Zara nedostižna na tržištima u razvoju
Španjolski lanac Inditex još će dugo, čini se, biti na vodeći svjetski modni lanac. A to predviđaju investitori koji se klade da njegovi brendovi imaju itekako otvoren prostor za širenje na tržištima u razvoju.
Španjolski lanac Inditex još će dugo, čini se, biti na vodeći svjetski modni lanac. A to predviđaju investitori koji se klade da njegovi brendovi imaju itekako otvoren prostor za širenje na tržištima u razvoju. Koliko je lukrativan biznis kojim se bavi, govori i činjenica da je vlasnik Inditexa, Amancio Ortega već nekoliko godina među trojicom najbogatijih ljudi na svijetu.
U svjetskim razmjerima, Inditex je modnu krizu prebrodio bolje od svog najvećeg rivala, H&M-a, s obzirom da se puno bolje i brže uspio prilagoditi zahtjevima potrošača, istovremeno se fokusirajući na najnovije trendove kako bi se odupro poplavi diskontera kao što je britanski Primark.
Inditex, koji u svom portfelju, osim najpoznatije Zare, ima još sedam brendova (Berska, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho, Uterqüe i Tempe) uspješno se proširio na tržištima u nastajanju te na njima danas ostvaruje 45 posto svoje prodaje, za razliku od H&M-a koji na tim tržištima ostvaruje tek 14 posto svog prometa. Još jedna Inditexova prednost je i brži prelazak na online trgovinu. Zara trenutno ima online trgovinu u 22 zemlje, dok ih H&M ima devet.
Ipak, u Hrvatskoj je trend nešto drugačiji pa je H&M po prihodima bolji od pet najjačih Inditexovih modnih brendova prisutnih na tržištu.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.