Povezanost važan aspekt

7 stvari koje morate znati o Employer Brandingu

04.06.2023. 10:45 / Izvor: Akta.ba
Branding

Način na koji tretiramo zaposlenike može imati dalekosežne posljedice na naš imidž u javnosti.

Način na koji tretiramo zaposlenike može imati dalekosežne posljedice na naš imidž u javnosti.

Povezanost poslodavca i zaposlenika smatra se važnim aspektom i za potrošače, piše MojPosao.net.

Naime, tretman koji poslodavci pružaju svojim zaposlenicima može značajno podići, ali i srozati status određenog brenda. 

Potvrđuju to brojna istraživanja, odnosno statistički podaci, a prema Forbesu i LinkedInu ovo je 7 ključnih razloga zbog kojih je nužno voditi računa o Employer brandingu:

  • Čak polovica troškova zapošljavanja i obuke se smanjuje ako tvrtka ima odličnu reputaciju
  • 55% tražitelja posla odustaje od prijave nakon što su naišli na negativne recenzije o tom poslodavcu
  • Tvrtke s lošom reputacijom u prosjeku imaju 10% više plaće kako bi nadoknadile employer branding
  • Visokih 92% zaposlenika radije bi radilo u tvrtki s boljom reputacijom i napustilo svoj trenutni posao
  • Tri najčešće platforme za širenje glasa o dobrom imidžu poslodavca su web stranice (69%), profesionalne mreže i portali (61%) te društvene mreže (47%)
  • 59% vodećih recruitera radi na sve značajnijem ulaganju u employer branding i vidi ga kao temeljem opće HR strategije tvrtke 
  • Nakon što su čuli o lošem tretmanu zaposlenika, čak 64% potrošača prestalo je kupovati usluge ili proizvode od te tvrtke 

Ovi podaci mogu vam poslužiti da osvijestite važnost Employer Brandinga i krenete sa aktivnostima uz koje ćete izbjeći navedene situacije.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera