Interaktivni webinar: Upravljanje poslovnim procesima u praksi
Kroz webinar će vas voditi Damir Karamehmedović i Safet Zečević, stručnjaci za upravljanje poslovnim procesima.
Interaktivni webinar: Upravljanje poslovnim procesima u praksi
Datum održavanja: 12.11.
Kroz webinar će vas voditi Damir Karamehmedović i Safet Zečević, stručnjaci za upravljanje poslovnim procesima.
Svrha interaktivnog seminara je upoznavanje polaznika s praktičnim i teorijskim osnovama upravljanja, mapiranja, mjerenja i izvještavanja o funkcionisanju poslovnih procesa. Upravljanje poslovnim procesima (eng. Business Process Management, BPM) je disciplina koja integriše strategiju i ciljeve organizacije sa očekivanjima klijenata fokusirajući se na end-to-end procese.
Istraživanje koje je izvršio McKinsey, pokazuje da 85% izvršnih direktora smatra da su poslovni procesi ključni faktor koji utiču na zadovoljstvo klijenta. Nadalje, upravljanje poslovnim procesima je preduslov za sve incijative vezane za transformaciju poslovanja, uključujuči investicije u informacione sisteme, automatizaciju, digitalizaciju, uvođenje novih proizvoda, izmjene poslovnih modela, kao i upravljanja troškovima poslovanja. Nažalost, mnoga preduzeća preskaču ovaj korak i nespremni realizuju promjene koje na kraju ne daju očekivane rezultate. Gubitak efikasnosti koji direktno proizilazi iz neadekvatnog upravljanja poslovnim procesima se procjenjuje na 30%.
Bilo da ste zaposlenik, menadžer određene funkcije ili preduzeća, znanja iz upravljanja poslovnim procesima stečena na ovom interaktivnom seminaru će vas pripremiti za izazove na koje ćete sigurno naići u karijeri. Pripremićemo vas da proces posmatrate kao cjelinu u koju su uključene različite funkcije preduzeća, da prepoznajete slabe tačke u procesu, da na osnovu metrike procesa znate da li je proces dobar ili ga treba unapređivati.
Teme webinara:
✓ Osnove proces-menadžmenta i procesne organizacije;
✓ Mapiranje poslovnih procesa (AS-IS situacija);
✓ Analiza procesa;
✓ Kontrola procesa i izvještavanje.
Webinar je namijenjen:
Ovaj interaktivni seminar je namijenjen za zaposlenike i menadžere koji su trenutno ili će u budućnosti raditi na unapređenju trenutnog poslovanja organizacije. Navedeno uključuje zaposlenike koji rade u procesima, vlasnike procesa, menadžere, poslovne analitičare, tehnologe, IT specijaliste, projekt menadžere koji će biti dio timova i gdje postoji potreba da savladaju vještine potrebne za upravljanje poslovnim procesima.
PREDAVAČI
Damir Karamehmedović, dipl.ecc
Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 1984. godine u 21. godini kao najmlađi student svoje generacije. Profesionalnu karijeru počinje u Energoinvest-Mjerni sistemi kao projektant informacionih sistema. Godine 1989. prelazi u Jugobanku Jubbanku dd Sarajevo, gdje započinje svoju dvadesetpetogodišnju karijeru u bankarstvu. U ovom periodu obnaša niz odgovornih rukovodećih funkcija u oblasti IT i operacija u Jugobanci, Sab Banci, Market Banci i Raiffesen Banci. U 2007. godini imenovan je za člana Uprave za operacije i IT u Raiffeisen Bank dd Bosna i Hercegovina, te na ovoj dužnosti ostaje do marta 2015. godine. Trenutno je suvlasnik i direktor firme Inposis d.o.o Sarajevo, istovremeno radeći kao Senior konsultant u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.
Tokom svoje bogate poslovne karijere završio je niz stručnih i specijalističkih usavršavanja iz oblasti finansija, strateškog menadžmenta, upravljanja promjenama i upravljanja ljudskim resursima.
Mr. sc. Safet Zečević
Profesionalnu karijeru počinje na poslovima prodaje i marketinga u preduzeću Međunarodni aerodrom Sarajevo. Nakon toga, nastavlja s radom u Raiffeisen Banci gdje obavlja niz rukovodećih funkcija povezanih s prodajom i upravljanjem operacijama. Za vrijeme rada u banci stekao je visokospecijalizirana znanja iz strateškog menadžmenta, upravljanja projektima, unaprjeđenja poslovnih procesa i upravljanja ljudskim resursima. Trenutno je izvršni direktor u Integriranim poslovnim sistemima gdje se bavi poslovima poslovnog savjetovanja u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.
Akademsko obrazovanje upotpunio boraveći i studirajući u Sjedinjenim Američkim Državama na The College of New Jersey gdje je diplomirao Poslovnu Administraciju sa specijalizacijom iz Menadžmenta. Akademsko obrazovanje je nastavio u Engleskoj gdje je magistrirao poslovnu administraciju na temu Strateškog upravljanja kvalitetom poslovanja. Trenutno priprema doktorsku disertaciju na temu ponašanja zaposlenika na Internacionalnom Univerzitetu u Sarajevu.
MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA WEBINARA
Vrijeme: 12. novembar, 10-16h
Platforma za održavanje webinara: Microsoft Teams, nije potrebna instalacija kod polaznika, registrirani polaznici dobivaju link za uključenje u webinar.
CIJENA WEBINARA
Kotizacija za učešće na webinaru Upravljanje poslovnim procesima u praksi iznosi 355,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 05. novembra iznosi 315,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 255,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
✓ Učešće na webinaru putem Microsoft Teamsa
✓ Dokumentacija i nastavni materijali u elektronskoj formi
✓ Potvrdu o učešću na seminaru
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.