Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 18.10.2016. 13:45

Ogrijevno drvo za Centar pošta Zenica

Izvor: Akta.ba, 17.10.2016.

Broj: 01-13.73-14859-16/16

Sarajevo, 14.10.2016. godine

 

Na osnovu člana 46. Statuta, člana 70. Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH" broj-39/14), člana 14. stav (1) Pravilnika o javnim nabavkama „JP BH Pošta" d.o.o. Sarajevo i preporuke Komisije za nabavku: „Nabavka čvrstih goriva (uglja i drva) za potrebe pošta Centra pošta Zenica" (LOT 1 - Nabavka i isporuka ogrijevnog drveta za Centar pošta Zenica ; LOT 2 - Nabavka i isporuka ogrijevnog uglja za Centar pošta Zenica) broj:10.4.6-13.73-14859-15/16 od 13.10 2016 godine generalni direktor donosi:

 

ODLUKU

O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA

 

I

Ovom Odlukom vrši se izbor najpovoljnijeg ponuđača "PH 1970" d.o.o. Banovići, u postupku nabavke: „Nabavka čvrstih goriva (uglja i drva) za potrebe pošta Centra pošta Zenica", LOT 1 -Nabavka i isporuka ogrijevnog drveta za Centar pošta Zenica, sa ukupnom vrijednošću od 3.859,01 KM bez uračunatog PDV-a, odnosno 4.515,04 KM sa uračunatim PDV-om.

II

Izabrani ponuđač je dužan u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača dostaviti dokaze predviđene članom 45. Zakona o javnim nabavkama u formi i sadržaju kako je to zahtijevano u tenderskoj dokumentaciji ovog postupka nabavke. Dokazi moraju biti fizički dostavljeni na protokol ugovornog organa najkasnije peti dan po prijemu odluke o izboru, u radnom vremenu ugovornog organa (do16,00 sati), te za ugovorni organ nije relevantno na koji su način poslani. Dokazi koji se zahtijevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije.

III

Nakon pravosnažnosti ove Odluke, ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača iz tačke l ove Odluke radi zaključenja ugovora kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezane za predmetnu nabavku, u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama, odnosno poslati obavještenje ponuđačima koji su učestvovali u postupku nabavke.

 

Obrazloženje

Na osnovu Odluke o pokretanju postupka javne nabavke:,.Nabavka čvrstih goriva (uglja i drva ) za potrebe pošta Centra pošta Zenica", broj: 01.13.73-14859-1/16 od 09.09.2016. godine i Rješenja Generalnog direktora o imenovanju Komisije za nabavku broj: 01-13.73-14859-5/16 od 15.09.2016. godine, proveden je konkurentski postupak javne nabavke, objavljivanjem Obavještenja o nabavci, broj: 238-7-1-564-3-122/16, dana 28.09.2016. godine, na Portalu javnih nabavki, sa objavom tenderske dokumentacije. Predmetna nabavka podijeljena je u 2 lota, i to:

Po izvršenoj objavi, u skladu sa saglasnošću Generalnog direktora broj:01-1373-14859-2/16, Komisija je dostavila Poziv za preuzimanje tenderske dokumentacije slijedećim ponuđačima:

1."PH 1970" d.o.o. Banovići, Brezici 50, 75290 Banovići,

2. "PERO" d.o.o. Zenica, Sarajevska br. 97, 72000 Zenica.

3. "INTER-COM" d.o.o. Zenica, Vrandučka br.71 b , 72000 Zenica

4. "DRVOSJEČA" d.o.o.Sarajevo,Bačići do broja 72; 71000 Sarajevo Rok za dostavljanje ponuda je bio 10.10.2016. godine do 12,00 sati.

Javno otvaranje ponuda u postupku predmetne nabavke je održano dana 10.10.2016. godine u 12,30 sati, u prostorijama Centra pošta Zenica, o čemu je sačinjen poseban Zapisnik o otvaranju ponuda.Otvaranju ponuda nisu prisustvovali predstavnici ponuđača.

Na Protokol ugovornog organa, do roka određenog za prijem ponuda, pristigle su ponude od slijedećih ponuđača, po redoslijedu dostavljanja na Protokol ugovornog organa: LOT 1 - Nabavka i isporuka ogrijevnog drveta za Centar pošta Zenica:

1. "PH 1970" d.o.o. Banovići, Brezici 50, 75290 Banovići

Komisija je pristupila analizi i utvrđivanju validnosti prispjele ponude za LOT 1 - Nabavka i isporuka ogrijevnog drveta za Centar pošta Zenica, te konstatovala slijedeće:

LOT 1 - Nabavka i isporuka ogrijevnog drveta za Centar pošta Zenica:

- da je ponuđač "PH 1970" d.o.o. Banovići, jedini dostavio ponudu za LOT 1, te da je prilikom analize ponude, odnosno obavljanja računske provjere finansijskog dijela iste, Komisija konstatovala računsku grešku koja se ogleda u izraženom iznosu ukupne cijene bez PDV-a koji je manji za 0,02 KM (Specifikacija za nabavku i isporuku ogrijevnog drveta za Centar pošta Zenica -LOT 1 Aneks 3). Kontrolom je utvrđeno da ukupan iznos bez uračunatog PDV-a zapravo iznosi 3.859,01 KM.Navedena greška ne može uticati na redoslijed-rang listu najpovoljnije ponude obzirom da je predmtena ponuda jedina dostavljena za LOT1. Kako bismo dobili saglasnost za korekciju utvrđene greške, dana 12.10.2016. godine pismenim putem smo se obratili ponuđaču "PH 1970" d.o.o. Banovići, nakon čega smo zaprimili pismenu saglasnost ponuđača (akt br. protokola: 10.4.6-13.73-14859-14/16 od 13.10.2016. godine) u kojem isti izjavljuju da su saglasni da se izvrši ispravka utvrđene računske greške. Ponuda ponuđača "PH 1970" d.o.o. Banovići u potpunosti ispunjava sve formalno-pravne, tehničke i ekonomske uslove, odnosno zahtjeve ugovornog organa definisane u tenderskoj dokumentaciji, te je shodno tome ocijenjena prihvatljivom za ugovorni organ i može biti predmet vrednovanja. Ponuđena cijena ponuđača iznosi 3.859,01 KM bez uračunatog PDV-a i popusta. Ukupna vrijednost ugovora iznosi 4.515,04 KM sa uračunatim PDV-om bez popusta.

Cijeneći navedeno, Komisija je jednoglasno dala preporuku Generalnom direktoru da za nabavku LOT 1 - Nabavka i isporuka ogrijevnog drveta za Centar pošta Zenica donese: Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača za LOT 1 ponuđaču: "PH 1970" d.o.o. Banovići, kao jedinom ponuđaču koji je ponudio prihvatljivu ponude u iznosu od 3.859,01 KM bez uračunatog PDV-a i bez ponuđenog popusta, odnosno ukupnu vrijednost ugovora u iznosu od 4.515,04 KM sa uračunatim PDV-om bez popusta.

Obzirom da ponuda ponuđača "PH 1970" d.o.o. Banovići u potpunosti odgovara traženim zahtjevima ugovornog organa, te da ovaj ponuđač ispunjava sve formalno-pravne, tehničke i ekonomske uslove odnosno zahtjeve ugovornog organa, odnosno da je njegova ponuda prihvatljiva za ugovorni organ, data je preporuka ugovornom organu da se u predmetnom postupku javne nabavke izvrši dodjela ugovora navedenom ponuđaču.
 

PRAVNA POUKA:

Svaki ponuđač koji ima legitiman interes za konkretan Ugovor o javnoj nabavci i koji smatra da je ugovorni organ u toku konkretnog postupka dodjele ugovora prekršio jednu ili vise odredbi Zakona o javnoj nabavci i/ili podzakonskih akata ima pravo uložiti žalbu ugovornom organu u roku od 5 dana po prijemu Odluke o izboru shodno članu 99. i članu 101. Zakona o javnim nabavkama i to radnim danima u radno vrijeme.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: