Seminar u Beogradu
Poveznica između kancelarijskog i finansijskog poslovanja
Kventum seminar u Beogradu.
POVEZNICA IZMEĐU KANCELARIJSKOG I FINANSIJSKOG POSLOVANJA
ELEKTRONSKO UREDSKO POSLOVANJE U INSTITUCIJAMA BIH (NOVO UPUTSTVO)
VJERODOSTOJNOST DOKUMENTA U FIZIČKOM OBLIKU I DMS SISTEMU
ZAŠTITA PODATAKA I ELEKTRONSKI POTPIS
PLANSKI PRISTUP U FINANSIJAMA I RAČUNOVODSTVU
RAČUNOVODSTVENE I POSLOVNE KNJIGE
PRAKTIČNA RJEŠENJA PROBLEMA – PRIMJERI I ISKUSTVA
Beograd
08. - 10.11.2023.
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnom i privatnom sektoru. Direktorima, menadžerima, rukovodiocima, sekretarima, administrativnim službenicima, finansijsko-računovodstvenim službenicima, sekretaricama, asistentima, asistenticama i za sve one koji su uključeni i koji imaju odgovornost u procesu obavljanja kancelarijsko-arhivskih i finansijsko-računovodstvenih poslova.
CILJEVI I SVRHA
- Pojašnjenje novog uputstva o kancelarijskom poslovanju (e-Pisarnica)
- Primjena propisa koji regulišu oblast kancelarijskog poslovanja
- Upoznavanje sa načinima evidentiranja akata (fizički i elektronski)
- Definisati rad sa aktima upravnog postupka - pojam i evidencije
- Upoznavanje sa upotrebom elektronskog potpisa
- Usvajanje znanja o tajnosti podataka - pravilno postupanje i čuvanje
- Bolje razumijevanje odgovornosti kod upotrebe pečata i faksimila
- Upoznavanje sa finansijskim i upravljačkim računovodstvom
- Efikasniji rad sa računovodstvenim i poslovnim knjigama
- Upoznavanje sa načelima računovodstvenog poslovanja
- Definisati efikasne načine planiranja budžeta i finansijskog izvještavanja
- Upoznavanje sa vrstama internih kontrola i kontrolnim postupcima
- Pojasniti pet povezanih komponenti internih kontrola COSO okvira
- Pojasniti i definisati načine upravljanja rizicima i kontrolnim aktivnostima
Glavni cilj predstavlja da učesnicima omogućimo jasniju sliku prilikom donošenja odluka unutar organizacije o uzročno - posljedičnim vezama koje nastaju u odjelima za kancelarijsko poslovanje i odjelima računovodstva i finansija, te ih osposobiti za precizniju i kvalitetniju realizaciju radnih zadataka.
SADRŽAJ
KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE
- Novo uputstvo - elektronsko uredsko poslovanje u institucijama BIH
- E-pisarnica / DMS - digitalizacija upravljanja dokumentacijom
- Elektronski potpis - primjena u skladu sa propisima
- Propisi, načela i evidencije - u elektronskom i fizičkom obliku
- Registraturna građa - lista kategorija, svrha i značaj uništavanja
- Arhivska građa - pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje
- Arhivska knjiga - svrha i značaj
- E-arhiva - pohrana i čuvanje
- Pečat i faksimil - ovlaštenja, upotreba i odgovornost
- Tajnost podataka - vrste i zaštita tajni
FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO
- Računovodstveni poslovi - finansijsko i upravljačko računovodstvo
- Finansijsko upravljanje - vrste pomoćnih knjiga, dužnosti i ovlaštenja
- Blagajničko poslovanje - blagajnički dnevnici, transakcije i e-blagajna
- Finansijsko planiranje - srednjoročno i godišnje planiranje budžeta
- Finansijsko izvještavanje - planski pristup, strateški okvir, cost benefit
- Finansijski plan - analiza i izrada
- Svrha i struktura izvještavanja - interni izvještaji
- Interna kontrola - pojam, funkcije, ciljevi i komponente
- Coso okvir - planski pristup poslovanju i organizacijska struktura
- Rizici - utvrđivanje, procjena, postupanje, praćenje i izvještavanje
- Primjeri - popunjavanje knjiga osnovnih i računovodstvenih evidencija
- Savjeti - iskustva dobre prakse kancelarijskog i finansijskog poslovanja
PREDAVAČI
- Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive
Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.
- Boris Sesar, dipl. oec.
Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno - materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 15 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.
METODOLOGIJA RADA
- Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim diskusijama / vježbama vezanim za proces kancelarijskog i finansijskog poslovanja.
- Svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje.
- Zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika.
- Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijsko-finansijskog poslovanja.
RASPORED RADA
08.11.2023. Srijeda 09:30 - 16:00
09.11.2023. Četvrtak 09:30 - 16:00
10.11.2023. Petak 09:00 - 11:00
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do
25.10.2023.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku PDF PROSPEKT
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru,
a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do:
02.11.2023.
KONTAKT INFORMACIJE
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
T: +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
M: +387 61 267 373
F: +387 33 621 273
E: info@kventum.ba
A: Tvornička broj 3 71000 Sarajevo BiH
www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.