Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 22.02.2021. 13:04

Nabavka laptop računara i torbi

Izvor: Akta.ba, 19.02.2021.

Partner mikrokreditna fondacija pruža usluge mikrokreditiranja u Bosni i Hercegovini. Mikrokreditne operacije su započele u aprilu 1997. godine uz podršku Mercy Corps/Scottish European Aid.  Partner MKF ima 292 radnika koji rade u 64 ureda na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine. Naša misija je pružanje finansijskih usluga ekonomski aktivnoj populaciji koja ima otežan ili koja nema pristup komercijalnim izvorima finansiranja. Plasiranjem mikrokredita Partner mikrokreditna fondacija učestvuje u stvaranju i održavanju radnih mjesta. 

 

Javni poziv za dostavu ponuda

U svrhu nabavke laptop računara i torbi Partner MKF poziva sve zainteresovane ponuđače da uzmu učešće u javnom pozivu za dostavu ponuda i zaključenje ugovora za sljedeće nabavke:

LOT 1 Laptop računar:

Notebook ThinkPad E15 Gen 2, 15.6" FHD (1920x1080) IPS Anti-glare 250nits, i5-1135G7, 8GB DDR4 3200MHz, 256GB SSD M.2 2242 NVMe, IR and 720p HD Camera with Microphone, Fingerprint Reader, Intel Wi-Fi 6 AX201 2x2 AX, BT.5.0, Backlit Keyboard Black Slovenian, 3 Cell 45Wh, W10Pro, 3yr depot, PN:/ 20TDS09R00. Količina: 32 komada

LOT 2 Torba za laptop:

LENOVO Basic - 15.6in Topload Case 4X40Y95214. Količina: 32 komada.

Pravo učešća imaju sve pravne osobe koje su registrovane za obavljanje djelatnosti, koja je predmet ovog poziva.

Zainteresovana lica mogu preuzeti dokumentaciju potrebnu za učešće u javnom pozivu bez novčane naknade upućivanjem zahtjeva putem elektronske pošte na adresu ponude@partner.ba uz dostavljanje kontakt informacija o ponuđaču. U slučaju zahtijeva za dodatnim informacijama potrebno je obratiti se isključivo putem elektronske pošte na adresu ponude@partner.ba . Odgovor će biti dostavljen svim ponuđačima koji su preuzeli dokumentaciju potrebnu za učešće u javnom pozivu i ostavili kontakt informacije.

Rok za dostavljanje ponude je 02.03.2021. godine do 12:00 sati.

Javno prezentovanje ponuda će se obaviti 02.03.2021. godine u 14:00 sati putem zoom aplikacije. Jedan sat prije zakazanog termina za prezentovanje ponuda svim ponuđačima koji su uzeli učešće u javnom pozivu, odnosno dostavili ponudu, će biti dostavljen link za prisustvovanje javnom prezentovanju ponuda.  Naručilac će donijeti odluku o dodjeli ugovora u roku od 15 dana od datuma javnog prezentovanja ponuda o čemu će ponuđači biti obaviješteni pismenim putem.

Odluka o nabavci će se donijeti po kriteriju ekonomski najpovoljnije ponude.

Naručilac zadržava pravo poništenja javnog poziva. Osim toga, naručilac zadržava pravo da ne izabere niti jednog ponuđača ukoliko ponude ne budu odgovarale zahtjevima iz dokumentacije potrebne za učešće u javnom pozivu, te u slučaju da je najpovoljnija ponuđena cijena veća od sredstava koje je naručilac planirao za konkretnu nabavku.

Sa odabranim ponuđačem će se pregovarati. Neblagovremeno dostavljena ponuda se neće razmatrati.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: