PANTHEON ePoslovanje: Iskoristite maksimalno prednosti digitalizacije u računovodstvu

04.10.2023. 16:26 / Izvor: Akta.ba
datalab

U Datalabu su razvili PANTHEON eServise koji omogućavaju znatno efikasnije i sigurnije poslovanje.

PANTHEON ePoslovanje: Iskoristite maksimalno prednosti digitalizacije u računovodstvu

12

OKTOBAR
2023

11:00

Online (Microsoft Teams)

PRIJAVI SE NA SEMINAR

Poslovanje svake kompanije se odvija na temelju komunikacije zaposlenih i razmjene određene dokumentacije, koja se izrađuje, obrađuje, prenosi i pohranjuje. U Datalabu su razvili PANTHEON eServise koji omogućavaju znatno efikasnije i sigurnije poslovanje te omogućavaju kompanijama brži pristup i razmjenu podataka za donošenje pravih odluka.

Neke od prednosti ePoslovanja

  • jednostavnije i brže poslovanje,
  • veća poslovna efikasnost,
  • lakša kontrola i manje grešaka,
  • sve na jednom mjestu,
  • pristup podacima bilo gdje i bilo kada,
  • automatizacija poslovnih procesa,
  • smanjen ručni unos,
  • digitalni arhiv,
  • smanjenje troškova: manja potrošnja papira i štampe, poštanskih usluga, ručnog rada (poboljšanje procesa i manja mogućnost greške prilikom unosa),
  • automatska dostava (slanje na više adresa, u bilo kojem formatu i na različitim medijima).

Iskoristite maksimalno prednosti digitalizacije u računovodstvu

Prijavite se na online prezentaciju PANTHEON eServisa, gdje ćete naučiti kako je lako poslovati elektronski. Na praktičnim primjerima ćemo pokazati kako PANTHEON digitalni alati mogu olakšati i ubrzati svakodnevni rad svakog zaposlenog. Pokazaćemo vam:

  • PANTHEON DMS (Document Management System): Rješenje kako za upravljanje dokumentima i dijeljenje, tako i za podršku internim procesima. Svrha korištenja DMS-a je lakše i brže donošenje odluka i veća operativna efikasnost organizacije. PANTHEON DMS je odlično rješenje koje raste zajedno sa kompanijom i omogućava fazne pristupe implementaciji bespapirnih procesa.
  • PANTHEON eKnjiženje: Korištenjem eKnjiženja izbjegavate prekucavanje i jednostavno fotografišete dokument, dok eKnjiženje uz pomoć OCR tehnologije prepoznaje sadržaj na dokumentima i pretvara ga u elektronski oblik. Skeniranje dokumenata praćeno je procesom klasifikacije dokumenata i njihovim označavanjem odgovarajućim metapodacima. Rješenje eKnjiženje klasifikuje dokumenta. Dokumenti opremljeni klasifikacijama i drugim metapodacima mogu se kasnije lako pronaći u arhivi.
  • PANTHEON eProces: Automatizacija poslovnih procesa. PANTHEON eProces omogućava bespapirno potvrđivanje dokumenata. Uz ovo rješenje možete dizajnirati i automatizirati skoro svaki proces koji je specifičan za vaše poslovanje.
  • PANTHEON Sigurnosna kopija (Backup): Omogućava vam da sačuvate PANTHEON baze podataka na udaljenoj sigurnoj lokaciji u oblaku i poslujete bez brige.

Personalizirajte vaš PANTHEON

Već poznatim prednostima online poslovnog programa PANTHEON Web Light, kao što su: mobilnost, sigurnost, potpuna kontrola i pregled poslovanja, jednostavnost korištenja i pristupa, dodali smo novu dimenziju digitalnog poslovanja  – PANTHEON Web Light granule, koje omogućavaju odabir rješenja po mjeri!

Granule su dodatna usluga kojoj možete pristupiti ako vaš računovođa ili u vašoj kompaniji već koristite online program PANTHEON Web Light i potrebna vam je samo jedna funkcionalnost programa za ostale zaposlenike.

Bilo da se bavite uslužnom djelatnošću, ugostiteljstvom, stručnim uslugama, prodajom, distribucijom ili drugim djelatnostima, dodatne granule programa vam omogućavaju da rješenje prilagodite vašim željama i potrebama i plaćate samo dio programa koji zaista koristite. Predstavit ćemo vam:

  • Evidencija radnog vremena: jednostavan sistem planiranja i evidentiranja rada te odsutnosti zaposlenih.
  • Online putni nalozi: jednostavno kreiranje i evidencija putnih naloga sa bilo koje lokacije i bilo kojeg uređaja.
  • Dokumenti i zadaci: mogućnost sigurnog i jednostavnog čuvanja dokumenta u digitalnoj arhivi. Efikasna razmjena dokumenata sa računovođom.
  • Nadzorna ploča: Jednostavan i brz pregled pokazatelja poslovanja kompanije u realnom vremenu na pametnim telefonima, tabletima i personalnim računarima.
  • B2B naručivanje: mogućnost da vaši dobavljači jednostavno i brzo kreiraju narudžbu uz direktan pristup do vašeg stanja zaliha, kao i mogućnost da vide status kreirane narudžbe. 

Ako vam optimizacija i digitalizacija poslovanja izgledaju kao logičan potez u rastu i razvoju vaše kompanije –  PRIJAVITE SE! 

Predavač Mirzana Muhić

Datalab BH

Predavač Kemal Tucaković

Datalab BiH

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave