Seminar elektronoske javne nabavke i pripremne radnje

04.12.2020. 10:17 / Izvor: Akta.ba
Seminar elektronoske javne nabavke i pripremne radnje

Seminar je namijenjen ugovornim organima i ponuđačima kako bi mogli razumjeti kompletan postupak nabavke.

Seminar elektronoske javne nabavke i pripremne radnje i procedure za provođonje nabavki u 2021.godini

koji će se održati:

22.12.2020. god. - Hotel Kardial - Banja Vrućica, Teslić

- 28.12.2020 - video snimak seminara
(snimak seminara neće biti interatktivnog karaktera).

 

Dolazi 2021. godina. Uskoro će sistem elektronskih ponuda biti operativan u punom kapacitetu, što je značajno za ponuđače, a i ugovorni organi će u 2021. godini morati značajan procenat postupaka da provedu sa dozvoljenom elektronskom ponudom. Da li znate sve što trebate o tome?

Stiže nova godina. Jeste li pripremili plan javnih nabavki? Da li znate kako se izrađuje i šta sve mora sadržavati? Znate li šta da radite sa neutrošenim sredstvima i šta sa postupcima koje niste uspjeli završiti u ovoj godini?

Na ova i mnoga druga pitanja dobićete odgovor na ovom seminaru.

Seminar je namjenjen kako ugovornim organima tako i ponuđačima kako bi mogli razumjeti kompletan postupak nabavke, ispravno pripremiti postupke i svoje ponude i kako bi razumjeli i ostvarili svoja prava.

ZA SVE UČESNIKE JE OBEZBJEĐEN RUČAK I PIĆE ZA VRIJEME PAUZA.

VIŠE INFORMACIJA O SEMINARU I PROGRAM SEMINARA MOŽETE NAĆI U POZIVNOM PISMU NA OVOM LINKU , a PRIJAVNI OBRAZAC OVDJE

 

Predavači će u okviru tema obraditi:

1. DOLAZI 2021. GODINE - PLANIRANJE JAVNIH NABAVKI I ZNAČAJ OBJAVE PLANA NABAVKI ZA PONUĐAČE

  • Planiranje javnih nabavki za 2021. godinu
  • Odnos plana nabavki i finansijskog plana/budžeta
  • Procjena vrijednosti nabavke za izradu plana nabavki
  • Kako planirati višegodišnje nabavke
  • Objava plana nabavki
  • Značaj objave plana nabavki za ponuđače
  • Korištenje oznake Jedinstvenog rječnika javnih nabavki u planu nabavki
  • Planiranje rokova za izradu plana nabavki
  • Šta sa neutrošenim sredstvima za 2020. godinu
  • Kako provesti hitnu nabavku
  • Pravilno definisanje kriterija za izbor najpovoljnijeg ponuđača

 

2. PROVOĐENJE DIREKTNOG POSTUPKA ELEKTRONSKIM PUTEM

  • Objava zatvorenog/otvorenog/kombinovanog poziva za dostavljanje informativnih ponuda
  • Slanje informativne ponude
  • Potavljanje pitanja od strane ugovornog organa
  • Zahtjev za ispravku artimetričke greške
  • Prihvatanje ponude i dostava izvještaja

 

3. PRILAGOĐAVANJE UGOVORNIH ORGANA PONUĐAČA NOVOM NAČINU DOSTAVLJANJA ELEKTRONSKIH PONUDA

  • Priprema tenderske dokumentacije
  • Pravilno definisanje kvalifikacionih uslova
  • Pripema ispravne ponude
  • Šta sve prihvatljiva ponuda sadržavati – sadržaj ponude, period važenja, garancije uz ponudu, pozivanje na standarde, dodatna dokumentacija, aneksi
  • Kako pripremati izjave koje se odnose na ličnu sposobnost, sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti,izjave koje se odnose na ekonomsku i finansijsku sposobnost i izjave koje se odnose na tehničku i profesionalnu sposobnost za robe, radove ili usluge
  • Najčešće greške u pripremi ponude
  • Rad komisije za nabavke
  • Zaključivanje ugovora/okvirnog sporazuma
  • Praćenje realizacije ugovora/okvirnog sporazuma

 

4. ELEKTRONSKA PONUDA

  • Uslovi za učešće u e – postupku
  • Kreiranje elektronskog postupka
  • Kreiranje dodatnih uslova za učešće u elektronskom postupku
  • Formiranje i izmjena komisije za Enabavke
  • Kreiranje ponude
  • Slanje elektronskih ponuda
  • Povlačenje i ispravka elektronskih ponuda
  • Otkazivanje automatskog otvaranja ponuda i ponovno zakazivanje
  • Evaluacija ponuda
  • Izmjena rezultata evaluacije
  • Otvaranje elektronskih ponuda
  • Zahtjev za ispravku računske greške
  • Postavljanje pitanja za pojašnjenje ponude
  • Obrazloženje neprirodno niske cijene
  • Eaukcije u elektronskom postupku (nova logika kod podnošenja ponuda kod kriterija NC)
  • Poništenje održane eaukcije i ponovno zakazivanje od strane Ugovornog organa
  • Preporuka za dodjelu/poništenje
  • Prihvatanje/odbijanje preporuke od strane odgovorne osobe
  • Tim ponuđača u Epostupku
  • Generisanje enkripcijskog ključa i slanje Eponude
  • Povlačenje i ispravka elektronskih ponuda u sistemu Enabavke

 

5. ŽALBENI POSTUPAK I PRAĆENJE REALIZACIJE UGOVORA/OKVIRNOG SPORAZUMA

  • Rokovi za ulaganje žalbi
  • Obaveze ugovornog organa po prijemu žalbe
  • Sadžaj žalbe
  • Kako napisati žalbu i kome je uputiti i primjeri žalbi
  • Bitne povrede zakona o kojima Kancelarija za razmatranje žalbi vodi računa po službenoj dužnosti
  • Kako da ponuđači izbjegnu potencijalne probleme
  • Praćenje realizacije ugovora/okvirnog sporazuma
  • Kontrola isporuke robe/usluge/izvođenja radova

 

6. NOVOSTI NA PORTALU JAVNIH NABAVKI

  • Uvođenje izvještaja kod poništenja konkuretskog postupka
  • Objavljivanje obavještenja o povlačenju obavještenja o dodjeli/poništenju
  • Članovi tima kod ponuđača

 

PREDAVAČI

Mr DRAGANA KOVAČEVIĆ - Trenutno zaposlena u Opštini Laktaši na radnom mjestu načelnika Odjeljenja za stambeno-komunalne poslove. Certifikovani trener za javne nabavke Agencije za javne nabavke od 2006. godine.

U prethodnom periodu održala veliki broj obuka na području BiH. Na poslovima javnih nabavki radi više od 10 godina. Ima više objavljenih stručnih tekstova iz oblasti javnih nabavki, koji su objavljeni u renomiranim stručnim časopisima.

KEMAL MUHAMEDOVIĆ, dipl. oec – Ekspert za elektronske javne nabavke i razvoj poslovnih informacionih sistema i administrator portala e-nabavke (www.ejn.gov.ba). Član tima AJN za razvoj informacionih sistema Agencije za javne nabavke.

 

KOTIZACIJA ZA SEMINAR

■ 137 KM po jednom učesniku
■ Popust za rane prijave do 11. decembra – kotizacija iznosi 127 KM

■ 100 KM po jednom učesniku za Webinar

■ Za prijave 2 i više osoba iz iste organizacije odobrava se dodatni popust od 10% na ukupnu cijenu kotizacije.

U cijenu nije uračunat PDV.

 

Pozivamo Vas da svoje učešće što prije izvršite uz napomenu da budžetski korisnici, naravno, mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!

Prijavu slati na e-mail: kontakt@seminari.org ili fax: 051 466 601

 

Po završetku konferencije, učesnici dobijaju certifikate o učešću na konferenciji.




VIŠE INFORMACIJA O SEMINARU I PROGRAM SEMINARA MOŽETE NAĆI U POZIVNOM PISMU NA OVOM LINKU ,

a PRIJAVNI OBRAZAC OVDJE


 

DODATNE INFORMACIJE

Dodatne informacije zainteresirani mogu dobiti na telefone 066 240 000 i 051 466 600.
 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave