Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.02.2021. 08:18
Nabavka usluga hotelskog smještaja za službena putovanja u inostranstvu za 2021. godinu
BOSNA I HERCEGOVINA
Centar za informiranje i priznavanje dokumenata iz područja/oblasti visokog obrazovanja
Broj: 04-16-4-239-1/21
Mostar, 10.02.2021. godine
U skladu sa članom 8. stav (1) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, br. 39/14) i članom 7. stav (3) Pravilnika o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II Dio B Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, br. 66/16), Centar za informisanje i priznavanje dokumenata iz oblasti visokog obrazovanja objavljuje
POZIV ZA DOSTAVLJANJE PONUDA
ZA USLUGE HOTELSKOG SMJEŠTAJA U INOSTRANSTVU
U ime Centra za informisanje i priznavanje dokumenata iz oblasti visokog obrazovanja (u daljem tekstu: Ugovorni organ) pozivamo sve zainteresovane privredne subjekte da dostave ponudu u postupku dodjele ugovora za usluge hotelskog smještaja za službena putovanja u inostranstvu.
1. OPIS PREDMETA NABAVKE I TEHNIČKA SPECIFIKACIJA
1.1. Predmet javne nabavke su usluge hotelskog smještaja za službena putovanja u inostranstvu.
1.2. Naziv i oznaka iz Jedinstvenog rječnika javnih nabavki: Usluge hotelskog smještaja (55110000-4).
1.3. Tehnička specifikacija hotelskog smještaja
Hotelski smještaj u inostranstvu na bazi noćenja sa doručkom, u hotelima kategorije minimalno tri zvjezdice (***).
2. PERIOD NA KOJI SE ZAKLJUČUJE UGOVOR
Ugovorni organ će prema svojim potrebama za svaki konkretan slučaj nabavke ovih usluga uputiti zahtjev za dostavljanje ponuda svim ponuđačima koji se jave na ovaj javni poziv i dokažu da ispunjavaju tražene uslove.
Ugovori će se zaključivati jednokratno, po potrebi, u periodu do 31.12.2021. godine.
Račun ili faktura će se smatrati zaključenim ugovorom, u slučaju da isti ne prelazi iznos za koji se ne treba zaključivati ugovor, koji je definisan u Pravilniku o direktnom sporazumu (1.000,00 KM).
3. PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVKE:
6.000,00 KM bez PDV-a, za sve nabavke hotelskog smještaja u inostranstvu izvršene do 31.12.2021.godine.
4. KRITERIJ ZA DODJELU UGOVORA
Kriteriji za dodjelu ugovora definisaće se za svaki konkretni slučaj nabavke, a u skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama.
5. USLOVI I ZAHTJEVI KOJE PONUĐAČI TREBAJU ISPUNITI
Ponuđač je dužan dokazati da je registrovan u nadležnoj Poreznoj upravi;
U svrhu dokazivanja dostaviti:
- Uvjerenje o poreznoj registraciji kod nadležne porezne uprave (sa nazivom, adresom, sjedištem i poreznim brojem ponuđača).
6. SADRŽAJ PONUDE
Ponuda treba da sadrži sljedeće:
- Izjavu ponuđača, ovjerenu i potpisanu od strane ovlaštenog lica ponuđača, da će u slučaju ako ugovorni organ utvrdi da ponuđač ispunjava uslove i zahtjeve predviđene ovim Javnim pozivom, na zahtjev ugovornog organa dostaviti svoju ponudu za svaki konkretni slučaj nabavke, na način i u roku koji definiše ugovorni organ ( original) –Aneks I u prilogu Javnog poziva
- Dokaz iz tačke 5.
7. PERIOD VAŽENJA PONUDE/OPCIJA PONUDE
31.12.2021. godine.
8. NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDE
Ponude po ovom Javnom pozivu se pripremaju na način kako je navedeno u tački 6. Ponuda se dostavlja neposredno ili putem pošte, u zatvorenoj koverti, na adresu:
Centar za informiranje i priznavanje dokumenata iz oblasti visokog obrazovanja
Kneza Višeslava b.b. (zgrada „ORCA“)
88 0000 Mostar
Na ponudi je potrebno naznačiti
„PONUDA PO JAVNOM POZIVU U POSTUPKU NABAVKE USLUGA HOTELSKOG SMJEŠTAJA U INOSTRANSTVU,
Ponude se dostavljaju do 31.12.2021. godine.
9. KONTAKT OSOBA OVLAŠTENA ZA KOMUNIKACIJU
Lice koje je zaduženo za komunikaciju sa ponuđačima u ime Ugovornog organa je:
Gordana Šolaja
Telefon: 036/ 333 – 997
Faks: 036/ 333 – 998
E-adresa: gordana.solaja@cip.gov.ba
PRILOG:
Izjava ponuđača
USLUGE HOTELSKOG SMJEŠTAJA U INOSTRANSTVU (objavljeno 12.02.2021. godine)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TEHNOGRAD-company d.o.o. Tuzla - Ul. Fra Grge Martića br. 8 75000 Tuzla
-
REISEBÜRO d.o.o. Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića broj 1 71000 Sarajevo
-
BRAĆA MUJIĆ EXPORT-IMPORT d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 212 71210 Ilidža
-
GLOBUS D.o.o. Bijeljina, Dvorovi - Karađorđeva bb 76311 Bijeljina
-
BOSNIA- hoteli i restorani d.o.o. Sarajevo - ul. Kulovića br. 9 71000 Centar
-
MRKULIĆ - COMPANY d.o.o. Sarajevo-Ilidža - ul. Dr. Mustafe Pintola br. 23 71210 Ilidža
-
BRAĆA LAZIĆ d.o.o. Dvorovi - Karađorđeva 261 76300 Bijeljina
-
ZTC Banja Vrućica ad Banja Vrućica - Nede Nedića 1 74273 Teslić
-
AQUATECH d.o.o. Tuzla - ul. ZavnoBiH-a br. 13 (Hotel Tuzla) 75000 Tuzla
-
PALAS AD Banja Luka - Ulica Kralja Petra I Karađorđevića broj 60 78000 Banja Luka
-
LOVAC Snježana Todorović s.p. Bijeljina - Meše Selimović 15, Bijeljina, Bijeljina 76301 Bijeljina