Nepopularan lider može uništiti tvrtku
Društvene mreže, prema Ketchumovu istraživanju, nemaju gotovo nikakav učinak na reputaciju.
Društvene mreže, prema Ketchumovu istraživanju, nemaju gotovo nikakav učinak na reputaciju.
Čak 65% kupaca će smanjiti ili prestati kupovati proizvode i usluge kompanije čiji čelnik se ponaša loše, pokazuje komunikacijska studija "Ketchum Leadership Communication Monitor (KLCM) 2016".
Bez kredibiliteta
Istraživanje je provedeno na više od 3000 ispitanika u 10 zemalja, od kojih su se tražili odgovori koji se tiču učinkovitog liderstva, komunikacije i poveznica između tih dvaju pojmova. Prema KLCM studiji, samo 23% ispitanika vjeruje da su lideri učinkoviti, a još je porazniji rezultat da njih samo 13% smatra kako lideri preuzimaju potrebnu odgovornost. Slična situacija je i s političarima te 63% ispitanika tvrdi da političari ne zadovoljavaju njihova očekivanja, a samo sedam posto vjeruje da političari preuzimaju odgovornost za neuspjeh.
Stvari se, čini se, neće popraviti ni u budućnosti jer samo 12 posto ispitanika predviđa napredak po pitanju primjerenosti i efikasnosti političkih aktivnosti, a 51% njih očekuje da će se situacija još i pogoršati. Kao korijen duboke, globalne krize povjerenja u političke vođe navodi se percepcija da se važne stvari rješavaju pogrešnim postupcima. U tri područja koji su od najvećeg značaja za ispitanike - borba protiv korupcije, nacionalna ekonomija i obrazovanje - postoji veliki jaz između važnosti problema i efikasnosti političkih vođa u njihovu rješavanju.
KLCM studija ove godine, kao i prošle, donosi zaključak da se žene ističu u odnosu na muškarce kada je riječ o tri ključne karakteristike lidera - davanju osobnog primjera, otvorenoj i transparentnoj komunikaciji i priznavanju pogrešaka, no većina ispitanika, njih 61%, i dalje vjeruje kako su muškarci ti koji će nas uspješnije voditi u sljedećih pet godina. Kako ističe Marina Čulić Fischer, direktorica Ketchumova zastupnika u Hrvatskoj, agencije Dialog komunikacije, istraživanje donosi i niz zanimljivih podataka vezanih uz komunikacijske kanale koji imaju najveći učinak na stvaranje percepcije o liderima.
Medijska eksponiranost
"Prvo mjesto, s učinkom na 56% ispitanika, dijele pojavljivanje u javnosti, razgovori uživo, službena očitovanja i priopćenja za javnost, iza čega slijede TV intervjui, kompanijske web stranice i službena izvješća. Zadnja dva mjesta dijele oglašavanje na televiziji, koje ima učinak na 25% ispitanika, te oglašavanje u tisku sa 14%", kaže Čulić Fischer. No, začuđuje da, prema ovom istraživanju, pojavnost lidera na društvenim mrežama nema gotovo nikakva učinka na njihovu reputaciju.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.