Interaktivni seminar: Praktična primjena efikasnog kancelarijskog poslovanja
Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti.
INTERAKTIVNI SEMINAR
PRAVNI OKVIR I PRAKTIČNA PRIMJENA JEDNOSTAVNOG I EFIKASNOG KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA
OSNOVNI PRINCIPI I PROPISI
PRIMJENA DMS-a I EU STANDARDA
UPOTREBA PEČATA - FAKSIMILA
ZAŠTITA MENTALNOG ZDRAVLJA NA RADNOM MJESTU
Zlatibor
26. - 28.05.2021.
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim uinstitucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.
CILJEVI I SVRHA
-
Primjena novih propisa iz oblasti kancelarijskog poslovanja
-
Usklađivanje e-Pisarnice i e-Arhive sa novim Pravilnikom
-
Organizacija rada e-Pisarnice za rad od kuće
-
Komunikacija e-Poštom i dokazna vrijednost e-Dokumenta
-
Odabir praktičnih načina postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
-
Izdvajanje akta upravnog postupka
-
DMS - Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem alata e-Pisarnice
-
Primjeri dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima
-
Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
-
Elektronski potpis u praksi
-
Pravilno postupanje sa tajnama, tajnim podacima i odgovarajućim evidencijama
-
Usvajanje znanja o odgovornostima i upotrebi pečata i faksimila
-
Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
SADRŽAJ
-
Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijsko - arhivskih poslova
-
Osnove kancelarijskog poslovanja / propisi, načela, evidencije, arhiviranje
-
Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
-
Arhivska knjiga / svrha i značaj
-
Akti upravnog postupka / definicija, evidentiranje i postupanje
-
Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
-
Lista kategorija registraturne građe
-
Uništavanje registraturne građe
-
Pečat i faksimil / ovlaštenja, upotreba i odgovornost
-
Pravila pisane i elektronske komunikacije
-
Upoznavanje sa e-Pisarnicom (DMS-om) i praktična primjena
-
e-Pisarnica / upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom
-
e-Pisarnica / podrška za rad od kuće
-
e-Arhiva / pohrana i čuvanje
-
Elektronski potpis / primjena u skladu sa propisima
-
Vrste i načini zaštite tajni
-
Postupanje sa tajnim aktima
-
Primjena EU standarda i normi
PREDAVAČ
Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive.
30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE
Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i pilagođavanje radnih zadataka. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.
-
ZAŠTITA MENTALNOG ZDRAVLJA NA RADNOM MJESTU
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.
RASPORED RADA
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00 srijeda 26.05.2021.
09:30 - 16:00 četvrtak 27.05.2021.
09:00 - 11:00 petak 28.05.2021.
METODOLOGIJA RADA
Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbamavezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije. Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja. Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK
KONTAKT INFORMACIJE
KONTAKT INFORMACIJE
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
A: Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
F: +387 33 621 273 M: +387 61 307 131
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.