Marina Milinčić, generalna menadžerica firme "Interactiv" - Estetika kao način komunikacije

04.06.2012. 14:12 / Izvor: eKapija.ba
Marina Milinčić, generalna menadžerica firme 'Interactiv' - Estetika kao način komunikacije

Marina Milinčić, generalni menadžer firme "Interactiv", otkrila je da su ljubav prema italijanskom dizajnu i načinu koncipiranja stvari za svakodnevni život, kao i želja da se isti približi domaćim kupcima, razlozi zbog kojih je ova firma sarađuje s italijanskim brendovima.

Marinu za Italiju vezuje i obrazovanje, poslije završene srednje škole na britanskom koledžu u Atini, američki fakultet smjer Business Administration završila je u Rimu. Kako kaže, obrazovanjem u internacionalnom okruženju shvatila je i naučila mnoge stvari’’ koje su se tada činile važnim, a danas čak i neophodnim za uspješno funkcionisanje u poslovnom svijetu.

Sa suprugom Ognjenom 2007. godine u Banjaluci osniva firmu "Interactiv", što predstavlja početak važne saradnje sa italijanskom grupacijom "Gruppo Coin", pod čijim okriljem posluju brendovi "Oviesse" i "Coincasa". Otvorili su robne kuće u Banjaluci, Sarajevu i Mostaru, a krajem 2011. godine i salon namještaja i kućne dekoracije "Casa Bianca" u Banjaluci, što je njihov sopstveni brend.

S obzirom na to da ste zastupnici robne marke "Oviesse", salona namještaja i kućne dekoracije "Coincasa", a "Casa Bianca" je vaš brend, neposredno se bavite modom, dizajnom, dekoracijom. Da li imate sklonost prema ovim segmentima ili u njima učestvujete samo sa ekonomskog aspekta?

- Neću biti jedina koja će reći da se posao uspješno može raditi samo ako se iskreno voli. Ja u to duboko vjerujem i mogu reći da u poslu uživam u potpunosti. Estetika je sastavni dio mog posla i po mom mišljenju veoma bitan način komunikacije. Proizvod možete prodati samo ako ga adekvatno predstavite, a upravo u tome vam pomaže estetika. I logično je da se ona koristi ako postoji ekonomska opravdanost. Bavljenje modom i opremanjem i stilizovanjem enterijera nisu aktivnosti u kojima možete učestvovati samo sa ekonomskog aspekta. Generalno morate znati da je ono čime se bavite isplativo, a onda kada jednom uđete u neki posao, onda ne gledate samo da izvučete što veću korist iz svakog pojedinačnog posla, nego da istovremeno vidite i svog klijenta srećnog i da ste uradili nešto što je dobro rješenje na duge staze i za njega i za sebe.

S obzirom na to da ste zastupnici italijanskih marki, šta Vas privlači italijanskom dizajnu, da li je to forma predmeta u kojoj uživate i privatno?

- Italija je zemlja koja me inspiriše i u kojoj dišem punim plućima. Nije slučajno što se naš posao bazira na saradnji s italijanskim firmama. To je bila naša želja da nakon studija ostanemo vezani za Italiju, kako poslovno, tako i privatno. Njihov dizajn me oduševljava, jer sve izgleda toliko jednostavno i logično, a njihova ljubav prema lijepome i dizajnu osjeća se u njihovom proizvodu dok ga kupujete i koristite.

Kako definišete luksuz? Da li novac i finansijske mogućnosti definišu stil?

- U biti, luksuz je sve ono što nije neophodno. Svrha luksuza nije zadovoljavanje osnovnih životnih potreba, već obezbjeđivanja posebnog zadovoljstva i udobnosti. Naravno da novac i finansijske mogućnosti ne definišu stil u smislu da je dovoljno da neko bude bogat pa da ima dobar stil. Ako osoba ne posjeduje svoj lični stav prema modi i trendovima i ne umije odabrati svoj stil, onda finansijske mogućnosti ne definišu stil. Ali ako kažemo da ljudi najčešće grade svoj stil u sklopu svojih često ograničenih mogućnosti, u tom smislu finansijske mogućnosti definišu stil.

Koja je Vaša poslovna filozofija ili moto?

-Moja poslovna filozofija leži u dobroj organizaciji vremena. Današnji svijet u kojem živimo i radimo kreće se nevjerovatnom brzinom i određivanje prioriteta i raspoređivanje vremena u odnosu na njih je od ključnog značaja. Takođe, smatram da redovan odmor, bilo na dnevnoj, sedmičnoj ili godišnjoj bazi, mora biti sastavni dio isprogramiranog vremena, no možda je kod mene tako jer sam iz Crne Gore (smijeh).

Šta trenutno smatrate najvećim izazovom?

- To je zasigurno usklađivanje poslovne uloge sa, za mene najvažnijom, ulogom majke i supruge. A što se tiče posla, mogu reći da je, pored svih izazova za unapređenjem pojedinih segmenata naše firme, moj najveći izazov da nam firma bez velikih posljedica izađe iz opšte ekonomske krize i nastavi spremna sa pozicije koju je sačuvala.

S obzirom na to da imate dosta obaveza i da dosta putujete, da li osjećate da porodica trpi zbog toga ili je to sastavni dio života poslovne, savremene žene koji se podrazumijeva?

- Kao što sam rekla, veoma držim do usklađivanja mojih poslovnih obaveza i porodičnog života. Smatram da moja porodica apsolutno ne ispašta, jer su i česta putovanja koja pominjete ujedno i naša zajednička putovanja. Rijetko se odvajamo od kćerkice radi putovanja, tako da nam to pomaže i da se bolje razumijemo, a i da više uživamo u poslu.

Planovi za budućnost?

- Osjećam da je danas neskromno govoriti o velikim planovima za budućnost, jer smo se svi na neki način skoncentrisali na sadašnjost i kako prevazići i "preživjeti" sve nedaće u poslovnom okruženju. Skromni planovi su nam isključivo u vezi s unapređenjem postojećeg posla i jačanjem pozicije na tržištu kako bismo spremni dočekali bolja vremena.

(dom.info)

Pogledajte i druge dokumente u rubrici "Ko je ko"


*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti