Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 30.01.2018. 15:34

(otkazivanje postupka) Nabavka konsultantskih usluga za ocjenu kritičnih varijabli Studije izvodivosti izgradnje bloka 7 u TE Tuzla

Izvor: Akta.ba, 30.01.2018.

Sarajevo, 3 0 -01- ?313

Broj: 07- 2673 /18

 

Na osnovu članova 69. stav 3. i 100. stav 3. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine ("Sl.glasnik BiH", br. 39/14), člana 95. Statuta Javnog preduzeća Elektroprivreda Bosne i Hercegovine d.d. - Sarajevo, broj: SD-5211/16-38/2. od 29.03.2016. godine i člana 7. stav 1. tačka 1. i 2. Odluke o utvrđivanju i rasporedu ovlaštenja Generalnog direktora, izvršnih direktora, pomoćnika Generalnog direktora, Sekretara Društva i direktora podružnica Društva, broj: U-01-25162/15-234/15 od 25.08.2015. godine, Odluke broj : U-01-33994/15-15/9 od 17.11.2015. godine, Odluke broj: U-01-6884/16-2,/7. od 09.03.2016. godine, Odluke broj: U-01 -24254/16-32./15 od 09.08.2016. godine, Odluke broj: U-01- 16872/17-93./I od 30.05.2017. godine i Odluke broj: U-01-28603/17-117./18. od 26.09.2017. godine, donosim,

 

ODLUKU

 

1. Usvaja se žalba kandidata Institut za građevinarstvo ,,IG" Banja Luka, podnešena protiv uslova utvrđenih u tenderskoj dokumentaciji broj: 10080153 - „Konsultantske usluge za ocjenu kritičnih varijabli Studije izvodivosti izgradnje bloka 7 u TE Tuzla".

 

2. Otkazuje se postupak nabavke konsultantskih usluga za ocjenu kritičnih varijabli Studije izvodivosti izgradnje bloka 7 u TE Tuzla, broj: 10080153.

3.Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

Obrazloženje:

Dana 22.01.2018. godine kandidat Institut za građevinarstvo ,,IG" Banja Luka izjavio je žalbu JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo na uslove utvrđene u tenderskoj dokumentaciji broj: 10080153 - „Konsultantske usluge za ocjenu kritičnih varijabli Studije izvodivosti izgradnje bloka 7 u TE Tuzla". JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo je u smislu Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine, u skladu sa članom 100. stav 3. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine, razmotrio žalbu te utvrdio sljedeće:

Ispitujući procesne pretpostavke neophodne da bi se meritorno razmatrali podneseni žalbeni navodi utvrđeno je da je žalba dopuštena, podnesena u zakonskom roku i izjavljena od strane ovlaštenog lica. JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo je pažljivo razmotrilo sve navode iz žalbe, te istu smatra osnovanom. U tekstu koji slijedi, JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo se očituje na žalbene navode.

 

Žalba se usvaja.

1. Na žalbeni navod koji glasi: „Tačkom 1. Tenderske dokumentacije propisan je kao kriterij dodjele ugovora „Ekonomski najpovoljnija ponuda" prema sljedećim kriterijima:

- Ekonomski uslovi - cijena.     30%

- Tehnički uslovi ponude koja zadovoljava osnovne tehničke zahtjeve iz tendera             70%

Tačkom 7.1. Tenderske dokumentacije propisano je da če se ocjena tehničkih zahtjeva vršiti na osnovu:

T1 - Uskladenost ponude formom i sadržajem sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije  10 bodova

T2 - Detaljan opis metodologije, programa rada i aktivnosti za implementaciju projekta              70 bodova

T3 - Termin plan (rok) realizacije projekta           20 bodova

Smatramo da ugovorni organ kao potkriterije ekonomski najpovoljnije ponude - ocjena tehničkih zahtjeva nije mogao propisati:

Uskladenost ponude formom i sadržajem sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije i - Detaljan opis metodologije, programa rada i aktivnosti za implementaciju projekta. Potkriterijum Usklađenostponude formom i sadržajem sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije ne može bitipredmet ocjene i bodovanja od strane ugovornog organapošto je osnovnapretpostavka da biponuda ponudača bila kvalifikovana da je u skladu sa formom i sadržajem sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije. To nije kriterijum koji se može bodovati, budući da sve pristigle ponude moraju biti u skladu sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije.

Ugovorni organ razrađujući ovaj potkriterijum navodi: „ U okviru ovog potkriterijuma ocijenit če se usklađenost ponude njezinom formom i sadržajem sa zahjevima iz tenderske dokumentacije, kao i cjelovitost, obrazloženost i jasnoća sadržaja dokumentacije...", što je neprihvatljivo i nedopustivo sa stanovišta jednakosti i nediskriminacije ponudača.", ističemo sljedeće:

Naime, nakon detaljnog uvida u uslove propisane tenderkom dokumentacijom, te razmatranja predmetnog žalbenog navoda, utvrđeno je daje isti osnovan.

S obzirom da potkriterij „Uskladenost ponude formom i sadržajem sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije " i potkriterij „ Detaljan opis metodologije, programa rada i aktivnosti za implementaciju projekta", nisu objektivni i nedvosmisleni, te da ostavljaju prostora za subjektivnu ocjenu, ocijenjeno je da je žalbeni navod žalitelja osnovan.

Također, s obzirom da je tačkom 7.1. Tenderske dokumentacije propisano da će se ocjena tehničkih zahtjeva vršiti, između ostalog, na osnovu naprijed navedenih potkriterija, te da isti nose 70 bodova u ocjeni ponuda, ugovorni organ je stava da je neophodno pripremiti novi dokument tenderske dokumentacije, koji će biti jasan, te će obezbijediti korikurentnost svim eventualnim zainteresiranim kandidatima i spriječiti diskriminaciju ponuđača prilikom ocjene ponuda.

2.Na žalbeni navod koji giasi: „ U tački 6.4. pod a) Tenderske dokumentacije ugovorni organ zahtijeva da ponudač ispuni sljedeće minimalne uslove:

a) Promet u zadnje dvije godine na godišnjem nivou ne smije biti ispod 1.000.000,00 KM (jedan milion KM) ili ekvivalent u drugoj valuti,

što je protivno članu 8. stav 5. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Sl.Glasnik BiH", broj: 90/14), kojim jepropisano: „Ako ugovorni organ od kandidata/ponuđača kao dokaz finansijske spopsobnosti traži visinu ukupnog prometa, smatra se da je uslov srazmjeran predmetu nabavke, odnosno grupi predmeta nabavke ako tražena visina ne prelazi dvostruki iznos procijenjene vrijednosti nabavke, odnosno procijenjene vrijednosti pojedine grupe.". Tačkom 1. Tenderske dokumentacije utvrđeno je da je procijenjena vrijednost nabavke 120.000,00 KM iz čega proizilazi osnovanost ovog žalbenog navoda budući da ugovorni organ zahtijeva promet u zadnje dvije godine na godišnjem nivou od minimalno 1.000.000,00 KM što je daleko veći iznos od propisanog dvostrukog iznosa.", ističemo sljedeće:

 

Nakon razmatranja predmetnog žalbenog navoda, ugovorni organ je stava da je isti osnovan. S obzirom daje utvrđena neusaglašenost predmetnog uslova utvrđenog u tenderskoj dokumentaciji broj: 10080153, sa Zakonom o javnim nabavkama i podzakonskim aktima, ocijenjeno je da će ugovorni organ u ponovljenom postupku pripremiti tendersku dokumentaciju na način, da će vrijednost zahtijevanog prometa odrediti u skladu sa procijenjenom vrijednosti predmetne nabavke, odnosno u skladu sa Zakonom i podzakonskim aktima.

S obzirom na navedeno, žalba kandidata Institut za građevinarstvo ,,IG" Banja Luka podnešena protiv uslova utvrđenih u tenderskoj dokumentaciji broj: 100 80153, smatra se osnovanom, te se otkazuje predmetni postupak nabavke, u skladu sa članom 69. stav 3. Zakona o javnim nabavkama BiH

Obzirom na izneseno, donešena je odluka kao u dispozitivu.

 

Pravni lijek:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba Uredu za razmatranje žalbi, putem ovog ugovornog organa u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: