Propisi i praktična primjena kancelarijskog i arhivskog poslovanja
Seminar namjenjen za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.
PROPISI I PRAKTIČNA PRIMJENA
KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA
PRIMJENA EU STANDARDA I NORMI
PRIMJENA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA (DMS)
SLUŽBENA TAJNA, EVIDENCIJE I ZAŠTITA TAJNIH PODATAKA
PEČAT - FAKSIMIL
Vlašić, 09. - 11.12.2020.
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.
CILJEVI I SVRHA
- Primjena novih propisa iz oblasti kancelarijskog poslovanja
- Usklađivanje e-Pisarnice i e-Arhive sa novim Pravilnikom
- Organizacija rada e-pisarnice za rad od kuće
- Komunikacija e-Poštom i dokazna vrijednost e-Dokumenta
- Odabir praktičnih načina postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
- Izdvajanje akta upravnog postupka
- Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem alata e-pisarnice (DMS-a)
- Dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima
- Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
- Elektronski potpis u praksi
- Pravilno postupanje sa tajnama, tajnim podacima i odgovarajućim evidencijama
- Usvajanje znanja o odgovornostima i upotrebi pečata i faksimila
- Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
SADRŽAJ
- Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijsko - arhivskih poslova
- Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
- Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
- Arhivska knjiga - svrha i značaj
- Akti upravnog postupka - definicija, evidentiranje i postupanje
- Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
- Lista kategorija registraturne građe
- Uništavanje registraturne građe
- Pečat i faksimil - ovlaštenja, upotreba i odgovornost
- Pravila pisane i elektronske komunikacije
- Upoznavanje sa e-pisarnicom (DMS-om) i praktična primjena
- e-Pisarnica - upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom
- e-Pisarnica - podrška za rad od kuće
- e-Arhiva - pohrana i čuvanje
- Elektronski potpis - primjena u skladu sa propisima
- Vrste i načini zaštite tajni
- Postupanje sa tajnim aktima
- Primjena EU standarda i normi
PREDAVAČ
Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive.
30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE
Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i pilagođavanje radnih zadataka. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.
- SINDROM PROFESIONALNOG IZGARANJA NA RADNOM MJESTU
- ALATI I TEHNIKE ZA EFIKASNO UPRAVLJANJE STRESOM NA RADNOM MJESTU
PREDAVAČ
Goran Ristić, dipl. psiholog
Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom. Nosioc certifikovane i međunarodno priznate kvalifikacije za primjenu tehnika kognitivno-bihejvioralnog koučinga priznatog od strane Internacionalnog Udruženja za Koučing Psihologiju ISCP (International Society for Coaching Psychology), jedne od vodećih profesionalnih asocijacija za razvoj koučing psihologije. Posjeduje višegodišnje radno iskustva u oblasti obrazovanja i zdravstvene zaštite gdje je radio na poslovima individualnog i grupnog savjetovanja i psihoterapije.
RASPORED RADA
09:30 - 16:00 srijeda 09.12.2020.
09:30 - 16:00 četvrtak 10.12.2020.
09:00 - 11:00 petak 11.12.2020.
METODOLOGIJA RADA
- Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.
- Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja.
- Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK
Broj učesnika na seminaru je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 03.12.2020.
KONTAKT INFORMACIJE:
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel: +38733621268
Fax: +38733621273
Mob: +38761307131
Mob: +38761267373
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
FB: www.facebook.com/kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.