Dionica Stolac - interregionalni čvor Počitelj

IG Banja Luka će raditi reviziju glavnog projekta dijela Jadransko-jonskog koridora

23.08.2023. 15:33 / Izvor: Akta.ba
jadransko jonski koridor

Institut za građevinarstvo IG iz Banjaluke dobio je je posao revizije glavnog projekta dijela Jadransko-Jonskog koridora, dionice Stolac - interregionalni čvor Počitelj.

Institut za građevinarstvo IG iz Banjaluke dobio je posao revizije glavnog projekta dijela Jadransko-jonskog koridora, dionice Stolac - interregionalni čvor Počitelj.

Vrijednost posla iznosi skoro 599.984,00 KM bez PDV- bez uračunatog PDV-a, što iznosi 701.981,28 KM sa uračunatim PDV-om, a rok za izvršenje ugovora je 18 mjeseci.

Na tender koji su raspisale Autoceste FBiH stigle su dvije ponude, dok je samo jedna ocijenjena prihvatljivom.

"Ponuda grupe ponuđača IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo i DIVEL d.o.o. Sarajevo se odbija kao neprihvatljiva u skladu jer je član grupe ponuđača DIVEL d.o.o. Sarajevo dostavio nepotpune tražene dokaze za ispunjavanje uvjeta i ponuda nije potpuna", navodi se u odluci.

Autoceste FBiH su zaprimile žalbu ove grupe ponuđača na Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača koju je ugovorni organ, smatrajući žalbene navode neosnovanima, što je proslijeđeno URŽ-u, zajedno sa izjašnjenjem. 

Podsjetimo, nakon provedene tenderske procedure JP Autoceste FBiH je izabralo projektanta za izradu idejnog i glavnog projekta dijela Jadransko – jonskog koridora, dionica Stolac – Interregionalni čvor Počitelj.

Za projektanta navedenog dijela odabrana je grupa ponuđača, koju čine IGH d.o.o. Mostar, Institut IGH d.d. Zagreb i Integra d.o.o. Mostar. Ukupna vrijednost ovog ugovora koji se financira iz vlastitih sredstava JP Autoceste FBiH je 6.090.175,24 KM bez PDV-a.

Rok za izradu projektne dokumentacije je osamnaest mjeseci.

Trasa dionice Počitelj – Stolac, ukupne dužine oko 23 km, počinje od definiranog spoja s Koridorom Vc, a u nastavku trasa ide obodom platoa “Dubrava”, iza naseljenih mjesta Gaj i Brijeg sve do dijela gdje prelazi preko korita rijeke Bregave sa sjeverne strane platoa na južnu u zoni “Habatnice”. Do prelaska na suprotnu stranu korita rijeke Bregave, na trasi su prdviđena ukupno četiri mosta. Pored mostova, na ovom dijelu trase, predviđena su dva potputnjaka. Trasa prolazi pretežno nenaseljenim dijelom odnosno iza postojećih naselja. Na dionici je predviđeno odmorište Kruševo. Od desetog kilometra trasa se penje prema tunelu (L= 990 m), te nastavlja sve do platoa gdje je predviđeno čvorište za Neum i Stolac.

Na ovom dijelu trase predviđeno je pet potputnjaka, te jedan natputnjak u sklopu čvorišta "Neum-Stolac".

Ukupna duljina Jadransko-jonske autoceste kroz BIH je 102,6 km, a završava na granici s Crnom Gorom. Ovaj koridor je jedan od od prioritetnih infrastrukturnih projekata za BiH, a obzirom da prolazi kroz sedam zemalja ima i veliku regionalnu važnost. Ukupna dužina Jadransko – jonskog koridora je oko 1.100 km.

Jadransko-jonski koridor je jedan od prioritetnih infrastrukturnih projekata za BiH, koji istovremeno ima i regionalnu važnost.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije