Posao od 12 miliona KM: Ko će graditi dionicu Bare - Kobilja Glava – Hotonj

19.07.2017. 08:24 / Izvor: Akta.ba

Direkcija za puteve Kantona Sarajevo objavila je tender izvođenje radova na realizaciji prve faze izgradnje Prve transverzale.

Direkcija za puteve Kantona Sarajevo objavila je tender izvođenje radova na realizaciji prve faze izgradnje Prve transverzale, dionica II Bare – Tunel Kobilja Glava – D.Hotonj, poddionica: Rondo Bare – Tunel Kobilja Glava  (od km 2+280 do km 3+420), saznaje Akta.ba.

Radovi se odnose na izgradnju trase trasverzale, Rondoa Bare, potputnjaka Šip, signalizacije, projektovanje i izradu saobraćajnice u naselju Šip dužine cca 220m, odvodnju, rasvjetu i instalacije.

Procijenjena vrijednost vrijednost nabavke bez PDV-a je 12 miliona KM, a rok za prijem ponuda je 6. septembar 2017. godine. Ugovor će se dodijeliti izabranom ponuđaču koji je dostavio prihvatljivu ponudu sa najnižom cijenom, navodi se u tenderskoj dokumentaciji.

Inače, Vlada Kantona Sarajevo dala je martu 2017. godine saglasnost za izgradnju ove gradske saobraćajnice, ali njena izgradnja nije počela kako je najavljivano s početkom građevinske sezone zbog rješavanja imovinsko-pravnih odnosa, pribavljanje odobrenja za građenje, te pripremanjeu tenderske dokumentacije za javnu nabavku izbora izvođača radova koja je tek jučer objavljena.

Za izgradnju je izdvojeno 101.158.140,97 KM kako je to predviđeno i Programom javnih investicija Kantona Sarajevo za period 2017. - 2019. godina.

Izgradnja dionice je bitna jer bi se poboljšali uvjeti odvijanja saobraćaja na magistralnoj cesti M-18, tačnije na vezi Sarajeva s Vogošćom, gdje su prisutna svakodnevna zadržavanja, zastoji, gubici vremena, kolone.

Izgradnjom ovog dijela saobraćajnice ubrzat će protok saobraćaja, skratilo vrijeme putovanja, povećao nivo usluge, povećala sigurnost saobraćaja te u odnosu na postojeće stanje olakšali uvjeti vožnje. Izgradnjom tunela i poddionica ispred i iza istog ostvarila bi se veza s postojećom saobraćajnicom M-18, tako da bi novoizgrađena dionica mogla biti u eksploataciji neposredno nakon završetka gradnje.

Podsjećamo, ukupna procijenjena vrijednost projekta Prve transverzale veća je od 300 miliona KM, a predviđena je realizacija projekta u tri dionice: I dionica Kranjčevićeva – Bare, II dionica Bare – tunel Kobilja Glava – Hotonj i III dionica Hotonj – Jošanica.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije