Edukacije
Kventum specijalistički seminar pisarnica – finansije
Glavni cilj predstavlja da učesnicima omogućimo jasniju sliku prilikom donošenja odluka unutar organizacije o uzročno - posljedičnim vezama koje nastaju u odjelima za kancelarijsko poslovanje.
KVENTUM
SPECIJALISTIČKI SEMINAR
PISARNICA – FINANSIJE
EVIDENCIJE U KANCELARIJSKOM I FINANSIJSKOM POSLOVANJU
OSNOVNI I NAPREDNI ALATI
PROPISI - ODGOVORNOST
PROBLEMI - PRAKTIČNA RJEŠENJA
PRIMJERI DOBRE PRAKSE
Dubrovnik
29. - 31.03.2023.
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, administrativnim i finansijsko-računovodstvenim službenicima, sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji su uključeni u obavljanje kancelarijsko-arhivskih i finansijsko-računovodstvenih poslova.
CILJEVI I SVRHA
- Izvori i primjena propisa koji regulišu oblast kancelarijskog poslovanja
- Životni vijek dokumenta - procesi od nastanka do arhiviranja
- Akti upravnog postupka - pojam i evidencije
- Upoznavanje sa propisima i pravilima službene e-Komunikacije
- Upoznavanje učesnika sa korištenjem alata e-Pisarnice (DMS)
- Komunikacija e-Poštom i dokazna vrijednost e-Dokumenta
- Organizacija rada e-Pisarnice za rad od kuće - savremeni alati
- Upravljanje elektronskim dokumentima - primjeri dobre prakse
- Elektronski potpis u praksi
- Tajnost podataka - vrste, pravilno postupanje, čuvanje i evidentiranje
- Usvajanje znanja o odgovornostima i upotrebi pečata i faksimila
- Upoznavanje sa finansijskim i računovodstvenim evidencijama
- Sticanje znanja o osnovnim konceptima finansija i računovodstva
- Detaljno upoznavanje sa planom, provođenjem, realizacijom i kontrolom cjelokupne finansijsko-računovodstvene dokumentacije
- Određivanje uzročno - posljedičnih veza koje nastaju u odjelima finansija i računovodstva
- Usvajanje i dopuna znanja o internim i eksternim kontrolama
- Upoznavanje sa finansijsko-računovodstvenim poslovnim knjigama u fizičkom i elektronskom obliku
- Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje eventualnih nepravilnosti u radu
Glavni cilj predstavlja da učesnicima omogućimo jasniju sliku prilikom donošenja odluka unutar organizacije o uzročno - posljedičnim vezama koje nastaju u odjelima za kancelarijsko poslovanje i odjelima računovodstva i finansija te osposobiti ih za preciznije i detaljnije uvide u projekcije / analizu poslovne uspješnosti organizacije, kao i osigurati povećanje kvaliteta i produktivnosti u radu.
SADRŽAJ
KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE
- Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijskog i finansijskog poslovanja - propisi, načela, evidencije, arhiviranje
- Lista kategorija registraturne građe
- Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
- Arhivska knjiga
- Uništavanje registraturne građe - svrha i značaj
- Upoznavanje sa e-Pisarnicom (DMS-om) i praktična primjena
- e-Pisarnica - upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom
- e-Arhiva - pohrana i čuvanje
- Pečat i faksimil - ovlaštenja, upotreba i odgovornost
- Elektronski potpis - primjena u skladu sa propisima
- Vrste i načini zaštite tajni
- Postupanje sa tajnim aktima
- Primjena EU standarda i normi
FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO
- Pojam, karakteristike i ciljevi interne kontrole
- Interna kontrola i komponente interne kontrole
- Upravljanje poslovnim knjigama - granica između protokola i finansija i računovodstva
- Računovodstvo i knjigovodstvo
- Blagajničko računovodstvo - elektronska blagajna
- Računovodstvene knjige
- Finansijsko planiranje i izvještavanje
- Vježbe - popunjavanje knjiga osnovnih i računovodstvenih evidencija
- Savjeti - iskustva dobre prakse kancelarijskog i finansijskog poslovanja
PREDAVAČI
Azemina Hujdur – Vrhovčić
Voditelj pisarnice i arhive
30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
Boris Sesar, dipl. oec.
Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.
RASPORED RADA
29.03.2023. Srijeda 09:30 - 16:00
30.03.2023. Četvrtak 09:30 - 16:00
31.03.2023. Petak 09:00 - 11:00
METODOLOGIJA RADA
- Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim diskusijama / vježbama vezanim za proces kancelarijskog i finansijskog poslovanja. Svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje.
- Zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika.
- Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijsko-finansijskog poslovanja.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do
17.03.2023.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru,
a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do
22.03.2022.
KONTAKT INFORMACIJE
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
T: +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
F: +387 33 621 273
E: info@kventum.ba
A: Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I BiH
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.