Seminar: 'Mjerenje zadovoljstva kupaca', 22. i 23. marta u Sarajevu

Najave / SAJMOVI I IZLOŽBE

Seminar: "Mjerenje zadovoljstva kupaca", 22. i 23. marta u Sarajevu

14.03.2012. 09:48 / Izvor: eKapija.ba

ASEE d.o.o. Banja Luka organizuje seminar "Mjerenje zadovoljstva kupaca", 22. i 23. marta u Sarajevu.

Seminar je namijenjen:

  • članovima uprave i izvršnom menadžmentu većih kompanija
  • glavnim direktorima srednjih i manjih preduzeća
  • direktorima sektora razvoja poslovanja, HR menadžerima, marketing menadžerima
  • direktorima prodaje, KAM-ima

Osnovne teme

  • Sposobnosti preduzeća vs. potrebe kupaca
    • Kupac u centru uspjeha preduzeća
    • Tipovi kupca
    • Vrijednost kupca
    • Baze podataka u kupcima
    • Upravljanje odnosima sa kupcima
  • Definicija zadovoljstva kupca
    • Faktori koji utiču na zadovoljstvo kupca
    • Lojalnost kupca ili lojalnost preduzeća
    • Angažovanje kupca
    • Očekivanje kupca
    • Zadržavanje kupaca
    • Vraćanje kupaca
  • Metode mjerenja zadovoljstva kupaca
    • Direktni metodi
    • Indirektni metodi

PREDAVAČI:
Miroslav Solomun, Consultant & Senior Associate, ASEE
Robert Kamerer, Associate, ASEE

Mjesto i vrijeme održavanja:

Sarajevo, Hotel Hollywood, Dr. Mustafe Pintola 23 od 09:00 – 17:00

Prijave: office@asee.ba ; rasema.dzinalija@asee.ba ; rasema.dzinalija@asee.biz +387 33 624 030, +387 62 331 910, kontakt osoba: Rasema Džinalija

Prijave slati najkasnije do 15.03. 2012. godine

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave