Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 17.08.2018. 15:27

Nabavka usluga angažovanja eksperata za konsultantske usluge radi izrade ugovora potrebnih za realizaciju projekta HE Dabar

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 17.08.2018.


OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

392-1-2-24-3-14/18



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv HIDROELEKTRANA DABAR D.O.O. TREBINJE
IDB/JIB 4403306660006
Kontakt osoba Željko Zubac, dipl.inž.geol., zzubac@henatrebisnjici.com, Vanja Vujović,
stručni saradnik za javne nabavke, vvujovic@henatrebisnjici.com
Adresa Obala Luke Vukalovića 2
Poštanski broj 89101 Trebinje (sp bl)
Opština/Grad Trebinje (Trebinje)
Telefon (059) 261-571
Faks (059) 261-019
Elektronska pošta zzubac@henatrebisnjici.com
Internet adresa www.hedabar.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Električna energija

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Ostale usluge

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Angažovanje eksperata za konsultantske usluge radi izrade ugovora potrebnih za realizaciju projekta HE "Dabar"

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Angažovanje eksperata za konsultantske usluge radi izrade ugovora potrebnih za realizaciju projekta HE "Dabar"

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 79111000-5 Usluge pravnog savjetovanja


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

2000000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Trebinje, RS

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

18 mjeseci

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Da

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

4.10.2018.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 4.10.2018. 12:00:00

IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 4.10.2018. 13:00:00
Adresa i mjesto Obala Luke Vukalovića br. 2, 89101 Trebinje, mali amfiteatar HET-a

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki u okviru sistema „E-nabavke“ i može se preuzeti
isključivo sa Portala. Uslov za učešće u postupku javne nabake je da ponuđač preuzme tendersku dokumentaciju na
gore propisan način. Zainteresovani ponuđači imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju, isključivo na
Portalu javnih nabavki. Tenderska dokumentacija se ne naplaćuje. Zainteresovani ponuđači mogu tražiti
pojašnjenje tenderske dokumentacije od Ugovornog organa u pisanoj formi, i to najkasnije 10 (deset) dana prije
isteka roka za podnošenje ponuda, isključivo preko Portala javnih nabavki. Ugovorni organ će blagovremeno
pripremiti odgovor u pisanoj formi, koji će biti dostupan na Portalu javnih nabavki, svim ponuđačima koji su
preuzeli tendersku dokumentaciju, u roku od 3 (tri) dana, a najkasnije 5 (pet) dana prije isteka roka za dostavljanje
ponuda. Ako odgovor Ugovornog organa dovede do izmjene tenderske dokumentacije, a te izmjene zahtijevaju da se
izvrše znatne izmjene ponuda, Ugovorni organ će produžiti rok za dostavljanje ponuda, i to najmanje za 7 (sedam)
dana. Ugovorni organ može izmijeniti ili dopuniti tendersku dokumentaciju pod uslovom da se izmjene ili
dopune dostave zainteresovanim ponuđačima isti dan, a najkasnije 5 (pet) dana prije datuma koji je određen kao
rok za dostavljanje ponuda. Izmjene tenderske dokumentacije biće dostupne na Portalu javnih nabavki svim
ponuđačima koji su preuzeli tendersku dokumentaciju. Izvršena izmjena čini sastavni dio tenderske
dokumentacije. U slučaju da takve izmjene podrazumijevaju suštinsku promjenu predmeta nabavke, Ugovorni organ
će produžiti rok za prijem ponuda najmanje 7 (sedam) dana, u zavisnosti od složenosti predmeta nabavke.


INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name Hydro power plant "Dabar" LTC Trebinje
UIN 4403306660006
Contact person Željko Zubac, zzubac@henatrebisnjici.com, Vanja Vujovic,
vvujovic@henatrebisnjici.com
Address Obala Luke Vukalovića 2
Postal code 89101 Trebinje (sp bl)
Municipality/City Trebinje
Telephone (059) 261-571
Fax number (059) 261-019
Email address zzubac@henatrebisnjici.com
Website address www.hedabar.ba

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Republika Srpska

I 3.c. Main activity of contracting authority

Electricity

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Services, Other services

II 1.a. Title of the object of the contract

Engagement of experts for consulting services in drawing up contracts required for implementation of HPP Dabar project

II 1.b. Description of the object of the contract

Upper Horizons project provides a comlex management of water regime which gives solution to water management, social,
environmental and energy aspects. All analyses done so far have indicated project's social-economical justifiability (water

supply, irrigation, power production) having in mind a number of other positive social effects. Multipurpose System of
Upper Horizons encompasses a number of facilities located at reffered karst fields basically aiming for a part of available
waters to be transferred to existing „Bileća“ reservoir. The additional water quantities have substantial impact to Lower
Horizons realizing huge power production effects. System of Upper Horizons consists of three power plants: • HPP
„Nevesinje“, with reservoir in Gacko field, installed capacity of 61 MW • HPP „Dabar“, with reservoir in Nevesinje
field, installed capacity of 160 MW • HPP „Bileća“, installed capacity of 30 MW. Derivation HPP „Dabar“ exploits
water from reservoir in Nevesinje field, formed by building „Pošćenje“ dam. Water is transfered from the reservoir to the
powerhouse in Dabar field via derivation tunnel and via tunnel penstock. HPP „Dabar“ is the most profitable part of the
System which allows development of other part of the System by its own reinvestment. Main project of HPP Dabar consists
of the following facilities: construction and financing of: • “Pošćenje” Dam with embankments and accumulation basin •
Surge tank, pipeline under pressure and Power house with accompanying facilities and equipment, • Transmission line 2 x
220 kV for connection of HPP “Dabar” • Drainage channel through Dabarsko field • Extension of the Dabarsko field -
Fatničko field tunnel as well as financing of already commenced and planned activities: • Inlet tunnel with entrance
facility/building and access tunnels • Creation of missing/non-completed technical documentation • Expert’s
supervision over the facilities construction •Expropriation • Creation of all necessary studies and similar. In the previous
period HPP Dabar L.L.C. finished all preparatory works (construction of access roads to the future facilities, construction of
transmission lines for supplying the construction site and water supply system), compiled the main project for all facilities,
feasibility study and study of economic adequacy, and the process of land expropriation for gaining construction permits is
in its final phase. Works on construction of inlet tunnels for HPP Dabar are ongoing. HPP Dabar L.L.C. possesses the
ecological permit for construction of all facilities. The estimated value for construction and financing of the remaining
facilities, according to the all mentioned above, is approximately 2 million €. Description and subject of procurement
Subject matter of this procurement is provision of consulting services (legal, financial and technical) in the procedure of
preparation and implementation of a strategy concerning selection of Strategic partner/concessions/loan facilities for the
Project, which consist of the following: - services designated as „Engagement of experts for consulting services in
drawing up contracts required for implementation of HPP Dabar Project“, and all in accordance with pursuant to scope of
services from the Specification and requirements from Tender Documents of Employer and pursuant to Contractor's Bid, as
well as Contract Details - risk analysis and its allocation between prospective bidders and the state/entity, i.e. effects of
selected model for Project financing - providing counselling services in the overall process of negotiations with
potential bidders, concessioners, private partners, concerning requirements and drawing the contract - deadline for
execution of related consulting services will be 18 (eighteen) months starting from the date of consulting contract signing,
or until procedure of selection of strategic partner and signing the Contract for construction and Contract for financing is
completed.

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 79111000-5 Legal advisory services

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

Specified in tender documents

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

4.10.2018.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

No

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 4.10.2018. 12:00:00
Address and place As in anex I 1.

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Tender documents are published on the Public procurement portal

 

NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: