Kako u kriznim vremenima motivirati zaposlenike?

11.12.2020. 17:12 / Izvor: Akta.ba
Kako u kriznim vremenima motivirati zaposlenike?

Menadžeri moraju prihvatiti činjenicu da je tržište prostor stalnih i neminovnih promjena.

Menadžeri moraju prihvatiti činjenicu da je tržište prostor stalnih i neminovnih promjena. Ostavimo li po strani vanjske i netržišne uzroke promjena (političke, demografske, sociološke, itd.), glavni proces promjena događa se na tržištu i unutar tvrtke. Stoga, motivacija ljudi za krizna vremena počinje još dok su vremena dobra, a uvjeti poslovanja povoljni.

U tom razdoblju odnosi menadžera s ljudima moraju biti korektni, komunikacija pristojna i razumljiva, a procedure jasno definirane, jer kad kriza "zakuca na vrata" menadžer koji nema “u džepu” barem tri rješenja, već je izgubio dragocjeno vrijeme za kvalitetan odgovor.

Konačno, moramo razumjeti i samu bit krize. Ukoliko je ona samo financijska, tada je rješiva. U razdoblju kad imate novaca odvojite ponešto za vremena kada tog novca neće biti i tu nema neke pretjerane mudrosti kada govorimo o rješenju. Finansijska kriza je rješiva, samo se potrudite ne trošiti više nego li što imate. No, kriza morala, etičnosti, nezainteresiranosti za nove ideje, neinventivnosti i loših međuljudskih odnosa teško je rješiva kriza. Ne postoji poduzeće, ma koliko veliko, koje može izbjeći stečaj ako su uzroci krize među nabrojanim razlozima.

Korištenje talenata i vještina jeste faktor kojeg ključni zaposleni visoko cijene. Motiviran radnik želi da da svoj doprinos i u područjima koja nisu obuhvaćena opisom konkretnog radnog mjesta. Koliko ljudi može dati više od onog što trenutno daju? Puno, zato je potrebno dobro promisliti o njihovim vještinama, talentima i iskustvima.

Izvor:datalab.hr

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera