Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Poziv za apliciranje za INTERA TP grantove
INTERA TP
Odjel inkubator
Poziv za apliciranje za grantove objašnjava procedure za pripremanje i dostavljanje aplikacija za INTERA TP grantove. Cilj je da pomogne potencijalnim aplikantima, te da ubrza procjenu i proces donošenja odluka.
1. Uvod
INTERA TP Grant predstavlja jedan od instrumenata podrške INTERA TP poslovnog inkubatora.
INTERA TP Grant predstavlja vid poslovne podrške u cilju pomoći istraživanju i razvoju koji će dovesti do tehnološki inovativnih proizvoda, procesa ili usluga.
INTERA TP Grant predstavlja praktičnu podršku biznisima pri savladavanju prepreka do uspjeha, podrška je dizajnirana da pomogne u ranoj fazi razvoja tehnoloških biznisa da inoviraju i da rastu.
A. Kriterijumi
Ko je prihvatljiv da aplicira?
Pojedinci, grupe i kompanije koje su potpisale pred-inkubacijski, ugovor o virtualnoj inkubaciji ili inkubacijski ugovor sa INTERA TP imaju pravo da koriste INTERA TP Grant Fond
Grant mogu biti dodijeljeni za korisnicima koji:
• Regularno plaćaju obaveze prema INTERA TP,
• Regularno plaćaju takse i druge obaveze.
Samo korisnici koji u potpunosti ispunjavaju ove uvjete mogu aplicirati za grant.
B. Profil aktivnosti koji će biti podržan
Grantovi iz INTERA TP Grant fonda mogu biti nagrađeni za realizaciju aktivnosti u sljedećim oblastima:
1. Grantovi za učešće na sajmovima (max. 1000 EUR)
2. Start-up paket grantovi (max. 1.500 EUR)
3. HR razvojni grant (max. 1.000 EUR)
4. IPR grants (Zaštita prava intelektualne svojine) (max. 1.000 EUR)
5. Biznis vizualni dizajn (max. 1.000 EUR)
6. Grant za R&D (max. 2.500 EUR)
7. Grant za konsultantske usluge (max. 500 EUR)
Korisnici mogu realizirati aktivnosti u sljedećim oblastima:
a) Grantovi za učestovanje na sajmovima
- Iznajmljivanje prostora
- Reklamni materijali
- Smještaj
- Drugo
b) Start-up paket grant
- Troškovi registracije
- Nabavka opreme potrebne za proizvodnju
- Nabavka posebnog softvera koji je neophodan za smooth ubrzanje I nadogradnju proizvodnje I menadžmenta kompanije
- Drugo
c) HR razvojni grant
- Trening za članove
- Certificiranje članova
- Studijske posjete
- Drugo
d) Zaštita prava intelektualne svojine
- IPR zaštita na B&H razini
- IPR zaštita na međunarodnoj razini
- Drugo
e) Poslovni vizuelni dizajn
- Identitet
- Pakovanje
- Grafički dizajn
- Web dizajn
- Drugo
f) Istraživanje I razvoj
- Iznajmljivanje laboratorija, laboratorijska ispitivanja, testiranje proizvoda
- Tehnički razvoj dokumentacije
- Industrijski dizajn
- Model razvoja proizvoda
- Razvoj prototipa proizvoda
- Drugo
g) Grant za konsultantske usluge
- Inkubator biznis konsultiranja i podrške
- Pravne usluge
- Stručnjak/trener za razvoj biznisa
- Drugo
2. Proces aplikacije
A. Apliciranje za grant (1. korak)
U ovoj fazi aplikant mora popuniti aplikaciju te dostaviti sve potrebne dokumente u INTERA TP Inkubator (pogledaj „Potrebni dokumenti za podnošenje aplikacije“).
Aplikacija za grant je urađena elektronski koristeći Grant aplikacijski oblik (Prilog 1 ovoga Vodiča).
U aplikacionu formu potrebno je popuniti sljedeće informacije:
- Generalne informacije
Molimo popunite osnovne informacije o vašoj kompaniji ili grupi sa vašim statusom i kontakt informacijama.
- Uvod
Napišite uvod koristeći jednostavne pojmove (tako da neko ko nije upoznat s tematikom može razumjeti). Objasnite šta želite da razvijete (proizvod/usluga i njihova svrha), zašto vidite potrebu za uslugom/proizvodom (potražnja na tržištu) i kako očekujete iskoristit da će proizvod ili usluga zadovoljit određenu potrebu (za korištenje ili prodaju). Uvod daje mogućnost da jasno prikažete svoj zahtjev za podršku. Potrebno je dati sažetak potencijala projekta i njegove održivosti.
- Ciljevi projekta i njegovi rezultati
Objasnite šta želite da uradite (cilj) i kakvi će biti rezultati projekata. Kratki opis projekta je uvijek koristan pri stvaranju opće slike. Objasnite zašto aplicirate za grant i kakav će efekat podrške biti na vaš projekt i poslovni razvoj. Moraš pokazati da ti je potreban grant za ostvarenje projekta. Iz aplikacije trebamo jasno vidjeti ciljeve, mjere i aktivnosti.
Koliko će projekt koštati ukupno? Koja je cifra za koju vi aplicirate? Kako planirate sudjelovati u troškovima projekta (sufinanciranje)?
Koliko vremena treba da projekt bude realizovan? Koje su najvažniji pokazatelji napretka?
- Cijena projekta
Morate popunit tabelu o troškovima projekta da bi dobili konačan ishod. Troškovi moraju biti s razlogom i opravdani. Svi troškovi moraju biti neophodni za projekt.
- Plan rada
Treba popuniti tabelu u kojoj su predstavljeni zadatci/aktivnosti sa poredani logičkim redoslijedom i sa danim vremenskim okvirom. Ovakva tabela jasno pokazuje planirani posao i pruža način upravljanja projektom. Tablica mora biti realno popunjena i mora rezultirati projektnim outputima/mjerljivim pokazateljima. Aktivnosti trebaju biti jasno povezane sa potrebnim resursima.
Aplikacija za grantove treba biti dostavljena u Inkubator na osnovu internog poziva za aplikacije.
B. Procjena aplikacije (2. dio)
Formalna provjera o kompletnosti i tačnosti je utvrđena od strane menadžmenta Inkubatora.
Menadžment Inkubatora procjenjuje validnost aplikacije u roku od osam dana od dana prijema aplikaciije.
Ako je aplikacija validna menadžer inkubatora prosljeđuje aplikaciju evaluacijskoj komisiji
Nakon primanja poziva za kvartalnu procjenu zahtjeva od menadžmenta poslovnog inkubatora, Komisija ima dužnost da u roku od sedam dana ocijeni projekte i pripremi prijedlog za dodjelu granta koji će biti dostavljen ovlaštenoj osobi iz INTERA TP fondacije
Komisija može uključiti druge stručnjake, zavisno od prirode projekta, ali oni ne učestuju u prijedlogu za dodjelu granta.
Komisija odlučuje za dodijelu granta na osnovu sljedečih kriterija:
- Mogućnosti uspješne realizacije projekta – od jedan do deset bodova
- Indikatori za očekivani razvoj biznisa – od jedan do deset bodova
- Povećanje broja zaposlenika – od jedan do pet bodova
- Zapošljavanje žena – od jedan do pet bodova
- Stepen sufinanciranja – jedan bod za svakih 10% sufinanciranja
Ukupan broj bodova je rezultat stručne procjene svakog člana Komisije, i stepena ispunjenja svakog pojedinog kriterija.
Konačna odluka o grantu je donešena od strane ovlaštene osobe iz INTERA TP fondacije, baziranom na prijedlogu raspodjele granta koja je napravljen od strane komisije.
Protivno odlukama aplikant može da napiše pismeni prigovor Upravnom odboru, u roku od 8 dana nakon dobivenih rezultata, a zaključak UO je konačan.
C. Ugovaranje i finansiranje (3. dio)
Ugovaranje
INTERA TP Fondacija, na osnovi odluke o dodjeli sredstava, zaključuje ugovor sa korisnicima koji su izabrani
Ugovor sadrži odredbe o ugovorenim stranama, o iznosu i korištenje sredstava, o kontroli trošenja sredstava, o kaznama za nepoštovanje ugovorenih odredbi, i odredbi o drugim pitanjima.
Finansiranje
Ukupni iznos granta/ova koji mogu biti dodijeljeni za realizaciju aktivnosti definisanih u članu 6 je maksimalno 2.500 EUR za jednu projektnu godinu.
Sredstva za realizaciju projekata će biti prebačeni direktno sa INTERA TP računa, u skladu sa ugovorom sa aplikantom ili konsultantima.
Grantovi mogu biti iskorišteni za jedan ili više podržanih aktivnosti, imajući u vidu da ukupna cijena ne može biti viša od propisanog iznosa.
Pojedinačni korisnik može biti nagrađen više puta u toku kalendarske godine.
D. Praćenje i izvještavanje (4. dio)
Trajanje projekta koji je nagrađen grantom ne može prekoračiti 6 mjeseci.
Praćenje realizacije projekta će biti provedeno putem redovnih sastanaka sa korisnicima.
Nakon realizacije projekta, korisnik prilaže finalni izvještaj (Prilog 2).
Kopiju dokumenata koji su rezultat realizirane aktivnosti, te kopije računa za uplaćena sredstva trećim stranama dostaviti kao prilog uz finalni izvještaj.
U slučaju nenamjenskog korištenja grant sredstava (u skladu sa paragrafom 2, članak 13 u pravilniku), korisnik granta je dužan da u roku od 15 dana vrati cijeli iznos sredstava u INTERA TP fondaciju. U slučaju da korisnik ne vrati cijeli iznos u INTERA TP fondaciju, INTERA TP Fondacija ima pravo da raskine pre-inkubacijski, ugovor o virtualnoj inkubaciji ili inkubacijski ugovor sa korisnikom.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KING IT d.o.o. - ul. Topal Osman paše broj 30 71000 Novo Sarajevo
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
Nokia Siemens Networks d.o.o. Zagreb - Ulica grada Vukovara 284 10000 Zagreb
-
INFO STUDIO d.o.o. Sarajevo - ul. Mehmeda Spahe br. 26 71000 Centar
-
Delta elektronik d.o.o. Subotica - Bore Stankovića 7/26 24000 Subotica
-
SOURCE CODE d.o.o. Tuzla - ul. Maršala Tita do broja 34, lamela C, 10 sprat 75000 Tuzla
-
TEAMWORK d.o.o. Mostar - ul. Blajburških žrtava 23 D 88000 Mostar
-
OCEAN d.o.o. Travnik - ulica Centar I faza III lamela I ( PP u prizemlju br. bb ) 72270 Travnik
-
S&T BA d.o.o. Sarajevo Podružnica Banja Luka - Kralja Petra I Karađorđevića 91 78000 Banja Luka
-
CORE d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića broj 2 71000 Sarajevo
-
NextVision d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 11A 71000 Novo Sarajevo