Interaktivni seminar
Potpuni uvid u kvantitet i kvalitet rješavanja predmeta
Jedan od ciljeva - pojasniti najznačajnije aspekte propisa iz ove oblasti, ali i učesnicima razriješiti dileme koje se javljaju kod njihove primjene u praksi.
INTERAKTIVNI SEMINAR
POTPUNI UVID U KVANTITET I KVALITET RJEŠAVANJA PREDMETA
PRAVILNIM OBAVLJANJEM KANCELARIJSKOG POSLOVANJA
IZVORNI PROPISI KANCELARIJSKOG POSLOVANJA
USKLAĐIVANJE SA SAVREMENIM PROPISIMA I OKRUŽENJEM
SAVREMENE TEHNOLOGIJE U ADMINISTRATIVNIM POSLOVIMA
POSTUPAK SA OSJETLJIVOM DOKUMENTACIJOM I INFORMACIJAMA
Vlašić
08. - 10.02.2023.
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, sekretarima/cama, pravnicima i administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i asistentima/cama), uposlenim u računovodstvu kao i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.
CILJEVI I SVRHA
- Pojasniti najznačajnije aspekte propisa iz ove oblasti, ali i učesnicima razriješiti dileme koje se javljaju kod njihove primjene u praksi
- Ojačati kapacitete zaposlenih u organima uprave i jedinicama lokalne samouprave, kao i privrednim društvima, ustanovama i drugim pravnim licima, u smislu sticanja teorijskog znanja iz oblasti kancelarijskog poslovanja i vještine primjene znanja u praksi
- Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa aktima od njihovog nastanka (prijema) do otpreme i arhiviranja
- Unapređenje i poboljšanje efikasnosti obavljanja kancelarijskog poslovanja uvođenjem elektronskog kancelarijskog poslovanja uz primjenu elektronske identifikacije u internoj i eksternoj komunikaciji
- Posebni ciljevi se svode na proširivanje i sprovođenje postupka kancelarijskog poslovanja - prijem dokumenata i klasifikaciju materijala, sređivanje arhive i dokumentacije, vođenje evidencije i dostavljanje pošte, arhiviranje dokumentacije i slično
- Uključivanje učesnika seminara u interaktivni rad, kroz razmjenu iskustava i praktične primjere
SADRŽAJ
- Osnove i načela kancelarijskog poslovanja
- Organizacija rada pisarnice
- Prijem, otvaranje, pregledanje, označavanje, evidentiranje i raspoređivanje pošte
- Razvrstavanje na akte upravnog postupka i akte poslovanja
- Klasifikacija predmeta i akata po materiji
- Evidentiranje predmeta i akata
- Upisnici i knjige evidencije
- Administrativno-tehnička obrada akata
- Službeni akt – sačinjavanje u skladu sa propisima
- Upotreba faksimila i pečata na aktima sa faksimilom
- Interna dostava predmeta i akata
- Vraćanje predmeta pisarnici
- Razvođenje predmeta i akata
- Otpremanje pošte u fizičkom i elektronskom obliku
- Čuvanje i upravljanje dokumentacijom
- Čuvanje dokumentacije u elektronskom obliku
- Zaštita podataka - tajnih podataka i službene tajne
- Arhiviranje dokumentacije
- Rukovanje arhiviranim predmetima
- Evidentiranje arhivirane dokumentacije
- Lista kategorija registraturne građe sa rokovima čuvanja
- Izdvajanje i uništavanje bezvrijedne dokumentarne građe
- Predaja i preuzimanje dokumentacije
- Ovlaštenje za vršenje kancelarijskog poslovanja
- Organizacija rada i prijema stranaka, radne prostorije
- Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja
- Elektronsko kancelarijsko poslovanje: e-pisarnica i e-pošta
PREDAVAČ
Azemina Hujdur – Vrhovčić
Voditelj pisarnice i arhive
30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
RASPORED RADA
08.02.2023. Srijeda 09:30 - 16:00
09.02.2023. Četvrtak 09:30 - 16:00
10.02.2023. Petak 09:00 - 11:00
METODOLOGIJA RADA
- Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.
- Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja.
- Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
- N A P O M E N A -
Zbog redizajniranja naše web stranice → www.kventum.ba
ONLINE REGISTRACIJA ZA PRIJAVE NA EDUKACIJE NIJE U FUNKCIJI.
Hvala na razumijevanju.
Trenutno su prijave moguće samo pomoću prijavnog obrasca koji se nalazi na zadnjoj strani svakog prospekta (prospekti u prilogu e-maila).
Popunjen i ovjeren PRIJAVNI OBRAZAC poslati na e-mail: info@kventum.ba
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku PDF PROSPEKT
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 01.02.2022.
KOTAKT INFORMACI
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
T: +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
F: +387 33 621 273
E: info@kventum.ba
A: Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I BiH
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.