Dino Delić, portparol BNP-a Zenica: Posjetioca teatra možete iznevjeriti samo jednom

06.03.2012. 10:44 / Izvor: eKapija.ba
Dino Delić, portparol BNP-a Zenica: Posjetioca teatra možete iznevjeriti samo jednom

Dino Delić, portparol Bosanskog narodnog pozorišta u Zenici, rođen je 1983. godine u Zenici. Diplomirao je žurnalistiku na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu. U februaru 2010. godine upisuje magistarski studij iz oblasti odnosa s javnošću i poslovne komunikacije na Odsjeku za žurnalistiku Filozofskog fakultetu Univerziteta u Tuzli. Provodi magistarsko istraživanje na temu "Odnosi s javnošću u kulturnim institucijama".

Paralelno sa PR aktivnostima dodatno se educira i aktivno se bavi snimanjem i montažom audio i video materijala. Od augusta 2010. godine zaposlen je u Bosanskom narodnom pozorištu Zenica kao voditelj Ureda za odnose s javnošću. Vodi PR kampanje za sve premijerne izvedbe i ostale programske aktivnosti u produkciji BNP-a.

Brojne obaveze koje ima kao PR zeničke teatarske kuće uključuju praćenje dnevne štampe, rubrika za kulturu na internet portalima, ažuriranje informacija na Facebook profilu, davanje izjava za radio i TV stanice, najave predstava sa repertoara pozorišta, komuniciranje s publikom i simpatizerima BNP-a Zenica putem socijalnih mreža i Skype-a.

Ipak, prava PR `avantura` nastaje kada u saradnji sa direkcijom i rediteljem kreira kampanju za novu predstavu.

"Najprije snimim i montiram televizijski spot za predstavu. Zatim pišem afirmativne tekstove o predstavi i fotografišem na generalnoj probi. Kada su svi press materijali spremni organizujem press konferenciju i dogovaram gostovanja autorskog i glumačkog `tima` na TV-u i radio stanicama. Pored kvaliteta koje imaju i novinari, PR treba da zna izgraditi dobre odnose ili bolje rečeno poslovna prijateljstva sa predstavnicima medija", kaže Delić u intervju za web stranicu bhtetar.ba.

On smatra da, osim poznavanja navika i potreba publike, bitno da PR vjeruje u uspješnost i kvalitet projekta na kojem radi, te da tokom kampanje u to pokuša uvjeriti i javnost.

Ponosan je na činjenicu da je od početka sezone 2011/12. godine o aktivnostima Bosanskog narodnog pozorišta u Zenici objavljeno preko 170 tekstova u domaćim i inostranim printanim medijima.

Prema njegovom mišljenju, PR praktičari teatra bi trebali više komunicirati i graditi kolegijalne odnose sa predstavnicima medija, pozvati ih da priđu teatru, a kada priđu onda im treba ponuditi izvrsnu priču.

"Prisjetimo se Međunarodne teatarske manifestacije Noć teatra, koja je povezala nešto što politika ne uspijeva / ne želi – 38 teatara iz 2 entiteta, ili pak hit predstave Pismo iz 1920. u kojoj Oliver Frljić, autor predstave, stvara scensku Bosnu koja pokušava da konkuriše Andrićevoj Bosni i onoj stvarnoj. U želji da saznaju više informacija o ova dva teatarska projekta mediji su prišli teatru, a teatar se nije imao potrebu okretati", priča on.

Na pitanja u kojoj mjeri su bh. teatri osvijestili moć marketinga, Delić navodi da su predstave i glumci najbolja reklama sami sebi.

"Ali ta reklama u današnjem vremenu, kada potencijalnu publiku svakodnevno bombarduju sa raznim ponudama da večer provedu u raznim kafićima, kinima, klubovima itd. nije dovoljna, tako da nerijetko posežemo za atraktivnim marketinškim potezima. Mi se trudimo da budemo iskreni prema našoj publici, jer posjetioca teatra možete iznevjeriti samo jednom i onda ga gubite, u nekim slučajevima i zauvijek", ističe Delić.

Pogledajte i druge dokumente u rubrici "Ko je ko"

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti