TikTok Account Manageri

Ko su ljudi iz sjene koji povezuju agencije i brendove i kako postati jedan od njih?

01.04.2024. 15:12 / Izvor: Jutarnji list
tiktok

Glavne vještine koje svaki TikTok Account Manager mora imati.

Ako volite TikTok, ali ne želite raditi sadržaj u kojem vi morate glumiti glavnu ulogu, Account Manager je zanimanje za vas.

U današnjem svijetu društvenih mreža,u kojem se sve neprestano mijenja, mnogi brendovi se suočavaju sa sve većim izazovima i sve jačom konkurencijom.

Originalna, zanimljiva i jedinstvena online prisutnost postaje iz dana u dan sve važnija.

Ljudi koji rade na pozicijama Account Managera predstavljaju najvažniju sponu između brenda i njihove ciljne publike. Isto tako, oni su spona između brenda i agencije koja nudi digitalne usluge.

Osobe s ovim zanimanjem su zaduženi za upravljanje, kreiranje i nadgledavanje svih aktivnosti vezanih uz TikTok profile svojih klijenata. Igraju ključnu ulogu u stvaranju autentičnog i relevantnog sadržaja koji privlači pažnju korisnika TikToka.

Njihova sposobnost praćenja trendova i brze reakcije omogućuje brendovima da ostanu relevantni i konkurentni u dinamičnom okruženju TikToka. Bitno je naglasiti da oni pružaju vrijednu podršku klijentima u postizanju njihovih marketinških ciljeva.

Navodimo vam vještine koje svaki TikTok Account Manager mora imati.

Visoka razina komunikativnosti

Account Manageri su ključni u održavanju dugoročnih i kvalitetnih odnosa s klijentima. Njihova sposobnost slušanja i razumijevanja potreba čini ih neprocjenjivim dijelom poslovanja. U ovom čarobnom svijetu Account Managera, odnosi nisu samo poslovni, već se često znaju razviti i u prava prijateljstva.

"Kreiranje sadržaja za klijente na TikToku zna biti poprilično izazovan posao, a neki od izazova s kojima se Account Manageri svakodnevno susreću su postizanje i održavanje dobre komunikacije kako s kreatorima tako i s klijentima. Potrebno je znati prepoznati raspoloženja i zahtjeve klijenta kako bi i pravovremeno reagirali na najbolji način",rekao je Antonio Ereš, Voditelj odjela Account Managera u Crew Media.

Uz dobre komunikacijske vještine već je odrađeno pola posla. Kroz upoznavanje ljudi koji stoje iza lica brenda, Account Manageri mogu bolje shvatiti želje i ciljeve svojih klijenata.

Svestranost

Vrlo je bitno biti onaj tip osobe koji vidi rješenje u svakom problemu. Nije dovoljno samo poznavati mrežu na kojoj se radi sadržaj ili imati izvrsne komunikacijske vještine.

Svaki Account Manager mora biti spreman uskočiti u cipele klijenta, kreatora, editora ili gledatelja kako bi najbolje shvatio u kojem smjeru razviti određenu strategiju.

"Kada se pojave problemi ili nejasnoće, Account Manageri su prvi na liniji obrane. Oni su tu da rješavaju probleme klijenata brzo i učinkovito. Oni štite interese klijenata kao i agencije za koju rade. Za Account Managera nije bitno zašto ili kako je došlo do problema, nego kako će ga najbolje riješiti. Tako da je svestranost vrlo bitna vještina", izjavio je Antonio.

Reaktivnost i proaktivnost

Kako bi Account Manager najbolje razumio kako se brend želi prikazati na TikToku, potrebne su mu dobre vještine slušanja, a i reagiranja. Kroz komunikaciju s klijentima, oni prikupljaju korisne podatke o samom proizvodu ili usluzi, no prati i što ciljana publika misli o istima. Iz prve ruke može vidjeti doživljaj klijenta, kao i korisnika.

Uz sve te podatke, najbolje može procijeniti kako unaprijediti sadržaj kao i samo iskustvo korisnika s proizvodom ili uslugom.

Kreativna organizacija

Vještine koje su prijeko potrebne za TikTok Account Managera su kreativnost i organizacija. Predlaganje ideja, izrada strategija i kampanja zahtjeva razinu kreativnosti i brzo formiranje koncepata s kojim će brend brzo doći do željenih rezultata.

Kako bi ideje prešle u djelo, potrebna je dobra organizacija. Vođenje raznih operativnih dijelova poslovanja iziskuje razinu odgovornosti prema zadanim rokovima.

TikTok Account Manageri su bitni timski igrači koji paze da sve uključene strane budu zadovoljne: brend, agencija, kreatori kao i gledatelji.

Njihova uloga je nezamjenjiva u današnjem poslovnom svijetu u kojem su odnosi s klijentima jednako važni kao i sami proizvodi ili usluge koje brendovi nude.

Pozicija koja je ispunjena s kreativnošću i organizacijom idealna je za sve one koji uživaju u organiziranom neredu.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera