Seminar: "Mjerenje zadovoljstva kupaca", 22. i 23. marta u Sarajevu
ASEE d.o.o. Banja Luka organizuje seminar "Mjerenje zadovoljstva kupaca", 22. i 23. marta u Sarajevu.
Seminar je namijenjen:
- članovima uprave i izvršnom menadžmentu većih kompanija
- glavnim direktorima srednjih i manjih preduzeća
- direktorima sektora razvoja poslovanja, HR menadžerima, marketing menadžerima
- direktorima prodaje, KAM-ima
Osnovne teme
- Sposobnosti preduzeća vs. potrebe kupaca
- Kupac u centru uspjeha preduzeća
- Tipovi kupca
- Vrijednost kupca
- Baze podataka u kupcima
- Upravljanje odnosima sa kupcima
- Definicija zadovoljstva kupca
- Faktori koji utiču na zadovoljstvo kupca
- Lojalnost kupca ili lojalnost preduzeća
- Angažovanje kupca
- Očekivanje kupca
- Zadržavanje kupaca
- Vraćanje kupaca
- Metode mjerenja zadovoljstva kupaca
- Direktni metodi
- Indirektni metodi
PREDAVAČI:
Miroslav Solomun, Consultant & Senior Associate, ASEE
Robert Kamerer, Associate, ASEE
Mjesto i vrijeme održavanja:
Sarajevo, Hotel Hollywood, Dr. Mustafe Pintola 23 od 09:00 – 17:00
Prijave: office@asee.ba ; rasema.dzinalija@asee.ba ; rasema.dzinalija@asee.biz +387 33 624 030, +387 62 331 910, kontakt osoba: Rasema Džinalija
Prijave slati najkasnije do 15.03. 2012. godine
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.