Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 27.12.2019. 09:51
Nabavka usluga izrade idejnog arhitektonskog rješenja multifunkcionalne dvorane/kongresnog centra u Banjoj Luci
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
320-6-2-644-3-502/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD BANJA LUKA
IDB/JIB 4401012920007
Kontakt osoba Maja Smiljanić
Adresa Trg Srpskih vladara 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 244-476
Faks (051) 244-576
Elektronska pošta javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Internet adresa www.banjaluka.rs.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Banja Luka
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i
uređenja pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv idejnog rješelja
izrada idejnog arhitektonskog rješenja multifunkcionalne dvorane/kongresnog centra u Banjoj Luci
II 4.b. Kratak opis idejnog rješenja
izrada idejnog arhitektonskog rješenja multifunkcionalne dvorane/kongresnog centra u Banjoj Luci
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
Dodatni predmet(i) | 71230000-9 | Organizacija konkursa za projekt u arhitekturi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
kao u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
kao u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kao u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurs za izradu idejnog rješenja
IV 1.a. Predviđa se dodjela
Nagrada
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Kao u tenderskoj dokumentaciji
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
15.4.2020.
IV 3.c. Novčana naknada
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.4.2020. 23:59:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Konkursna dokumentacija se učesnicima stavlja na raspolaganje isključivo u digitalnom obliku, putem linka:
www.banjaluka.rs.ba/multifunkcionalna-dvorana (en.banjaluka.rs.ba/multifunctional-hall), na koji se i predaje konkursni
rad.
Pravo učešća na konkursu imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju stručne i ostale uslove definisane tenderskom
dokumentacijom bez obzira na teritorijalnu pripadnost. Predajom rada svaki učesnik prihvata propozicije konkursa.
Pitanja u vezi konkursa učesnici mogu postaviti do 15.04.2020.god.
Pitanja i zahtjevi za dodatnim informacijama ili pojašnjenjima dostavljaju se u pisanom obliku isključivo putem
linka:www.banjaluka.rs.ba/multifunkcionalna-dvorana (en.banjaluka.rs.ba/multifunctional-hall).
Ukoliko do utvrđenog roka pristigne najmanje šest (6) radova koji odgovaraju propozicijama konkursa dodijeliće se sljedeće
nagrade:
- PRVA NAGRADA 30.000,00 EUR(protivvrijednost u KM)
- DRUGA NAGRADA 15.000,00 EUR(protivvrijednost u KM)
- TREĆA NAGRADA 7.500,00 EUR(protivvrijednost u KM).
U skladu sa kompleksnošću i raznolikošću elemenata konkursnog zadatka, konkursna komisija zadržava pravo da, u
zavisnosti od broja i kvaliteta radova, kao i kvaliteta parcijalnih rješenja, može izvršiti i preraspodjelu broja i redoslijeda
nagrada u okviru ukupnog nagradnog fonda. Ostala pravila prema tenderskoj dokumentaciji.
Ugovorni organ ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku po konkursu za izradu idejnog rješenja.
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Maja Smiljanić
Adresa Trg Srpskih vladara 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 244-476
Faks (051) 244-576
Elektronska pošta javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Internet adresa www.banjaluka.rs.ba/multifunkcionalna-dvorana
(en.banjaluka.rs.ba/multifunctional-hall)
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name City of Banja Luka
UIN 4401012920007
Contact person Maja Smiljanić
Address Trg Srpskih vladara 1
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 244-476
Fax number (051) 244-576
Email address javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Website address www.banjaluka.rs.ba
I 2. Address for obtaining tender documents
As in Annex A – Address for obtaining tender documents
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
City,Banja Luka
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Architectural services; engineering services and integrated engineering services; urban planning and landscape
engineering services; related scientific and technical consulting services; technical testing and analysis services
II 1.a. Title of the object of the contract
competition for the conceptual design for the multifunctional hall/congress center in banja luka
II 1.b. Description of the object of the contract
competition for the conceptual design for the multifunctional hall/congress center in banja luka
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 71000000-8 Architectural, construction, engineering and inspection
services
Additional object(s) 71230000-9 Organisation of architectural design contests
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Design contest
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
15.4.2020.
III 2.c. The fee for the tender documents
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 15.4.2020. 23:59:00
Address and place www.banjaluka.rs.ba/multifunkcionalna-dvorana
(en.banjaluka.rs.ba/multifunctional-hall).
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Competition documentation is available for the applicants in digital format via link www.banjaluka.rs.ba/multifunkcionalna-
dvorana (en.banjaluka.rs.ba/multifunctional-hall).Applicants shall submit their competition proposal in digital format to the
same link.
All legal and natural persons, who meet the professional and other requirements defined under this competition regardless
of their territorial affiliation, have the right to participate in the competition.
By submitting his/her proposal, each participant accepts the conditions of this competition.
Applicants may submit their questions regarding the competition by April 15 th 2020.
Questions and requests for additional information or clarifications are provided in writing only via link
www.banjaluka.rs.ba/multifunkcionalna-dvorana (en.banjaluka.rs.ba/multifunctional-hall)
If at least six (6) proposals meeting the requirements of the competition are received within the deadline, the following
prizes will be awarded in the net amount:
- FIST PRIZE 30.000, 00 EUR
- SECOND PRIZE 15.000, 00 EUR
- THIRD PRIZE 7.500, 00 EUR
In accordance with the complexity and variety of elements of a competition task, the Competition Jury reserves the right to
reallocate the number and order of prizes within the total prize amount, depending on the number and quality of the
proposals as well as the quality of the partial solutions. The total prize amount, according to the decision of the Competition
Jury, may be proportionally reduced if the less than six (6) proposals are submitted.
Other rules are defined by Public Procurement Documentation.
Contracting Authority will not bear applicant costs in the process of preparation of International open public competition
for the conceptual design .
ANNEX A
I 2. Address for obtaining tender documents
Contact person Maja Smiljanić
Address Trg Srpskih vladara 1
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka (Banja Luka)
Telephone (051) 244-476
Fax (051) 244-576
Email address javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Website
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Končar-Inženjering d.d. Zagreb - Fallerovo šetalište 22 10000 Zagreb
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
INTEGRA d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb.-zgrada INTEGRA 88000 Mostar
-
Ecoplan d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb. (zgrada INTEGRA IV kat) 88000 Mostar
-
INKOPROM d.o.o. Banja Luka - Nikole Pašića br. 60 78000 Banja Luka
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
D.o.o. CTU-IPKIN Bijeljina - Vidovdanska br.48 76300 Bijeljina
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
INK CONSTRUCTOR d.o.o. Banja Luka - Ulica Cerska broj 45 A (lokal broj 1 B) 78000 Banja Luka
-
ZAVOD ZA VODOPRIVREDU D.o.o.Bijeljina - Miloša Obilića br. 51 76300 Bijeljina
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
Saturn Electric d.o.o. Beograd - Inženjera Kapusa 6 11080 Zemun - Beograd