Hrvatski med kao europski brend
Hrvatski parfem od meda bio je jedini nejestivi medeni proizvod i najveće iznenađenje na prigodnoj kušaonici meda u sklopu europskog tjedna pčelarstva.
U Europskom parlamentu u Bruxellesu održava se Europski tjedan pčelarstva i oprašivanja koji okuplja pčelare, poljoprivrednike, znanstvenike, veterinare, predstavnike europskih institucija i druge sudionike u sektoru pčelarstva. Cilj je skrenuti pozornost na zaštitu pčelinjih zajednica jer se u Europi broj pčela u posljednjih 10 godina smanjio za 30%. Predstavili su se i hrvatski pčelari sa svojim proizvodima.
Hrvatski parfem od meda bio je jedini nejestivi medeni proizvod i najveće iznenađenje na prigodnoj kušaonici meda u sklopu europskog tjedna pčelarstva.
Znanstvenici i stručnjaci razgovarali su kako zaštititi pčele i zaustaviti njihovo umiranje.
Na tome radi i zastupnica Marijana Petir koja je od EK zatražila potporu za oprašivanje. Rekla je da je Komisija obećala da će taj prijedlog prihvatiti jer je razuman.
13 milijuna pčelinjih zajednica nedostaje u Europi pa potreba za razumijevanjem uzroka smrtnosti pčela, baš kao i za ovakvim skupovima - nikad nije bila veća.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.