Kako govorite kao lider

04.11.2016. 10:19 / Izvor: BIZLife
Kako govorite kao lider

Jedan od najvećih izazova liderstva je komunikacija s važnim ljudima u velikom spektru poslovanja.

Jedan od najvećih izazova liderstva je komunikacija s važnim ljudima u velikom spektru poslovanja. Potrebno je da svaki dan motivirate vaše zaposlenike, privući pažnju potencijalnih kupaca i držite povjerenje vaših investitora. Komunikacija podrazumijeva razmjenu i protok informacija i ideja. Učinkovit lider mora biti u stanju komunicra na učinkovit način.

Znate li koje riječi i fraze treba koristiti, a koje izbjegavati ?!

Poželjne riječi i fraze

emocije

Ako se rukovodstvo bavi ljudskim odnosima, onda se u suštini uglavnom radi o emocijama. Ako odbijate rješavate emotivne probleme sa svojim timom, gubite priliku da ojačate zajedničku moć i svrhu grupe. Emocije igraju važnu ulogu u većini odluka o kupnji, a lideri su ti koji nikada ne smiju izgubiti iz vida osjećaje potencijalnih klijenata.

"Ne znam"

Korištenjem ove dvije riječi uspostavljate instant kredibilitet. Priznanje da nešto ne znate vas označava kao osobu koja se ne boji da kaže istinu, čak i kada se to može loše odraziti na vas. Nepotrebno je reći da 'ne znam' treba biti ispraćeno planom da se potrebna informacija istraži, ako je to nešto zaista važno.

Pogreške i neuspjesi

Lider ne treba da se plaši da govori o svojim pogreškama i neuspjesima. Poželjan način da govorite o njima je da pogreška treba biti originalna, ne ponavljanje nečije tuđe! Neuspjeh nikako ne smije biti kraj vašeg truda i zalaganja! Nikada ne treba da se žalite na pogreške - one su samo pristupi i ideje koji nisu funkcionirali u datom trenutku a neuspjeh je način na koji ste naučili nešto novo.

vrijednosti

Lider je uvijek fokusiran na vrijednosti a ne samo na cijenu. Fokusirajte se pronaći način da kupac dobije više.

Zašto

Sve uspješne organizacije u svijetu imaju razlog zašto nešto rade. Politika svake tvrtke treba biti pitanje: Zašto? Obratite pažnju na one zaposlenike koji postavljaju ovo pitanje, oni pokazuju interesovanje za posao pokazujući radoznalost koja pokazuje njihovu lidersku sposobnost.

Riječi i fraze koje treba izbjegavati:

ali

Često čujemo fraze 'Hej, to je sjajna ideja, ali ...' ili 'Slažem se da treba nešto poduzeti ali ...' - to je obeshrabrujuće i ubija motivaciju. Umjesto toga, pokušajte s riječima koje stvaraju impuls: 'Učinit ćemo', 'Dat ćemo sve od sebe', 'Mora uspjeti'.

neprijatelj

Nema neprijatelja u poslovanju. U trenutku kada konkurente svrstate u neprijatelje, zatvarate mnoge poslovne opcije. Današnji konkurenti sutra su mogući partneri!

"Pokušaćemo"

Ova riječ ukazuje na neuspjeh. Ljudi koji kažu 'Ja ću pokušati' sebi su dali mogućnost za neuspjeh. Što god da se dogodi oni uvijek mogu reći da su 'pokušali'. Ako ste zaista fokusirani na postizanje ciljeva, koristite 'Ja ću učiniti' ili 'Moram napraviti'.

sreća

Sreća nema nikakve veze s poslom. Sreća je izgovor koji objašnjava daljnji neuspjeh - 'to je bila loša sreća', i obezvređuje uspjeh, - 'to je bila samo sreća'.

korisnik

Za Jack Dorsey-a, osnivača Twittera, 'korisnik' je prljava riječ.

"Govorimo o frazama: 'korist korisnika', 'korisničko iskustvo', 'aktivni korisnici' pa čak i 'korisničko ime'. Iako je namjera da se uzmu u obzir ljudi, rezultat je masivna apstrakcija koja je daleko od realnih svakodnevnih problema tih ljudi. "Navodi Dorsey.

Izvor: BIZLife  

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera