Dionice od značaja za regionalno povezivanje čekaju odobrenje FMOIT-a

01.11.2017. 12:32 / Izvor: Akta.ba
Dionice od značaja za regionalno povezivanje čekaju odobrenje FMOIT-a

Zeleno svjetlo FMOIT-a čeka i obilaznica Donji Vakuf koja je duga 3,5 km i smještena unutar općine Donji Vakuf.

Dionica Izačić – Petlja Kamenica čija je dužina 5,98 km nalazi se na javnom uvidu kod Federalnog ministarstva okoliša i turizma.

Idejno rješenje za izmještanje magistralne ceste M5 izradila je Konsultantska kompanija IPSA Institut d.o.o. Sarajevo, a Glavni projekat dionice Izačić - Petlja Kamenica izradile su konsultantske kompanije IPSA Insitut i Divel iz Sarajeva.

Prema Prostornom planu USK za period 2012. - 2032. godine predmetni projekat, odnosno izgradnja dionice Izačić - Petlja Kamenica spada u projekte koji imaju prioritetni status planiranih magistralnih cesta USK, s čijom izgradnjom će se ostvariti stvarna funkcija magistralne ceste i regionalno povezivanje sa R. Hrvatskom.

Također, u Urbanističkom planu Grada Bihaća 2010. - 2030. se navodi da je jedno od najbitnih strateških opredjeljenja Grada Bihaća da se saobraćajna rješenja usklade sa projektom izmještanja trasa magistralnih cesta M-5 i M-14 te planiranom trasom koridora brze ceste sjeverozapadjugoistok, odnosno nastavka koridora Treće razvojne ose koja ide od Novog Mjesta preko Krapine do Slunja ka Velikoj Kladuši i dalje prema Srednjoj Bosni. Prema tome, a zbog definisanih strateških opredjeljenja razvoja cestovne mreže Republike Hrvatske cestovni pravac Bihać – Izačić treba tretirati kao značajniji magistralni pravac do realizacije brze (alternativno magistralne) ceste Velika Kladuša – Bihać.

S tim kao što je kompletna planirana trasa Obilaznice Bihać, pa tako i dionica Izačić - Petlja Kamenica u skladu je i sa Prostornim planom USK za period 2012. - 2032. i Urbanističkim planom Grada Bihaća 2010. - 2030. te prema kojem svojim najvećim dijelom prolazi kroz poljoprivredne površine, zatim privredne i jednim dijelom kroz površine individualnog stanovanja.

Na javnom uvidu je i dionica Jablanska ulica - čvor Mali lug - veza na M14 ukupnoj dužini od tri km.

Također, zeleno svjetlo FMOIT-a čeka i obilaznica Donji Vakuf koja je duga 3,5 km i smještena unutar općine Donji Vakuf, odnosno urbanog područja Donjeg Vakufa. Predviđeno je da trasa započne na magistralnoj cesti M5 na ulasku u grad Donji Vakuf iz smjera Jajca, gdje se predviđa raskrižje kojim bi se sadašnja magistralna cesta M5 povezala sa budućom obilaznicom. Nakon raskrsnice se predviđa izgradnja mosta kojim bi trasa prešla preko rijeke Vrbas. U nastavku se trasa vodi planumom napuštene uskotračne pruge do križanja s postojećom trasom magistralne ceste M16 neposredno uz postojeći most preko rijeke Vrbas. Dalje trasa ide slobodnim prostorom između rijeke Vrbas i Poslovne zone.  

Neposredno prije početka poslovne zone predviđena je izgradnja raskrsnice čiji bi jedan krak vodio preko predviđenog mosta do druge raskrsnice te dalje u smjeru Sarajeva, dok bi se drugim krakom obilaznica nastavljala do priključka na postojeću trasu magistralne ceste M16 u smjeru Bugojna.

Projektom se predviđa povezivanje Industrijske zone, kao i naselja gradske mreže cesta na buduću obilaznicu.  

Rok za davanje primjedbi i sugestija na predloženi zahtjeve je 15 dana.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije