INTERAKTIVNI SEMINAR

Pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja u rješavanju predmeta i arhive u praksi

13.04.2023. 08:29 / Izvor: Akta.ba
KVENTUM

Seminar namijenjen svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima...

INTERAKTIVNI SEMINAR

 

PRAVILNO OBAVLJANJE KANCELARIJSKOG POSLOVANJA U RJEŠAVANJU PREDMETA I ARHIVE U PRAKSI

 

IZVORNI PROPISI KANCELARIJSKOG POSLOVANJA

USKLAĐIVANJE SA SAVREMENIM PROPISIMA I OKRUŽENJEM

SAVREMENE TEHNOLOGIJE U ADMINISTRATIVNIM POSLOVIMA

POSTUPAK SA OSJETLJIVOM DOKUMENTACIJOM I INFORMACIJAMA

 

Baška Voda

10. - 12.05.2023.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, sekretarima/cama, pravnicima i administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i asistentima/cama), uposlenim u računovodstvu kao i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.

CILJEVI I SVRHA

  • Pojasniti najznačajnije aspekte propisa iz ove oblasti, ali i učesnicima razriješiti dileme koje se javljaju kod njihove primjene u praksi
  • Ojačati kapacitete zaposlenih u organima uprave i jedinicama lokalne samouprave, kao i privrednim društvima, ustanovama i drugim pravnim licima, u smislu sticanja teorijskog znanja iz oblasti kancelarijskog poslovanja i vještine primjene znanja u praksi
  • Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa aktima od njihovog nastanka (prijema) do otpreme i arhiviranja
  • Unapređenje i poboljšanje efikasnosti obavljanja kancelarijskog poslovanja uvođenjem elektronskog kancelarijskog poslovanja uz primjenu elektronske identifikacije u internoj i eksternoj komunikaciji
  • Posebni ciljevi se svode na proširivanje i sprovođenje postupka kancelarijskog poslovanja - prijem dokumenata i klasifikaciju materijala, sređivanje arhive i dokumentacije, vođenje evidencije i dostavljanje pošte, arhiviranje dokumentacije i slično
  • Uključivanje učesnika seminara u interaktivni rad, kroz razmjenu iskustava i praktične primjere

SADRŽAJ

  • Osnove i načela kancelarijskog poslovanja
  • Organizacija rada pisarnice
  • Prijem, otvaranje, pregledanje, označavanje, evidentiranje i raspoređivanje pošte
  • Razvrstavanje na akte upravnog postupka i akte poslovanja
  • Klasifikacija predmeta i akata po materiji
  • Evidentiranje predmeta i akata
  • Upisnici i knjige evidencije
  • Administrativno-tehnička obrada akata
  • Službeni akt – sačinjavanje u skladu sa propisima
  • Upotreba faksimila i pečata na aktima sa faksimilom
  • Interna dostava predmeta i akata
  • Vraćanje predmeta pisarnici
  • Razvođenje predmeta i akata
  • Otpremanje pošte u fizičkom i elektronskom obliku
  • Čuvanje i upravljanje dokumentacijom
  • Čuvanje dokumentacije u elektronskom obliku
  • Zaštita podataka - tajnih podataka i službene tajne
  • Arhiviranje dokumentacije
  • Rukovanje arhiviranim predmetima
  • Evidentiranje arhivirane dokumentacije
  • Lista kategorija registraturne građe sa rokovima čuvanja
  • Izdvajanje i uništavanje bezvrijedne dokumentarne građe
  • Predaja i preuzimanje dokumentacije
  • Ovlaštenje za vršenje kancelarijskog poslovanja
  • Organizacija rada i prijema stranaka, radne prostorije
  • Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja
  • Elektronsko kancelarijsko poslovanje: e-pisarnica i e-pošta

PREDAVAČ

Azemina Hujdur - Vrhovčić

Voditelj pisarnice i arhive

30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

RASPORED RADA

10.05.2023. Srijeda 09:30 - 16:00

11.05.2023. Četvrtak 09:30 - 16:00

12.05.2023. Petak 09:00 - 11:00

METODOLOGIJA RADA

  • Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.
  • Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja.
  • Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.

 

Prilagođavaju se grupi i pojedincu!

 

 

Odobravaju popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 27.04.2023.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku

 

PDF PROSPEKT

 

Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru,

a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE

 

LINK

 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do 03.05.2023.


 

KONTAKT INFORMACIJE

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

T: +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
F:  +387 33 621 273
E:  info@kventum.ba
A: Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I BiH

www.kventum.ba         

www.facebook.com/kventum.ba      

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave