Počinje izrada glavnog projekta brze ceste Prača-Goražde
Autoceste FBiH objavile su poziv za nabavku usluga izrade Glavnog projekta brze ceste Prača-Goražde, na dionici Hrenovica – Hranjen – Goražde.
Autoceste FBiH objavile su tender za nabavku usluga izrade Glavnog projekta brze ceste Prača-Goražde, na dionici Hrenovica – Hranjen – Goražde u okviru prve faze realizacije Projekta cestovnog povezivanja Goražda i Sarajeva, koji je definirala Vlada Federacije BiH svojom odlukom o utvrđivanju javnog interesa i početku izgradnje u decembru 2017. godine.
S obzirom na tehničku složenost i potrebu izdvajanja velikih finansijskih sredstava za realizaciju cjelovitog projekta, bilo je neophodno da se utvrdi faznost građenja pri čemu prva faza znači izgradnju jednog kolovoza sa dva smjera – koji će imati sve tehničke projektne elemente za kategoriju brze ceste, a druga faza znači dogradnju drugog kolovoza i kompletiranje svih građevinskih elemenata (uključujući i instalacije i opremu), što omogućuje punu funkcionalnost brze ceste – kad to budu zahtijevale saobraćajne potrebe a dopuštale finansijske mogućnosti upravljača brze ceste.
Podsjećamo, da je Vlada FBiH utvrdila javni interes za izgradnju brze ceste Prača-Goražde i povjerila implementaciju projekta Autocestama Federacije BiH, nakon što je u prethodnoj fazi projektiranja, 2017. godine od strane IPSA Instituta iz Sarajeva izrađen Idejni projekt ceste dužine 13,78 km, koja povezuje Goražde sa pravcem 3 SEETO mreže, Sarajevo-Vardište (sada magistralna cesta M5) sa poboljšanim tehničkim elementima koji odgovaraju kategoriji magistralne ceste.
Polazeći od bitno većih projektno-tehničkih zahtjeva i strožijih kriterija koje moraju ispunavati brze ceste, kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji u 2018./2019. godini pribavljen je idejni projekt brze ceste Prača – Goražde, na dionici Hrenovica-Hranjen-Goražde, što je rezultiralo povećanjem dužine trase za cca 2,35 km, tako da je ukupna dužina dionice oko 16,3 km, od kojih je 5,8 km otpadalo na ključni i najzahtjevniji objekt – tunel „Hranjen“, koji podliježe i posebnim zahtjevima za sigurnost dugačkih cestovnih tunela, sukladno Direktivi 54/2004 EC. To je bio razlog da se Autoceste FBiH opredijele za dvoetapni postupak realizacije prve faze.
Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a iznosi 1.200.000,00 KM
Trajanje ugovora ili rok izvršenja je 12 mjeseci, a rok za prijem ponuda je 19.2.2020. godine.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.