Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 25.05.2017. 15:24

(aukcija) Nabavka potrošnog materijala za dijalizu i lijekova-setovi za peritonejsku dijalizu

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 25.05.2017.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

804-1-1-35-3-22/17



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv ZAVOD ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA I REOSIGURANJA FEDERACIJE BOSNE I
HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200642000008
Kontakt osoba Adnan Saračević
Adresa Trg heroja 14
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 728-700
Faks (033) 610-275
Elektronska pošta 2fedzzo@for.com.ba
Internet adresa www.for.com.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Zdravstvo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

2

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka potrošnog materijala za dijalizu i lijekova-setovi za peritonejsku dijalizu


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka potrošnog materijala za dijalizu i lijekova-setovi za peritonejsku dijalizu

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

10.7.2017.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 20.7.2017. 10:00:00

IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 20.7.2017. 11:00:00
Adresa i mjesto Trg Heroja 14


ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Potrošni materijal za dijalizu i lijekovi – Set za peritonejsku dijalizu

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Potrošni materijal za dijalizu i lijekovi – Set za peritonejsku dijalizu
1 Otopina za APD vrećica 5 litara
2 Konvencionalna otopina-vrećica 2 litra za CAPD
3 Bikarbonatna otopina-vrećica 2 litra za CAPD
4 Uravnotežena otopina -vrećica 2 litra za CAPD
5 Čista bikarbonatna otopina-vrećica 2 litra za CAPD
6 Linije za aparat za peritonejsku dijalizu APD
7 Dezinfekciona kapica
8 Alkohol od 70% do 80% za dezinfekciju
9 Tečni sapun
10 Hirurška maska od flisa sa povezom/gumicom
11 Mupirocin mast 15gr.
12 Sterilna gaza 10cm x 10cm
13 Flaster 2,5 cm
14 Ekstenzija
15 Adapter katetera (adapter veza do produžetka
katetera)
16 Kateter za PD
17 Set za drenažu
Kompatibilnost sa sistemima za peritonejsku dijalizu tipa FRESENIUS za CAPD
Kompatibilnost sa aparatima za peritonejsku dijalizu tipa FRESENIUS za APD

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu

III Ukupna količina ili obim ugovora

363826

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1348040,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Ugovor se zaključuje na period od 12 (dvanaest) mjeseci od dodjele ugovora, odnosno do isporuke ukupne količine
medicinskih sredstava odnosno lijekova odnosno predmeta opšte upotrebe.

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova






Zdravstvene ustanove na teritoriji Federacije Bosne i Hercegovine u kojima se pružaju zdravstvene usluge hemodijalize


ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Potrošni materijal za dijalizu i lijekovi – Set za peritonejsku dijalizu

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Potrošni materijal za dijalizu i lijekovi – Set za peritonejsku dijalizu
1 Otopina za APD vrečica 5 litara
2 Osnovna otopina -vrećica 2 litra za CAPD
3 Otopina sa ikodextrinom -vrećica 2 litra za CAPD
4 Otopina sa aminokiselinama -vrećica 2 litra za
CAPD
5 Otopina, pufer bikarbonat i lactat – vrećica 2 litera
za CAPD
6 Linije za aparat za peritonejsku dijalizu APD
7 Dezinfekciona kapica
8 Alkohol od 70% do 80% za dezinfekciju
9 Tečni sapun
10 Hirurška maska od flisa sa povezom/gumicom
11 Mupirocin mast 15gr.
12 Sterilna gaza 10cm x 10cm
13 Flaster 2,5 cm
14 Ekstenzija
15 Adapter katetera (adapter veza do produžetka
katetera)
16 Kateter za PD
17 Set za drenažu
Kompatibilnost sa sistemima za peritonejsku dijalizu tipa BAXTER za CAPD
Kompatibilnost sa aparatima za peritonejsku dijalizu tipa BAXTER za APD

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu

III Ukupna količina ili obim ugovora

61342

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

261560,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Ugovor se zaključuje na period od 12 (dvanaest) mjeseci od dodjele ugovora, odnosno do isporuke ukupne količine
medicinskih sredstava odnosno lijekova odnosno predmeta opšte upotrebe.







V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Ugovor se zaključuje na period od 12 (dvanaest) mjeseci od dodjele ugovora, odnosno do isporuke ukupne količine
medicinskih sredstava odnosno lijekova odnosno predmeta opšte upotrebe.


INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name Health insurance and reinsurance fund of Federation of Bosnia and Herzegovina
UIN 4200642000008
Contact person Adnan Saračević
Address Trg heroja 14
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telephone (033) 728-700
Fax number (033) 610-275
Email address 2fedzzo@for.com.ba
Website address www.for.com.ba

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina

I 3.c. Main activity of contracting authority

Health

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Goods, Purchase

II 1.a. Title of the object of the contract

Dialysis supplies and medications

II 1.b. Description of the object of the contract

Dialysis supplies and medications

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)


Main vocabulary
Code Description
Main object 33000000-0 Medical equipments, pharmaceuticals and personal care
products

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

As in Tender document

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

10.7.2017.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

Yes

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 20.7.2017. 10:00:00
Address and place Trg Heroja 14

 

NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: