Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 03.07.2017. 13:52
(poništenje poziva) Nabavka robe za bife
PREDUZEĆE ZA POŠTANSKI SAOBRAĆAJ
REPUBLIKE SRPSKE A. D. BANJA LUKA
UPRAVA PREDUZEĆA
Broj: l.29- 1868/17
Dana:28.06.2017. godine
Odluka o rezultatima postupka - "Nabavka robe za bife (za dalju prodaju)"
Na osnovu člana 86. stav (1) tačka a) ZJN BiH (Sl. glasnik BiH 39/14 i Sl. glasnik RS 38/14), člana 50. stav 1. tačka n. Statuta Preduzeća za poštanski saobraćaj RS, A.D. Banja Luka (Prečišćen tekst) člana 38. stav 3. Pravilnika o javnim nabavkama, člana 21. Poslovnika o radu Uprave Preduzeća i Zapisnika sa pregleda i ocjene ponuda i preporuke Komisije broj: 1/2.9-1868/17 od 23.06.2017. godine, Uprava Preduzeća, na svojoj 40. redovnoj sjednici održanoj dana, 28.06. 2017. godine, donosi sljedeću:
ODLU KU
o rezultatima postupka
I
U predmetu nabavke „Nabavka robe za bife (za dalju prodaju)", nakon provedenog postupka nabavke pokrenutog u skladu sa čl. 86. stav (1) tačka a) ZJN BiH prihvala se Zapisnik sa pregleda i ocjene ponuda i preporuke Komisije broj: 1/2.9-1868/17 od 23.06.2017. godine. Ova nabavka je, u skladu sa članom 86. ZJN BiH izuzeta od primjene postupka javnih nabavki utvrđenih ZJN BiH.
Postupak ove nabavke se poništava, jer je cijena prihvatljive ponude veća od osiguranih sredstava za predmetnu nabavku .
II
Ova Odluka se objavljuje na internet sajtu Pošta Srpske i istovremeno se upućuje ponuđačima koji su učestvovali u postupku predmetne nabavke.
III
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a za realizaciju iste zadužuje se Služba za logistiku.
Na osnovu Odluke o pokretanju postupka broj 1.-1868/17 od 15.06.2017. godine pokrenut je postupak ove nabavke, koja jc provedena je u skladu sa članom 86. stav (1) tačka a) ZJN BiH, tj, izuzeta jc od primjene ZJN BiH. Planirana vrijcdnost za ovu prcdmetnu nabavku bcz PDV a iznosi 24.930,00 KM. Obavještenje o ovom postupku objavljeno je na portalu Preduzeća 20.06.2017. godine. Komisija za nabavke je imenovana Rješenjem Direktora broj 1.-1868/17 od 22.06.2017. godine.
Komisija se sastala dana 23.06.2017. godine i konstatovala sljedeće činjenično stanje: Na zahtjev za dostavljanje ponuda odazvala su se dva ponuđača, čije su ponude uredno zapakovane i označene, te blagovremeno zaprimljene na protokolu Preduzeća:Primaprom doo Banja Luka i Frutela doo Banja Luka.
Obrazloženje:
Analizom ponuda Komisija je utvrdila da su oba ponuđača dostavila traženu dokumentaciju: aktuelni izvod iz sudskog registra (za član 46 ZJN BiH) i ovjerenu izjavu za član 52 ZJN BiH.
Analizom ponuda Komisija konstatuje da je ponuda ponuđača Frutela doo neprihvatijiva. Ponuda ovog ponuđača nije prihvatijiva za Ugovorni organ, jer je u izjavi ponuđača dao rok važenja ponude - 60 dana, dok je Ugovorm organ u Zahtijevu za dostavljanje ponude u tački 1.6. neveo da je rok važenja ponude 90 dana. Zatim Aneks 4 nije popunjen.
Analizom i rangiranjem prihvatljive ponude Primaprom doo Banja Luka Komisija konstatovano je da cijena ponude ovog ponuđača sa popustom iznosi 30.844,13 KM bez PDV-a.
Komisija za nabavku u ovom predmetu nabavke je dala Upravi Preduzeća PREPORUK uda se postupak ove nabavke poništi, jer je cijena prihvatljive ponude veća od osiguranih sredstava za predmetnu nabavku.
Uprava Preduzeća je utvrdila da je Komisija pravilno provela postupak ove nabavke u skladu sa članom 86. stav 1. tačka a) ZJN BiH, podzakonskim aktima i internim aktima Preduzeća, te je prihvatila prijedlog odluke Komisije i odlučila kao što je precizirano u članu 1. ove Odluke.
Ovaj postupak nabavke je izuzet od primjene Zakona o javnim nabavkama (član 86.), tako da se ne primjenjuje pravna zaštita koja je predviđena ZJN BiH.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
BOSNA-KOM d.o.o. Gračanica - Stjepan Polje bb 75320 Gračanica
-
Nital d.o.o. Zenica - Londža-Poslovni centar Roma 2 72000 Zenica
-
MONTAŽA-ENIM d.o.o. Tuzla - Lipnica, ul. Proleterskih brigada 6 75000 Tuzla
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo
-
22.06.2017