Počinje izrada glavnog projekta brze ceste Prača-Goražde

31.12.2019. 08:27 / Izvor: Akta.ba
Počinje izrada glavnog projekta brze ceste Prača-Goražde

Autoceste FBiH objavile su poziv za nabavku usluga izrade Glavnog projekta brze ceste Prača-Goražde, na dionici Hrenovica – Hranjen – Goražde.

Autoceste FBiH objavile su tender za nabavku usluga izrade Glavnog projekta brze ceste Prača-Goražde, na dionici Hrenovica –  Hranjen –  Goražde u okviru prve faze realizacije Projekta cestovnog  povezivanja Goražda i Sarajeva, koji je definirala Vlada Federacije BiH svojom odlukom o utvrđivanju javnog interesa i početku izgradnje u decembru 2017. godine.

S obzirom na tehničku složenost i potrebu izdvajanja velikih finansijskih sredstava za  realizaciju cjelovitog projekta, bilo je neophodno da se utvrdi faznost građenja pri čemu prva faza znači izgradnju jednog kolovoza sa dva smjera  –  koji će imati sve tehničke projektne elemente  za  kategoriju  brze  ceste, a  druga  faza  znači dogradnju drugog kolovoza i kompletiranje svih građevinskih  elemenata (uključujući i  instalacije  i  opremu),  što  omogućuje  punu  funkcionalnost  brze  ceste  –  kad  to  budu zahtijevale  saobraćajne  potrebe  a  dopuštale  finansijske  mogućnosti  upravljača  brze ceste.

Podsjećamo, da je Vlada FBiH utvrdila javni interes za izgradnju brze ceste Prača-Goražde i povjerila implementaciju projekta Autocestama Federacije BiH, nakon što je u prethodnoj fazi projektiranja, 2017. godine od strane IPSA Instituta iz Sarajeva izrađen Idejni  projekt  ceste dužine  13,78  km,  koja  povezuje  Goražde  sa  pravcem  3  SEETO  mreže,  Sarajevo-Vardište (sada  magistralna  cesta  M5)  sa  poboljšanim  tehničkim  elementima  koji  odgovaraju  kategoriji magistralne ceste.

Polazeći  od  bitno većih projektno-tehničkih  zahtjeva i strožijih kriterija koje moraju ispunavati brze ceste, kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji u 2018./2019. godini pribavljen je idejni projekt brze ceste Prača –  Goražde, na dionici Hrenovica-Hranjen-Goražde, što je rezultiralo povećanjem dužine trase za cca 2,35 km, tako da je ukupna dužina dionice oko 16,3 km, od kojih je 5,8 km otpadalo na ključni i najzahtjevniji objekt  –  tunel  „Hranjen“,  koji  podliježe  i  posebnim  zahtjevima za sigurnost dugačkih cestovnih tunela, sukladno Direktivi 54/2004 EC. To je bio razlog da se Autoceste FBiH opredijele za dvoetapni postupak realizacije prve faze.

Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a iznosi 1.200.000,00 KM

Trajanje ugovora ili rok izvršenja je 12 mjeseci, a rok za prijem ponuda je 19.2.2020. godine.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije