10. FMCG RETAIL SUMMIT

Decenija uspjeha najveće konferencije o robi široke potrošnje

04.03.2024. 12:29 / Izvor: Akta.ba
fmcg

U Sarajevu se 5. i 6. marta održava 10. FMCG RETAIL SUMMIT, koji obilježava svoje prvo desetljeće.

U Sarajevu se 5. i 6. marta održava 10. FMCG RETAIL SUMMIT, koji obilježava svoje prvo desetljeće. Najznačajnija konferencija posvećena robi široke potrošnje sa sobom je donijela 
deset godina inovacija, razmjene ideja i razvoja u FMCG sektoru, te se pozicionirala kao nezaobilazni događaj koji okuplja vodeće stručnjake, lidere najvećih i najjačih kompanija iz BiH i regije, kao i sve one koji posluju u ovom segmentu. Summit je postao platforma za prezentaciju najnovijih trendova, strategija i praksi u FMCG industriji. 

Desetogodišnji jubilej predstavlja priliku da se prisjetimo kako dostignuća i uspjeha, tako i turbulentnih i neočekivanih promjena i izazova koji su se desili na bosanskohercegovačkom, regionalnom i svjetskom tržištu, a koji su oblikovali ovu industriju u proteklom periodu. 

I ove, kao i prethodnih godina svi prisutni imat će priliku čuti inspirativne govornike, sjajne prezentacije, interesantne panel-diskusije, ali i uspostaviti važne poslovne kontakte, postavljajući temelje za sljedeće desetljeće uspjeha. 

Mnogo je partnera i prijatelja projekta, ali i govornika, koji su od samog početka prepoznali važnost ovakvih okupljanja i svih deset godina bili značajna podrška, znajući da je ovo jedan od načina za jačanje i razvijanja tržišta, kao i stvaranje preduslova za uspješno poslovanje.
Važni i strateški partneri, svojim su sudjelovanjem, u svim segmentima konferencije, pokazali svoju opredijeljenost za ulaganje u edukaciju i promociju brendova koji svojim inovativnim pristupom prave iskorake na tržištu. 

Jedna od takvih kompanija je Atlantic Grupa, čiji je potpredsjednik Uprave Srećko Nakić, bio jedan od govornika na prvom FMCG SUMMITU. Danas, deset godina poslije, kao priznati stručnjak u industriji, podijelit će svoje vrijedno iskustvo, govoriti o razvoju industrije tokom protekle decenije, ali i obilježiti svoj lični jubilej, 30 godina menadžerske karijere u FMCG industriji. Svojom stručnošću i posvećenošću, postao je inspiracija koja pokreće i motivira one koji tek ulaze u ovu zahtjevnu, ali interesantnu industriju koja nikad “ne spava”.

Pored Srećka Nakića, programski dio konferencije, obilježit će eksperti iz svih oblasti ove industrije, koji će dati svoje osvrte iz ugla proizvođača, distributera i, naravno, retailera.

Kao i prethodnih godina posebnu pažnju na konferenciji privući će priznanja koja će biti dodijeljena. Sada već tradicionalno, neko od istaknutih top menadžera, bit će nagrađen za posebna trud i zalaganje u proteklom periodu priznanjem za Doprinos razvoju FMCG industrije, pored toga istaknuti Category Manageri, iz vodećih prodajnih lanaca, koji su svojim radom razvili i unaprijedili kategorije koje vode, ponijet će priznanje za Najbolje Category Managere. Uz sve navedeno pažnja će biti i na priznanjima simboličnog naziva “Naši heroji”, za predstavnike trgovačkih lanaca, a u ime svih zaposlenih, za svakodnevni trud i nastojanje da kupcima pruže što bolju i kvalitetniju uslugu na prodajnom mjestu.

Više od 500 učesnika do sad, osiguralo je svoje mjesto, a kako organizatori svake godine pomjeraju ljestvicu i donose novo iskustvo za sve sudionike, očekuje se da će ovo biti jedna od najboljih konferencija do sada. S toga ne propustite priliku i budite dio ovogodišnjeg FMCG RETAIL SUMMITA, koji slavi deset godina stručnosti, inovacija i napretka u industriji.

Ovogodišnju konferenciju podržali su:

Generalni sponzor: Ovnak – Frosch
Zlatni sponzor: Nelt, Coca-Cola, Mastercard, Cedevita vitamin water, NLB Banka, PepsiCo
Retail partneri: Bingo, Konzum, Mercator, INA, Energopetrol, dm BiH, Kort marketi, Z marketi
Veliki sponzori: Monri payments, Info Studio, Grand Kafa Black’n’Easy, Najlepše želje i Čoko Bananica, Mliječna Industrija 99, Lasta
Prijatelji projekta: Ledo, Menprom, Dr. Oetker, Meggle, Argeta veggie, Smoki, Podravka, Asbis, Binvest, Nostro, Sara, Sarajevski kiseljak, Hercegovina Produkt, Korlat, Antique, Festigia, Jeruzalem Ormož.

Medijski pokrovitelji: Klix.ba, Dnevni avaz, Oslobođenje, Pink BH,  ATV, FACE TV, Hayat, Una, O kanal, RSG RADIO, Bljesak.info, Ladies In magazin, Faktor, Nova BH, OBN, O-više od klika, Antena Sarajevo, Poduzetnice, Visit BH, Business magazine, InStore magazine, Furaj.ba, Zdravi portal, Nova oprema, Dobar dan, Akta, FBL, Azra, Raport, Alfa TV. Connect Media, Total Media, Marx, Manager.ba, Max Media, Metro Media, Led media, 

Organizator konferencije su Altermedia i InStore magazin.

Više informacija o programu, govornicima kao i mogućnosti prijave pogledajte na www.fmcg-summit.ba

TAGOVI:

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave