Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 27.07.2017. 15:38
(poništenje poziva) Nabavka alkoholnog i bezalkoholnog pića i napitaka
OBAVJEŠTENJE O PONIŠTENJU POSTUPKA NABAVKE
1098-1-1-22-4-33/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KJP CENTAR SKENDERIJA D.O.O.
IDB/JIB 4200736910008
Kontakt osoba Fuad Mavrić
Adresa Terezija b.b.
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 665-334
Faks (033) 445-156
Elektronska pošta dejana.s@skenderija.ba
Internet adresa www.skenderija.ba
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 2.b. Nivo
Grad,Sarajevo
I 2.c. Djelatnost
Ostalo
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Poništava se
Jedan lot
II 2.b-1. Redni brojevi lotova koji se poništavaju
2
II 3. Da li se namjeravao zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima se namjeravao zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka pića LOT 1 – nabavka alkoholnog pića LOT 2 – nabavka bezalkoholnog pića i napitaka
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog postupka je nabavka pića po lot- ovima Lot 1 – nabavka alkoholnog pića i Lot 2 – nabavka bezalkoholnog pića i
napitaka
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15000000-8 | Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
III 3. Da li se namjeravala koristiti e-aukcija?
Ne
III 4. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
III 6. Da li je objavljeno obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije?
Ne
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2 - nabavka bezalkoholnog pića i napitaka
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog postupka je nabavka bezalkoholnog pića i napitaka na osnovu potreba Ugovornog organa, predviđenog u
finansijskom planu za 2017.god..
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15980000-1 Bezalkoholna pića
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Okvirne količine predmeta nabavke date su u specifikaciji
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
5 Mjesec(i)
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
KJP Centar Skenderija doo Sarajevo
Terezija bb, 71 000 Sarajevo
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
24.7.2017.
V 5. Dodatne informacije
Bit će pokrenut novi postupak uz određene izmjene
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
Bel Print d.o.o. Čelinac - Ul. Majdanpečka broj 9 78240 Čelinac
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
A.D. KOMPRED Ugljevik - Vojvode Kerovića br. 27 76330 Ugljevik
-
REDEX Banovići d.o.o. - ul. 10. Septembar br. 88 A 75290 Banovići
-
FRUTELA group d.o.o. Banja Luka - Ulica Branka Popovića broj 41 b 78000 Banja Luka
-
PERON Spomenka Tasovac s.p Trebinje - Dušanova 1, Trebinje, Trebinje 89000 Trebinje
-
CC HBC B-H d.o.o. Sarajevo - ul. Mostarsko raskršće br. 1 71240 Hadžići
-
AMKO KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
TERMAG d.o.o. Rogatica - Serdar Janka Vukotića 52 73220 Rogatica
-
AUTOMATIC SERVIS d.o.o. - Industrijska zona Ozrakovići bb 71300 Visoko