Seminar: 'Automatizacijom poslova i elektronskog poslovanja do uspješnog i efikasnog ureda', 27. i 28. marta u Sarajevu

Najave / SAJMOVI I IZLOŽBE

Seminar: "Automatizacijom poslova i elektronskog poslovanja do uspješnog i efikasnog ureda", 27. i 28. marta u Sarajevu

13.03.2012. 09:50 / Izvor: eKapija.ba

Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje 27. i 28. marta 2012. godine u Sarajevu organizuje seminar "Automatizacijom poslova i elektronskog poslovanja do uspješnog i efikasnog ureda".

Čista je zabluda da poslovni sistem koji ne koristi računar u poslovanju nema informacioni sistem.

Međutim, ponekad se pored računara koriste i kartoteke, u kojima se nalaze podaci u interesu poslovanja na papiru.

Stoga se može konstatovati da je informacioni sistem svaki sistem koji se koristi u poslovanju sa zadatkom prikupljanja, razvrstavanja obrade, čuvanja i raspoređivanja podataka i on ne mora biti podržan računarom da bi se nazivao informacioni.

Velika količina podataka koje je potrebno pohraniti i obraditi najznačajni je kriterij za donošenje odluke o informatizaciji poslovanja.

Opšta definicija određuje ured (kancelariju) kao organizacionu cjelinu koju čine djelatnost pojedinca ili skupine pojedinaca pri upravljanju informacijama tokom poslovanja.

Zbog bržeg obavljanja poslova u uredu (kancelariji), uz što manje materijalne troškove postupka, pri dobiti i konkurentnosti na tržištu, kancelarijski –uredski poslovi bili su među prvima koje su poslodavci željeli automatizovati .

Kako je nesporno da se poslovi obavljaju putem akta (poslovanja ili upravnog akta) dakle putem informacija, onda je razumljivo da je u privrednim društvima bilo neopohodno organizovati i sistematizovati poslove i službe koji će se baviti kancelarijskim poslovanjem u užem i širem smislu i te poslove automatizovati odnosno podržati računarima.

II SEMINAR JE NAMJENJEN

Javnim institucijama, preduzećima,državnim službenicima koji su obavezni primjenjivati Uredbu o kancelarijskom poslovanju, rukovodiocima pisarnica i prijemnih službi koji posluju u okviru javnih ovlašenja, menadžerima koji u okviru poslovanja imaju prijemnu kancelariju.

III SADRŽAJ SEMINARA

1 INFORMACIONI SISTEM U POSLOVANJU

1.1 Definicija sistema,poslovnog sistema i njegovog informacionog sistema

1.2. Kratak prikaz istorijskog razvoja informacionog sistema .

1.3. Razvoj kancelarijskog(uredskog)poslovanja

2. KANCELARIJSKI (UREDSKI) INFORMACIONI SISTEM

2.1.Uredsko (kancelarijsko) poslovanje podržano računarom

2.2.Standardna programska podrška za uredsko poslovanje

2.3. Planiranje organizacije ureda.

3. UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA

3.1.Vrste dokumenata

3.2.Evidentiranje i pohranivanje dokumenata

3.3.Zakonski rokovi čuvanja

4.UPRAVLJANJE PODACIMA U UREDIMA (KANCELARIJAMA)

4.1.Riječnik podataka

4.2.Poslovi administrativnih podataka

5.INTEGRACIJA TEHNOLOGIJA U UREDSKIM POSLOVIMA

5.1.Informatizacija preduzeća

5.2.Internet, intranet,ekstranet

6. ZAŠTITA KANCELARIJSKOG (UREDSKOG) INFORMACIONOG SISTEMA

6.1. Nivo zaštite

PRAKTIČNA PRIMJENA KROZ OBRASCE I PRAKSU

METODE RADA

Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina, radionice, simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.

Predavač: Doc.dr. Jagoda Nedić

Kontakt osoba: Nadira Duraković, mob.: +38761311881, e-mail: business.educa@gmail.com, durakovicnadira@yahoo.com

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave