
Minimalna vrijednost ugovora 200.000,00 KM bez PDV, i/ili
- Tehničke i konsultantske usluge prilikom izrade tenderske dokumentacije i odabira glavnog izvođača za projekte
odsumporavanja termoblokova na ugalj po mokrom postupku minimalne snage 100 MWe. Minimalna vrijednost ugovora
200.000,00 KM bez PDV, i/ili
- Konsultantske usluge tokom izgradnje postrojenja (nadzor nad realizacijom projekta odsumporavanja), te
funkcionalnih ispitivanja i puštanja postrojenja odsumporavanja po mokrom postupku u rad na termoblokovima minimalne
snage 100 MWe. Minimalna vrijednost ugovora 300.000,00 KM bez PDV.
Napomena: Ponuđači trebaju ispuniti uslov da posjeduju iskustvo u uspješnoj realizaciji ugovora za bilo koji od prethodno
navedenih poslova.
2) Da ponuđač ima stalno zaposleno ili da ima mogućnost da angažuje tehnički kvalifikovano osoblje sa iskustvom na
konsultantskim poslovima za izradu investiciono-tehničke dokumentacije, izradu tendera i izbor Glavnog izvođača izgradnje
postrojenja odsumporavanja dimnih gasova mokrim postupkom, na termoenergetskim blokovima instalisane snage veće od
100 MWe u posljednjih 10 godina i to:
- Diplomirani inženjer građevinarstva, 1 izvršilac, položen stručni ispit, sa radnim iskustvom od najmanje 5 godina.
- Diplomirani inženjer elektrotehnike, 1 izvršilac, položen stručni ispit, sa radnim iskustvom od najmanje 5 godina.
- Diplomirani inženjer mašinstva, 1 izvršilac, položen stručni ispit, sa radnim iskustvom od najmanje 5 godina.
- Diplomirani inženjer tehnologije ili hemije, 1 izvršilac, položen stručni ispit, sa radnim iskustvom od najmanje 5
godina.
3) Da ponuđač ima stalno zaposleno ili da ima mogućnost da angažuje tehnički kvalifikovano osoblje sa iskustvom na
poslovima izgradnje postrojenja odsumporavanja dimnih gasova mokrim postupkom, na termoenergetskim blokovima
instalisane snage veće od 100 MWe u posljednjih 10 godina i to:
- Diplomirani inženjer građevinarstva, 1 izvršilac, položen stručni ispit, sa radnim iskustvom od najmanje 5 godina
- Diplomirani inženjer mašinstva, 1 izvršilac, položen stručni ispit, sa radnim iskustvom od najmanje 5 godina
- Diplomirani inženjer elektrotehnike, 1 izvršilac, položen stručni ispit, sa radnim iskustvom od najmanje 5 godina.
- Diplomirani inženjer iz oblasti zaštite okoline i tretmana otpadnih voda, 1 izvršilac, položen stručni ispit, sa radnim
iskustvom od najmanje 5 godina
- Diplomirani inženjer za oblast puštanja u rad i pogon postrojenja za odsumporavanje, 1 izvršilac, položen stručni
ispit, sa radnim iskustvom od najmanje 5 godina
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
20.11.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.11.2019. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 27.11.2019. 13:00:00
Adresa i mjesto Vilsonovo šetalište 15, Sala 430
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Admir Bašić
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-717
Faks (033) 751-780
Elektronska pošta ad.basic@epbih.ba
Internet adresa www.epbih.ba
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Elektroprivreda BiH d.d.-Sarajevo
UIN 4200225150005
Contact person Admir Bašić
Address Vilsonovo šetalište 15
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telephone (033) 751-000
Fax number (033) 751-759
Email address e.ridzal@epbih.ba
Website address www.epbih.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Electricity
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Management consulting services and related services
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement of consulting services for the construction of desulphurization plant at Unit 7 TPP Kakanj
II 1.b. Description of the object of the contract
As in tender documentation.
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 71313000-5 Environmental engineering consultancy services
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As in tender documentation.
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
20.11.2019.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 27.11.2019. 12:00:00
Address and place Vilsonovo šetalište 15, Sala 430
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Institut za hidrotehniku d.d. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića broj 1 71000 Sarajevo
-
Jaroslav Černi a.d. Beograd - Jaroslava Černog 80 Pinosava 11226 Beograd
-
GFA Consulting Group GmbH Hamburg - Eulenkrugstraße 82 22359 Hamburg
-
IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U. Bilbao - Zarandoa 23 48015 Bilbao
-
Turistička organizacija grada Zvornik - Svetog Save 7 75400 Zvornik
-
Inspekt RGH d.o.o. Sarajevo - ul. Hamdije Kreševljakovića br. 18I 71000 Centar
-
ENERGOTEHNIKA d.o.o. Doboj - ul.Nikole Tesle br.6 74000 Doboj
-
Institut za građevinarstvo IG Trebinje - Obala Luke Vukalovića broj 3 89000 Trebinje
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
Institut za vode d.o.o. Bijeljina - Miloša Obilića br.51 76300 Bijeljina
-
20.12.2019
-
28.11.2019
-
18.11.2019
-
06.11.2019
-
06.11.2019
-
29.10.2019