Interaktivni seminar

Potpuni uvid u kvantitet i kvalitet rješavanja predmeta

30.01.2023. 12:50 / Izvor: Akta.ba
kventum seminar

Jedan od ciljeva - pojasniti najznačajnije aspekte propisa iz ove oblasti, ali i učesnicima razriješiti dileme koje se javljaju kod njihove primjene u praksi.

INTERAKTIVNI SEMINAR

 

POTPUNI UVID U KVANTITET I KVALITET RJEŠAVANJA PREDMETA

PRAVILNIM OBAVLJANJEM KANCELARIJSKOG POSLOVANJA

 

IZVORNI PROPISI KANCELARIJSKOG POSLOVANJA

USKLAĐIVANJE SA SAVREMENIM PROPISIMA I OKRUŽENJEM

SAVREMENE TEHNOLOGIJE U ADMINISTRATIVNIM POSLOVIMA

POSTUPAK SA OSJETLJIVOM DOKUMENTACIJOM I INFORMACIJAMA

 

Vlašić

08. - 10.02.2023.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, sekretarima/cama, pravnicima i administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i asistentima/cama), uposlenim u računovodstvu kao i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Pojasniti najznačajnije aspekte propisa iz ove oblasti, ali i učesnicima razriješiti dileme koje se javljaju kod njihove primjene u praksi
  • Ojačati kapacitete zaposlenih u organima uprave i jedinicama lokalne samouprave, kao i privrednim društvima, ustanovama i drugim pravnim licima, u smislu sticanja teorijskog znanja iz oblasti kancelarijskog poslovanja i vještine primjene znanja u praksi
  • Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa aktima od njihovog nastanka (prijema) do otpreme i arhiviranja
  • Unapređenje i poboljšanje efikasnosti obavljanja kancelarijskog poslovanja uvođenjem elektronskog kancelarijskog poslovanja uz primjenu elektronske identifikacije u internoj i eksternoj komunikaciji
  • Posebni ciljevi se svode na proširivanje i sprovođenje postupka kancelarijskog poslovanja - prijem dokumenata i klasifikaciju materijala, sređivanje arhive i dokumentacije, vođenje evidencije i dostavljanje pošte, arhiviranje dokumentacije i slično
  • Uključivanje učesnika seminara u interaktivni rad, kroz razmjenu iskustava i praktične primjere

 

SADRŽAJ

  • Osnove i načela kancelarijskog poslovanja
  • Organizacija rada pisarnice
  • Prijem, otvaranje, pregledanje, označavanje, evidentiranje i raspoređivanje pošte
  • Razvrstavanje na akte upravnog postupka i akte poslovanja
  • Klasifikacija predmeta i akata po materiji
  • Evidentiranje predmeta i akata
  • Upisnici i knjige evidencije
  • Administrativno-tehnička obrada akata
  • Službeni akt – sačinjavanje u skladu sa propisima
  • Upotreba faksimila i pečata na aktima sa faksimilom
  • Interna dostava predmeta i akata
  • Vraćanje predmeta pisarnici
  • Razvođenje predmeta i akata
  • Otpremanje pošte u fizičkom i elektronskom obliku
  • Čuvanje i upravljanje dokumentacijom
  • Čuvanje dokumentacije u elektronskom obliku
  • Zaštita podataka - tajnih podataka i službene tajne
  • Arhiviranje dokumentacije
  • Rukovanje arhiviranim predmetima
  • Evidentiranje arhivirane dokumentacije
  • Lista kategorija registraturne građe sa rokovima čuvanja
  • Izdvajanje i uništavanje bezvrijedne dokumentarne građe
  • Predaja i preuzimanje dokumentacije
  • Ovlaštenje za vršenje kancelarijskog poslovanja
  • Organizacija rada i prijema stranaka, radne prostorije
  • Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja
  • Elektronsko kancelarijsko poslovanje: e-pisarnica i e-pošta

 

PREDAVAČ

Azemina Hujdur – Vrhovčić

Voditelj pisarnice i arhive

 

30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

 

RASPORED RADA

08.02.2023. Srijeda 09:30 - 16:00

09.02.2023. Četvrtak 09:30 - 16:00

10.02.2023. Petak 09:00 - 11:00

 

METODOLOGIJA RADA

  • Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.
  • Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja.
  • Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

- N A P O M E N A -

 

Zbog redizajniranja naše web stranice → www.kventum.ba

ONLINE REGISTRACIJA ZA PRIJAVE NA EDUKACIJE NIJE U FUNKCIJI.

Hvala na razumijevanju.

Trenutno su prijave moguće samo pomoću prijavnog obrasca koji se nalazi na zadnjoj strani svakog prospekta (prospekti u prilogu e-maila).

 

Popunjen i ovjeren PRIJAVNI OBRAZAC poslati na e-mail: info@kventum.ba

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku PDF PROSPEKT

 

 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 01.02.2022.

KOTAKT INFORMACI

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

T: +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
F:  +387 33 621 273
E:  info@kventum.ba
A: Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I BiH

www.kventum.ba         

www.facebook.com/kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave